من کسی بودم که ترکت کرد، مهم نیست.
میتونی برای همه تعریف کنی!
ولی فقط منو تو میدونیم که رفتن من خواست تو بود، حرفی به زبونت نیاوردی، رفتار و عملت گویای همه چیز بود.
یه آدم اگر رفتنی باشه هیچوقت هیجا جار نمیزنه که من میخام برم
بی سر و صدا میزاره میره
به هیچی هم فکر نمیکنه
یا اول خودشو کمرنگ میکنه و بعد میره
یا کلا بی سر و صدا میزاره میره
هرکسی میگه من میخام برم هیجا نمیره خیال تون راحت
اون آدم فقط میخاد جلب توجه و جلب ترحم کنه
چرا “تعریف از خود نباشه.”؟ اتفاقا تعریف از خود باشه. تعریف از خوده. من عالی هستم. ده امتیاز برای من