چه سودی داره این همه سکوت من؟
وقتی هرچقدر هیچی به روتون نمیارم
پررو تر میشید و بیشتر حالمو بد میکنید
لیاقت نداشتی؛ صد خودمو برات گذاشتم؛ ولی تو حتی تا ده هم باهام راه نیومدی! اونقدری خوب بودم که نتونستی بفهمی منم میتونم خوب نباشم؛ تا تونستم بهت حس خوب دادم ، چون حس خوبی که میدادم بهت ، باعث خوشحالی خودم میشد! چون واقعا بهت اهمیت میدادم؛ ولی من واست مثل کادوی گرون قیمتی بودم که دوسش نداشتی! لیاقت خیلی مهمه! گاهی اوقات ما نباید لیاقت چیزی رو داشته باشیم ، گاهی اوقات باید خودمونو به لیاقت اون چیز برسونیم!
یکی بود میگفت توجه ادما رو از کاراشون بفهم نه از حرفاشون، نگاه کن ببین اولویت چندم آدمایی تا یهو بخودت نیایی ببینی تمام خودتو گذاشتی وسط درحالیکه هیچوقت مهمترین نبودی میگفت بخودت احترام بذار تا بهت احترام بذارن.
میگفت مثل ما نباش اینقدر بودیم که بودنمون به چشم نمیاد دیگه...
اشتباه اولم این بود که به آدما اعتماد کردم اما بدترین اشتباهم این بود که فکر میکردم آدما بعد از عذر خواهی واقعا تغییر میکنن!