شاید قلبت مثل قبل نشه، شاید دیگه اون آدم سابق نشی، شاید دیگه مثل قبل فکر نکنی،شاید آسیبی که به روحت خورده ترمیمش زمان ببره، اما همین که فهمیدی چجوری زندگی کنی و چجوری زندگیتو بسازی کافیه، همین که فهمیدی از دل تاریکی نور پیدا کنی کافیه،همین که بقیه گفتن دووم نمیاری و دووم آوردی کافیه...
روانشناسی میگه:
کسی که زود عصبانی میشه
قلب مهربونی داره، چون بیشتر محبت کرده، کمتر محبت دیده و به جزییات بسیار دقت میکنه و با کمترین ناهماهنگی بهم میریزه...؛)
من کسی بودم که ترکت کرد، مهم نیست.
میتونی برای همه تعریف کنی!
ولی فقط منو تو میدونیم که رفتن من خواست تو بود، حرفی به زبونت نیاوردی، رفتار و عملت گویای همه چیز بود.
یه آدم اگر رفتنی باشه هیچوقت هیجا جار نمیزنه که من میخام برم
بی سر و صدا میزاره میره
به هیچی هم فکر نمیکنه
یا اول خودشو کمرنگ میکنه و بعد میره
یا کلا بی سر و صدا میزاره میره
هرکسی میگه من میخام برم هیجا نمیره خیال تون راحت
اون آدم فقط میخاد جلب توجه و جلب ترحم کنه