هیچوقت منو تو موقعیتی نزار که مجبور باشم بهت نشون بدم چقدر میتونم ادم سنگدلی باشم
چون دیگه نمیتونی مثل قبل بهم نگاه کنی و قراره دلت برام تنگ شه
براش نوشته بود : "خیلی سعی کردم خودم رو تغییر بدم و سنگدل بشم تا کمتر آسیب ببینم، اما هیچوقت نتونستم! آدم شاید بتونه عادتهای خودش رو تغییر بده، ولی ماهیتشو نه.
به نظر من، بعضی وقتا بهترین راه اینه که، آدم به جای تغییر سرشت خودش، فاصلهش با آدما رو حفظ کنه.
گفت وقتایی که خوشحاله لباس سبزاشو تنش میکنه، وقتایی که غصه به دلشه میره سراغ خاکستریا. فکر کردم چه خوب که مرزی بین غم و شادیش هست که به بقیه نشون بده چه حالیه. من از اون دخترایی نیستم که وقتی غصمه برم موهامو کوتاه کنم یا رنگ لاکمو عوض کنم. هیچوقت کسی نبوده دم ناراحتیام دستمو بگیره. نشده تا حالا بتونم به کسی پیام بدم بگم "قلبم پوکید". من دختر کم رنگ دنیام. به چشم نمیام. فرق بین غم و شادیمم گریههاییه که بی صداییش به گوش کسی نرسیده...
قلب آدمارو زیر پاهاتون له میکنید
هر کاری دلتون میخواید میکنید
هر حرفی دلتون میخاد میزنید
بعد واقعا انتظار دارید بخشیده هم بشید؟
چه سودی داره این همه سکوت من؟
وقتی هرچقدر هیچی به روتون نمیارم
پررو تر میشید و بیشتر حالمو بد میکنید