هدایت شده از برنامه اینترنتی خیابان انقلاب
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خود ترامپ به ده زبان گفت آمریکا شکست خورده است. بعد که دید یک سری در داخل ایران باور ندارند حرف خودش را عوض کرد!
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔷از ترامپ پرسیدند چرا با ایران مذاکره میکنی؟ مگر قرار نبود ایران را نابود کنی؟
ترامپ جواب داده: چون تنگه هرمز را بستند و ما نمیتوانیم تنگه هرمز را باز کنیم.
چون در صورت ادامه جنگ برای ماهها گرفتار کمبود نفت و انرژی در سطح جهانی میشدیم.
🔹چون ما رهبران آنها را کشتیم و فکر میکردیم این نظام سقوط خواهد کرد اما در آن صورت هم نظامشان سقوط نکرد.
🔹چون اگر نیروی پیاده نظام هم وارد ایران میکردیم وقتی متوقف میشدیم به ما حمله میکردند و ما نمیتوانستیم کاری از پیش ببریم!
🔹اینها حرفهای خود ترامپ است.
@EnqelabStreetTV
هدایت شده از برنامه اینترنتی خیابان انقلاب
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اوباما خطاب به ترامپ: ما با برجام بدون جنگ ١١ تن اورانیوم را از ایران خارج کردیم!
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔷اوباما گفته: برجام خیلی عالی کار میکرد. ترامپ از آن خارج شد، یک جنگ پرهزینه راه انداخت تا به چیزی کمتر از برجام برسد. ترامپ از برجام خارج شد و قدرت موشکی و منطقهای ایران بیشتر شد.
🔹تعداد زیادی از نیروهای ما جان خود را از دست دادهاند و در نهایت به جایی که قبل از جنگ بودیم برمیگردیم البته شاید کمی بدتر.
@EnqelabStreetTV
هدایت شده از برنامه اینترنتی خیابان انقلاب
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید رجایی میگوید من یک وقتی دیدم در کل کشور ما فقط برای یک روز دیگر گندم داریم، اما به مردم چیزی نگفتم. رجایی محکم ایستاد و ما در نهایت پیروز شدیم!
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔷 وقتی نخواهید بجنگید میگویید دندان درد دارم نمیتوانم. اما اگر بخواهید مقاومت کنید دندان را همانجا علاج میکنید.
🔹امام میگفت اگر بگویید میتوانید، میتوانید. اگر بگویید نمیتوانیم قطعاً نمیتوانید و شکست میخورید!
🔹میگویند بدون مذاکره هستهای نمیشود مملکت را اداره کرد. ٢٠ سال مذاکره کردیم با دولت های مختلف. به همه تعهداتمان هم عمل کردیم اما در مقابل، آنها به هیچ کدام عمل نکردند.
@EnqelabStreetTV