15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 صحبتهای واقع بینانه حاج سید رضا نریمانی
در مورد صحبتهای اخیر رئیس جمهور
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا این از چه حکمتی است که بزرگترین جنگ ما را در زمان ضعیف ترین دولت ما قرار دادی؟
شاید میخواهی به ما بفهمانی که آنچه مهم است، قدرت خداوند است نه قدرت دولت. به تو استغاثه کنیم و به دولت اتکا نکنیم.
شاید میخواهی اوج همراهی با امام را در مردم ما به رخ دنیا بکشانی. و به دنیا بفهمانی که این امام و امت هستند که امور عالم را پیش می برند.
یا شاید می خواهی به ما بفهمانی که نه! این جنگ آنقدرها هم که فکر می کنیم بزرگ نیست. جنگ اصلی، جنگ با نفسمان و هوا و هوسمان است. برای عبور از این جنگ نیاز زیادی به این و آن ندارید. خودتان را جمع کنید، جمعش می کنید. اما امان از آن جنگ. که جمع کردن خودتان در آن جنگ به این راحتی ها نیست...
یا هزاران شاید دیگر...
به هر روی، خدایا ما محتاج نگاه تو و یاری تو هستیم و از خود هیچ نداریم الا این عزم که ماه هاست کف خیابان است...
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈 امروز دکتر پزشکیان به نشانه دوستی یک درخت در اسلامآباد کاشت !
😳 شهباز شریف اشاره میکنه که بسه دیگه ، نمادینه ، ولی دکتر پزشکیان وِل نمیکنه و فقط بیل میزنه 😔
✅👈 آقای دکتر اگر همین پشتکار هم برای انتقام از آمریکا داشتی
شاید دیگر نیازی به مذاکرات نبود 😡😡
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توهین و تهمت و تخریب نیروهای نظامی و امنیتی پروژه دشمن هست.
مطالبی هم که درباره شعام داره در شبکه های اجتماعی مطرح میشه دقیق نیست.
➖➖➖
با اطلاع عرض میکنم تک تک فرماندهان نظامی و امنیتی مشتاق مبارزه با آمریکا و تابع کامل نظرات رهبری هستند.
👈این تحلیل نیست👈خبر هست.
خط تخریب فرماندهان نظامی از اسرائیل داره دنبال میشه...
سلام بر سید مجید
سلام بر ارتش غیور
سلام بر سپاه قهرمان
مشروح گفتگوی خبری
با دکتر قالیباف
(رئیس تیم مذاکره کننده ایران)
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♥️ امام خامنهای شهید:
🔸 ... شما میخواهید اسلحه را مقابل ملت ایران بگیرید، بگویید: یا مذاکره کن یا شلیک میکنم. برای اینکه ملت ایران را بترسانید، بدانید ملت ایران در مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد...
🔸 یک عده ای هم از روی ساده لوحی بعضاً، بعضی هم از روی غرض - نمیشود انسان قضاوت قطعی نسبت به اشخاص بکند، اما کار آدم سادهلوح، با کار آدم مغرض، در ماهیت خود تفاوتی پیدا نمیکند.
خوشحال می شوند که بله بیایید، نه اینجور نیست، مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی کند، کجا اینها به وعده های خودشان عمل کردند؟!
🔸 ... امروز اگر کسانی بخواهند سلطهی آمریکا را مجدداً در این کشور بر قرار کنند، بخواهند از منافع ملی، از پیشرفت علمی، از حرکت مستقل صرفنظر کنند برای خاطر رضایت آمریکا، ملت گریبان اینها را خواهد گرفت.
۱۳۹۱/۱۱/۱۹
هدایت شده از برنامه اینترنتی خیابان انقلاب
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید مدیریت عادی کشور بعد از حمله آمریکا و اسرائیل به کلی منقلب بشود!
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔷 قابل تصور نبود که یک روزی آمریکا و اسرائیل رسماً و در پشت پرده کشورهای اروپایی و کشورهای نفتی منطقه به ایران حمله کنند.
🔹قابل تصور نبود که با وجود بزرگترین حمله آمریکا و اسرائیل بعد از جنگ جهانی دوم، مدیریت عادی کشور ادامه پیدا کند و در حکومت همه چیز عادی گرفته شود.
🔹مدیریت اقتصادی باید در حالت جنگی باشد نه در حالت عادی.
@EnqelabStreetTV