eitaa logo
ژیپسوفیلا
1.3هزار دنبال‌کننده
618 عکس
183 ویدیو
6 فایل
- ‌یک نفر باید که باشد شعر تقدیمش کنی می کنم من شعرهایم را نثار هیچکس .. - ارسالِ اشعار عاشقانه برای نامحرم جایز نیست، راضی نیستیم ! Me : @Zeynab_251
مشاهده در ایتا
دانلود
ژیپسوفیلا
ما غرقِ گناه و بارگاه تو پناه :)
تا ابد باب الرضا در حکم باب الحاجت است این حرم دارالشفایش هم بدون نوبت است زیر دین هر کسی رفتم سرم منت گذاشت در عوض شاهِ‌ خراسان سفره‌اش بی منت است :]
هدایت شده از سبزِیشمی .
تمام شد ؛ اذان مغرب را که بگویند صفر تمام میشود ، پیرهن مشکی عزای تو را تا میکنم و نمیدانم محرم سال آینده قسمتم شود خودم تنم کنم یا دست کسی گوشه ی کفنم می گذاردش . این ناله های آخر زمزمه نامت را از من بپذیر ، چه بی مضایقه خوبی حسین جان خودت را به من بچشان . حامد عسکری .
غم فرستاده‌ی عشق است، عزیزش دارید
شما‌‌هم‌باورتون‌نمیشه‌محرم‌و‌صفر‌تموم‌شد؟ :)
خدایا دمت گرم که گناهی که من خودمو هنوز بابتش نبخشیدم، تو بخشیدی :)
هدایت شده از زیتون
کل زندگی همینه، اگه بیش از حد غصه بخوری باخت دادی