اعصابم از خودم خورده
اینکه تا همه چی کامل و بی نقص نباشه شروع به کار نمیکنم متنفرم
֙⋆پرتوی نور .
اعصابم از خودم خورده اینکه تا همه چی کامل و بی نقص نباشه شروع به کار نمیکنم متنفرم
طرف هیییچ امکاناتی نداره
یه کارایی میکنه آدم پشماش میریزه
بعد من هر چی هم بزارن جلوم بازم میگم فلان چیز کمه
هدایت شده از نمیدونم کجاست!🇵🇸
تا ابد میتونم بهت فحش بدم!
چون وحشتناک باعث میشی کل لحظههامو ناراحت باشم:))
وقتی میخوام یه کاری رو بکنم
اینقدر در موردش فکر میکنم، هی فکر میکنم و خودمو میکشم با فکر کردن
که دیگه نایی برای انجام دادن و عملی کردنش ندارم .