eitaa logo
[IT'S ME]
127 دنبال‌کننده
19 عکس
29 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
عرض کنم خدمتتون اونی که میاد پیویت میگه ازت خوشم اومده فقط از تو خوشش نیومده ، اون کلا کارش خوشش اومدنه.
‏هرچیزی‌ که اذیتت می‌کنه، داره صبر کردن‌ رو بهت یاد میده. هر کسی‌ که ترکت می‌کنه، داره ایستادن‌ رو پای‌ خودت رو بهت یاد میده. هیچ‌چیز "بدون‌ نتیجه، نمی‌مونه"
دلم خواست یچیزیو بگم؛ تویی که داری این پیامو میخونی، مراقبِ خودت باش، خوب غذابخور و خوابِ کافی داشته‌باش، اگه توی امتحانات هستی درساتو خوب بخون و برای آیندت تلاش‌کن، اگه یه جاهایی خسته شدی و حس کردی دیگه نمیتونی، با خودت خلوت کن و یکم نفس‌ِعمیق بکش، بهترین دوستِ خودت باش، و هروقت ناراحت بودی خودتو بغل کن آهنگ گوش بده فیلم ببین یا هرکاری که بهش علاقه‌داریو انجام بده "امیدوارم همیشه حالت خوب باشه و بهت کمکی کرده باشم3>
اینو بفرستین برای خودش : فرق تو با بقیه اینه که به اونا میگم ویس ندین ولی وقتی تو ویس میدی ۲بار گوش میدم. + این منم.
یه تئوری هست که میگه بهترین نسخه آدما برای بدترین آدما هدر میره...
یه چیزی میخوام بگم ولی نمیدونم چی میخوام بگم
دقیقا وقتایی که اوضاع بهم میریزه تنها میشی و این تنهایی میتونه خیلی ترسناک باشه..
‌‌احتیاج دارم ادم مورد علاقه ی نفر باشم:)