چرا “تعریف از خود نباشه.”؟ اتفاقا تعریف از خود باشه. تعریف از خوده. من عالی هستم. ده امتیاز برای من
از این عادت مزخرفم که میخوام آدمارو حتی بعد از رفتنشون هم توی چشم بقیه خوب نگه دارم متنفرم؛ طرف حرومزاده بوده دیگه طرفداریت برای چیه بابا اه.