یکی بود میگفت توجه ادما رو از کاراشون بفهم نه از حرفاشون، نگاه کن ببین اولویت چندم آدمایی تا یهو بخودت نیایی ببینی تمام خودتو گذاشتی وسط درحالیکه هیچوقت مهمترین نبودی میگفت بخودت احترام بذار تا بهت احترام بذارن.
میگفت مثل ما نباش اینقدر بودیم که بودنمون به چشم نمیاد دیگه...
اشتباه اولم این بود که به آدما اعتماد کردم اما بدترین اشتباهم این بود که فکر میکردم آدما بعد از عذر خواهی واقعا تغییر میکنن!
باور کن اگه یه نفر تورو بخواد اصلا حس کم بودن بهت نمیده، کاری نمیکنه که حس کنی باید بیشتر بهت توجه کنه و برات وقت بزاره، لازم نیست همش تو بری سمتش یا منتظر بمونی بهت تکست بده و زنگ بزنه خودش برات وقت میزاره و اگه تایم نداشته باشه و سرش شلوغ باشه خیلی منطقی قانعت میکنه، باور کن یه نفر وقتی کسیرو واقعا بخواد هیچ وقت تو بلاتکلیفی نمیزارتش.
عرض کنم خدمتتون اونی که میاد پیویت میگه ازت خوشم اومده فقط از تو خوشش نیومده ، اون کلا کارش خوشش اومدنه.