eitaa logo
[IT'S ME]
127 دنبال‌کننده
19 عکس
29 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
لیاقت نداشتی؛ صد خودمو برات گذاشتم؛ ولی تو حتی تا ده هم باهام راه نیومدی! اونقدری خوب بودم که نتونستی بفهمی منم میتونم خوب نباشم؛ تا تونستم بهت حس خوب دادم ، چون حس خوبی که میدادم بهت ، باعث خوشحالی خودم می‌شد! چون واقعا بهت اهمیت میدادم؛ ولی من واست مثل کادوی گرون قیمتی بودم که دوسش نداشتی! لیاقت خیلی مهمه! گاهی اوقات ما نباید لیاقت چیزی رو داشته باشیم ، گاهی اوقات باید خودمونو به لیاقت اون چیز برسونیم! ‌
یکی بود میگفت توجه ادما رو از کاراشون بفهم نه از حرفاشون، نگاه کن ببین اولویت چندم آدمایی تا یهو بخودت نیایی ببینی تمام خودتو گذاشتی وسط درحالیکه هیچوقت مهمترین نبودی میگفت بخودت احترام بذار تا بهت احترام بذارن. میگفت مثل ما نباش اینقدر بودیم که بودنمون به چشم نمیاد دیگه...
واژه‌ها ممکنه دروغ بگن ، اما رفتار ها همیشه واقعیت رو نشون میدن..
هممون با هر اخلاق بدی که داریم سعی کردیم واسه یه نفر بهترین باشیم"
اشتباه اولم این بود که به آدما اعتماد کردم اما بدترین اشتباهم این بود که فکر میکردم آدما بعد از عذر خواهی واقعا تغییر میکنن!
وقتی بفهمی ناراحت بودنت برای کسی مهم نیست از دست کسی هم ناراحت نمیشی.
باور کن اگه یه نفر تورو بخواد اصلا حس کم بودن بهت نمیده، کاری نمیکنه که حس کنی باید بیشتر بهت توجه کنه و برات وقت بزاره، لازم نیست همش تو بری سمتش یا منتظر بمونی بهت تکست بده و زنگ بزنه خودش برات وقت میزاره و اگه تایم نداشته باشه و سرش شلوغ باشه خیلی منطقی قانعت میکنه، باور کن یه نفر وقتی کسی‌رو واقعا بخواد هیچ وقت تو بلاتکلیفی نمیزارتش.
عرض کنم خدمتتون اونی که میاد پیویت میگه ازت خوشم اومده فقط از تو خوشش نیومده ، اون کلا کارش خوشش اومدنه.