eitaa logo
اندیشکده راهبردی جهاد تبیین شیخ قمی | محسن مجتهدزاده
30.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
7.8هزار ویدیو
618 فایل
💥محتوای این کانال #رصد_اخبار برای اساتید جهادتبیین است. ➖➖ 💠 کانال اصلی شیخ قمی: 🆔 @TablighGharb 📨ارسال پیام به شیخ قمی: @SheijQomi_tablighgharb 09383676609 فقط پیامک 🔴کانال آپارات www.aparat.com/sheijqomi 💠حمایت مالی 💳↙️ @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
شهید رجایی ره درباره نپذیرفتن ننگ سازش با آمریکا
🔻وضعیت اجرای تفاهم‌نامه‌ی پایان جنگ - روز پنجم این تکلیفی هست که رهبری به تک تک ما امر کرده اند که مطالبه کنیم از مسولین محترم
اگر عزیزی به مسولین محترم دسترسی دارد بهشون بفرمایید مردم با دستور شما نیامده اند که با نظر شما برگردند این ملت دنبال انتقام به دستور نائب امام زمان در خیابان تا هر زمانی که ولی امر مسلمین جهان صلاح بدانند می مانند...
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♥️ امام خامنه‌ای شهید: 🔸 ... شما می‌خواهید اسلحه را مقابل ملت ایران بگیرید، بگویید: یا مذاکره کن یا شلیک می‌کنم. برای این‌که ملت ایران را بترسانید، بدانید ملت ایران در مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد... 🔸 یک عده ای هم از روی ساده لوحی بعضاً، بعضی هم از روی غرض - نمی‌شود انسان قضاوت قطعی نسبت به اشخاص بکند، اما کار آدم ساده‌لوح، با کار آدم مغرض، در ماهیت خود تفاوتی پیدا نمی‌کند. خوشحال می شوند که بله بیایید، نه اینجور نیست، مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی کند، کجا این‌ها به وعده های خودشان عمل کردند؟! 🔸 ... امروز اگر کسانی بخواهند سلطه‌ی آمریکا را مجدداً در این کشور بر قرار کنند، بخواهند از منافع ملی، از پیشرفت علمی، از حرکت مستقل صرف‌نظر کنند برای خاطر رضایت آمریکا، ملت گریبان این‌ها را خواهد گرفت. ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
🟠 هیچکس حق ندارد با آمریکا مذاکره کند 🔻 امام خمینی رحمت الله
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید مدیریت عادی کشور بعد از حمله آمریکا و اسرائیل به کلی منقلب بشود! استاد حسن رحیم پور ازغدی: 🔷 قابل تصور نبود که یک روزی آمریکا و اسرائیل رسماً و در پشت پرده کشورهای اروپایی و کشورهای نفتی منطقه به ایران حمله کنند. 🔹قابل تصور نبود که با وجود بزرگترین حمله آمریکا و اسرائیل بعد از جنگ جهانی دوم، مدیریت عادی کشور ادامه پیدا کند و در حکومت همه چیز عادی گرفته شود. 🔹مدیریت اقتصادی باید در حالت جنگی باشد نه در حالت عادی. @EnqelabStreetTV
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در همین وزارت امور خارجه دو تفکر وجود دارد؛ یکی تفکر امیرعبداللهیان‌ها، یکی تفکر برخی دیگر! استاد حسن رحیم پور ازغدی: 🔹مهندس بازرگان که امام به او اعتماد کرده بود بعد از مدتی گفت شعار مرگ بر آمریکا ندهیم. ما که انقلابمان پیروز شده دیگر نیازی به مرگ بر آمریکا نداریم. برویم با آمریکا ببندیم. امام گفت اگر آمریکا آدم شود و جنایت‌هایش را کنار بگذارد ما با آمریکا هم ارتباط برقرار میکنیم نفت هم می‌فروشیم. اما این اتفاق نیفتاد. آمریکای الان از آمریکای آن موقع ضعیف تر اما وحشی تر است. 🔷 برخی از همان‌هایی که در دولت بازرگان می‌گفتند مرگ بر آمریکا نگوییم، جاسوس از آب درآمدند. 🔹بعد از آن بنی صدر بود که همین نظر را داشت و بعد از تسخیر لانه جاسوسی گفت این‌ها دانشجویان خط شیطانند. بعدها معلوم شد چند نفر از اعضای دولت موقت اخبار ایران را برای سیا (CIA) ارسال می‌کردند و جاسوس بودند. بنی‌صدر هم به سفارت آمریکا رفت و آمد داشت. @EnqelabStreetTV
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر کس به سبک امام حسین(ع) با عمر سعد، برود با آمریکا یا هر کس دیگری مذاکره کند قدمش روی چشم! استاد حسن رحیم پور ازغدی: 🔷 امام حسین(ع) به عمر بن سعد فرمودند: پدر تو فاتح ایران بود و پدر من اولین مسلمان و بازوی پیامبر. تو من و یزید را و خانواده هر دوی ما را میشناسی و خودت میدانی حق با چه کسی است. 🔹عمر بن سعد گفت می‌دانم. ولی من دستور دارم شما را بکشم اما نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد. اگر هم دستور یزید را اجرا نکنم خانواده‌ام در کوفه به خطر می‌افتند. 🔹امام حسین(ع) فرمودند: اگر بخواهی من کسانی را در کوفه دارم که می‌توانند خانواده‌ات را از دست یزیدیان فراری دهد که آسیبی نبینند. یعنی امام حسین(ع) بهانه ها را از او گرفت اما عمر بن سعد در آخر گفت ملک ری هم هست! 🔹امام حسین علیه السلام فرمودند: تو از گندم ملک ری نخواهی خورد! @EnqelabStreetTV
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام حسن(ع) صلح نکرد! آتش بس در شرایط اضطرار بود. کسی نیامد برای امام حسن(ع) بجنگد! استاد حسن رحیم پور ازغدی: 🔷 آتش بس فقط متعلق به امام حسن علیه السلام نبود. آتش بس متعلق به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) باهم بود. 🔹امام حسن (ع) فراخوان داد در مسجد با مردم صحبت کرد و به آنها فرمود انتخاب کنید که صلح کنید و نکبت در دنیا و جهنم در آخرت را بدست آورید یا بجنگید و جهاد کنید و سعادت در دنیا و آخرت را بدست آورید. مردم رسماً گفتند جنگ نمی‌خواهیم! کجا مردم ما اینطور هستند؟ 🔹امام حسن(ع) به معاویه نامه نوشت که والله تا نابود کردنت خواهم جنگید. معاویه نامه سرداران امام حسن(ع) را برای ایشان ارسال کرد و نوشت این نامه از طرف سرداران شما است. با کدام سپاه می‌خواهید با من بجنگید؟ 🔹هنگام حمله معاویه امام حسن علیه السلام سه سردار را یکی بعد از دیگری به میدان فرستاد تا جلوی لشکر معاویه را بگیرند اما هر سه به معاویه پناهنده شدند. 🔹کدام یک از سرداران نظامی ما این گونه هستند که وضعیت امروز را به احوالات امام حسن علیه السلام تشبیه می‌کنید؟ @EnqelabStreetTV
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه مبارزین قبل از انقلاب چه مذهبی چه ملی چه کمونیست، می‌گفتند امام خمینی عقل سیاسی ندارد و رویا فروشی می‌کند! استاد حسن رحیم پور ازغدی: 🔷 یک عده فکر می‌کنند دیپلماسی این است که بروی در مذاکره نقطه قوت دشمن و نقطه ضعف کشور خودت را بزرگ جلوه بدهی. می‌گویند نمی‌شود، نمی‌توانیم. 🔹به امام حسین(ع) هم می‌گفتند نمی‌شود. می‌گفتند به لحاظ عقلی کار درستی نیست. به لحاظ عرفی کار درستی نیست. 🔹قبل از انقلاب درباره امام خمینی می‌گفتند ایشان عقل سیاسی ندارد. نباید بگوید شاه باید برود. رفتن شاه نشدنی است. می‌گفتند امام خمینی رویا فروشی می‌کند. در نهایت چه شد؟ نمیخواهند باور کنند ملت ایران پیروز شد! @EnqelabStreetTV