eitaa logo
[IT'S ME]
127 دنبال‌کننده
19 عکس
29 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
باز خوبه ما دخترا راحت گریه میکنیم شما پسرا چیکار میکنین با فشار روحی و بغضی که خفه میکنه؟
کاش هنوز می‌تونستم وقتی کسی اذیتم می‌کنه بگم مامانمو برات میارم.
کاش یکی بغلم کنه بگه حق با توئه اگه حالت خوب نیست حق با توعه اگه خسته ای از همه چیز اگه دیگه به هیچ آدمی اعتماد نداری اگه حرفای هیچکس رو دیگه باور نمی‌کنی اگه می‌ترسی از دل بستن اگه فراری شدی از جمع اگه حال بدیات بیشتر از خندیدنت کش میاد. اگه حوصله کار کردن نداری حوصله هدف ساختن نداری. کاش یکی بغلم کنه؛ یه بغل امن بی قضاوت بگه درکت می‌کنم. بگه می‌فهممت. بگه هیچی نمی‌خواد بگی آروم باش حق با توئه چقدر نیاز داریم وسط این همه تخریب کردن یکی حق بده بهمون؛همین...
هدایت شده از پرایوت latif
‏نصف لس آنجلس سوخته ، ولی آلودگیش از تهران کمتره
-
رنجِ همدیگه‌رو محترم بشماریم، ظرفیتِ روانی و عاطفی هرکدوم از ما متفاوته.
یجوری کم خونی دارم که از جام پا میشم ۳۰ ثانیه باید وایسم صدا و تصویر هماهنگ شن
بین آهنگات اون آهنگی پلی میشه که تو سخت ترین دوران زندگیت گوش میدادی : 🚮
هدایت شده از ارژنگ
یعنی چی که از فردا باید دوباره بریم سر کلاس؟ امتحان گرفتین تموم شد دیگه، ما رو بخیر شما رو بسلامت💗
چرا باید اینو میخوندم؟🙂
منو با بی توجهی امتحان نکن چون کاری میکنم به وجود خودت شک کنی