اشتباه اولم این بود که به آدما اعتماد کردم اما بدترین اشتباهم این بود که فکر میکردم آدما بعد از عذر خواهی واقعا تغییر میکنن!
باور کن اگه یه نفر تورو بخواد اصلا حس کم بودن بهت نمیده، کاری نمیکنه که حس کنی باید بیشتر بهت توجه کنه و برات وقت بزاره، لازم نیست همش تو بری سمتش یا منتظر بمونی بهت تکست بده و زنگ بزنه خودش برات وقت میزاره و اگه تایم نداشته باشه و سرش شلوغ باشه خیلی منطقی قانعت میکنه، باور کن یه نفر وقتی کسیرو واقعا بخواد هیچ وقت تو بلاتکلیفی نمیزارتش.
عرض کنم خدمتتون اونی که میاد پیویت میگه ازت خوشم اومده فقط از تو خوشش نیومده ، اون کلا کارش خوشش اومدنه.
هرچیزی که اذیتت میکنه،
داره صبر کردن رو بهت یاد میده.
هر کسی که ترکت میکنه،
داره ایستادن رو پای خودت رو بهت یاد میده.
هیچچیز "بدون نتیجه، نمیمونه"
دلم خواست یچیزیو بگم؛
تویی که داری این پیامو میخونی، مراقبِ خودت باش، خوب غذابخور و خوابِ کافی داشتهباش، اگه توی امتحانات هستی درساتو خوب بخون و برای آیندت تلاشکن، اگه یه جاهایی خسته شدی و حس کردی دیگه نمیتونی، با خودت خلوت کن و یکم نفسِعمیق بکش، بهترین دوستِ خودت باش، و هروقت ناراحت بودی خودتو بغل کن آهنگ گوش بده فیلم ببین یا هرکاری که بهش علاقهداریو انجام بده
"امیدوارم همیشه حالت خوب باشه و بهت کمکی کرده باشم3>