eitaa logo
[IT'S ME]
127 دنبال‌کننده
19 عکس
29 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
گفت وقتایی که خوشحاله لباس سبزاشو تنش می‌کنه، وقتایی که غصه به دلشه میره سراغ خاکستریا. فکر کردم چه خوب که مرزی بین غم و شادیش هست که به بقیه نشون بده چه حالیه. من از اون دخترایی نیستم که وقتی غصمه برم موهامو کوتاه کنم یا رنگ لاکمو عوض کنم. هیچ‌وقت کسی نبوده دم ناراحتیام دستمو بگیره. نشده تا حالا بتونم به کسی پیام بدم بگم "قلبم پوکید". من دختر کم رنگ دنیام. به چشم نمیام. فرق بین غم و شادیمم گریه‌هاییه که بی صداییش به گوش کسی نرسیده..‌.
قلب آدمارو زیر پاهاتون له میکنید هر کاری دلتون میخواید میکنید هر حرفی دلتون میخاد می‌زنید بعد واقعا انتظار دارید بخشیده هم بشید؟
چه سودی داره این همه سکوت من؟ وقتی هرچقدر هیچی به روتون نمیارم پررو تر میشید و بیشتر حالمو بد میکنید
جوری که امروز چند بار بغض ‌کردم و تمام تلاشم وکردم بغضم‌نترکه<<<<<<
لیاقت نداشتی؛ صد خودمو برات گذاشتم؛ ولی تو حتی تا ده هم باهام راه نیومدی! اونقدری خوب بودم که نتونستی بفهمی منم میتونم خوب نباشم؛ تا تونستم بهت حس خوب دادم ، چون حس خوبی که میدادم بهت ، باعث خوشحالی خودم می‌شد! چون واقعا بهت اهمیت میدادم؛ ولی من واست مثل کادوی گرون قیمتی بودم که دوسش نداشتی! لیاقت خیلی مهمه! گاهی اوقات ما نباید لیاقت چیزی رو داشته باشیم ، گاهی اوقات باید خودمونو به لیاقت اون چیز برسونیم! ‌
یکی بود میگفت توجه ادما رو از کاراشون بفهم نه از حرفاشون، نگاه کن ببین اولویت چندم آدمایی تا یهو بخودت نیایی ببینی تمام خودتو گذاشتی وسط درحالیکه هیچوقت مهمترین نبودی میگفت بخودت احترام بذار تا بهت احترام بذارن. میگفت مثل ما نباش اینقدر بودیم که بودنمون به چشم نمیاد دیگه...
واژه‌ها ممکنه دروغ بگن ، اما رفتار ها همیشه واقعیت رو نشون میدن..