eitaa logo
[IT'S ME]
127 دنبال‌کننده
19 عکس
29 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی زود به زود شنبه نمیشه؟
فکر کن، پِی ببری به ذات اصلیِ کسی که همیشه همه‌چیزتو باهاش درمیون می‌زاشتی!
چرا “تعریف از خود نباشه.”؟ اتفاقا تعریف از خود باشه. تعریف از خوده. من عالی هستم. ده امتیاز برای من
دو ماه دیگه میریم 2025 ۴ ماه دیگه میریم ۱۴۰۴
دو رو نباشید! با دو رو بودن بهتون مدال نمی‌دن.
تو می‌خندی اما خنده‌ات هم غمگین است، تو از درون و ریشه غمگینی عزیزِ من.
چقد امشب خسته و تنهام
ماه>>>>
‏از این عادت مزخرفم که میخوام آدمارو حتی بعد از رفتنشون هم توی چشم بقیه خوب نگه دارم متنفرم؛ طرف حرومزاده بوده دیگه طرفداریت برای چیه بابا اه.
‏من خیلی احساساتیم اما در عین حال بی‌احساس :/ دقیق نمیتونم توضیحش بدم.