#جنایات_پهلوی
🔹در پی اشغال ایران در جنگ جهانی دوم، پناهندگان غیرنظامی لهستان که عمدتاً زنان و کودکان بودند از طریق دریای خزر به ایران منتقل شدند.
_در این مدت ایران از نظر اقتصادی در رنج بود. با وجود این مشکلات، دولت ایران برای جلب توجه متفقین، ورود لهستانیها را به کشور تسهیل و آذوقه آنها را تأمین میکرد. حتی مدارس، سازمانهای فرهنگی و آموزشی، مغازهها، نانواییها، مشاغل و مطبوعات لهستانی تأسیس شدند. این پناهندگان که پیش از این، از فقر و گرسنگی در رنج بودند، با چنان مهماننوازی از طرف دولت ایران روبرو شدند که چندصد نفر از آنها بر اثر اسهال خونی ناشی از پرخوری جان خود را از دست دادند.
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
🔺یک مزیت راهبرد پهپادی ایران در عرصه نظامی
#ایران_قوی
#ما_می_توانیم
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
🖌#یادداشت_میهمان
🔹بازی دو سر باخت در لایحه عفاف!
#حسین_شریعتمداری
۱- یک ماه و چند روز قبل، وقتی در یادداشتی با عنوان «لایحهعفاف یا گسترش بیحجابی؟!» به ارزیابی لایحه موسوم به «حجاب و عفاف» پرداختیم و با بررسی مستند برخی از مواد آن نتیجه گرفتیم که این لایحه نه فقط از پدیده پلشت بیحجابی جلوگیری نمیکند، بلکه به گسترش بیحجابی نیز دامن میزند، شماری از مسئولان و دوستان دلسوز گلایه کردند که تند رفتهاید! و حال آن که یادداشت مورد اشاره با استناد به متن لایحه عفاف نوشته شده بود و... امروزه اما، اگرچه لایحه یادشده هنوز به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسیده است ولی انتشار متن لایحه میتوانست و البته توانست به این تلقی دامن بزند که گویا اراده چندانی برای پیشگیری از پدیده عفتسوز و خانوادهبرانداز کشف حجاب، وجود ندارد! و نتیجه، آن شد که این روزها همانگونه که پیشبینی شده بود شاهد گسترش محسوس بیحجابی هستیم.
در اینباره از دستگاه محترم قضایی که لایحه را تهیه کرده است و از دولت محترم که آن را تایید کرده و به مجلس فرستاده است و از نمایندگان محترم مجلس که لایحه را در دست تصویب دارند، پرسشهایی در میان است که انتظار میرود برای آن پاسخ قانعکنندهای داشته باشند. بخوانید!
۲- ابتدا به بخشی از یادداشت مورد اشاره کیهان با عنوان «لایحهعفاف یا گسترش بیحجابی؟!» که جان مایه آن یادداشت بوده است توجه کنید؛ «بر اساس قوانین موجود، کشف حجاب در اماکن عمومی «جرم مشهود» است و مقابله با آن وظیفه قانونی و تعریفشده ضابطان قضایی (اعم از نیروی انتظامی و بسیج و...) است. توضیح آن که جرم مشهود به جرایمی گفته میشود که در آن عمل مجرمانه
(در اینجا کشف حجاب) در مکان عمومی رخ بدهد یا بهگونهای باشد که وقوع جرم توسط نیروی انتظامی یا مردم دیده شود و یا وقوع جرم و متهم آن، محرز و آشکار باشد. مطابق قوانین موجود (که بدیهی نیز هست) مأمورین انتظامی به محض اطلاع از وقوع یک جرم مشهود باید به مقابله با آن برخیزند و از وقوع آن جلوگیری کرده و در صورت لزوم، مجرم را همراه با مستندات جرم به مراجع قضایی تحویل بدهند.
حالا به مفاد ماده یک لایحه عفاف و حجاب توجه کنید. در آن آمده است که ماموران نیروی انتظامی در صورت مشاهده کسانی که کشف حجاب (جرم مشهود) کردهاند «در مرتبه اول از طریق مقتضی با استفاده از فناوریهای نوین و سامانههای هوشمند مانند ارسال پیامک تذکر دهد. در صورت تکرار این رفتار در مرتبه دوم از طریق سامانههای مذکور معادل یک دهم جزای نقدی درجه هشت و در مرتبه سوم معادل یک پنجم جزای نقدی درجه هشت جریمه نماید و در مرتبه چهارم مرتکب را جهت تعقیب کیفری و اعمال مجازات موضوع ماده(۲) به مراجع قضایی ذیصلاح معرفی کند»! به بیان دیگر، اولاً؛ وظیفه تصریح شده مقابله با جرم مشهود از ماموران سلب شده است! ثانیاً؛ مجازات کشف حجاب، از دایره جرایم کیفری حذف شده و به جرایمی از نوع «تخلف»! آنهم با مجازات نقدی تقریباً ناچیز (حداکثر ۲ میلیون تومان) تبدیل شده است! ثالثاً؛ امکان برخورد با این پدیده عفتسوز از سایر نهادهای ضابط قضایی مانند بسیج و سپاه گرفته شده و حال آنکه برخورد آنان با جرایم مشهود یک ماموریت قانونی و مصوب مجلس و فرماندهی کل قواست! رابعاً مردم از انجام تکلیف دینی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر نه فقط منع شدهاند، بلکه اقدام آنها در این زمینه بهگونهای یک اقدام مجرمانه نیز تلقی شده است! و مثلاً حق ندارند از تردد کشفحجابکنندگان در معابر عمومی و انظار عامه جلوگیری کنند!
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
27 مرداد 1402 - چند دقیقه برای تفکر _ شبکه 4 - 27 مرداد ماه ۱۴۰۲.mp3
22.06M
VID_20171103_160903_۰۱۰۹۲۰۲۲.mp3
8.74M
🟢 توصیه به زوّار اربعین
🔻 علامه مصباح یزدی(ره)
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️سوال؛ چرا اصلاحطلب ها دیر به دیر حاضر به مناظرهی زنده میشوند؟
✅جواب؛ چون در مناظرات منطق تهی آنها برای مردم نمایان میشود!!!
#سرطان_اصلاحات
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
روایتینو 🇵🇸 | سید سعید زهرایی
#ارزش_پول
🔸مشکل ارزش پول کشورمان از کجا نشأت گرفته است؟!
🔹جمهوری اسلامی در راستای برطرف کردن کاهش ارزش پول چکار کرده است؟
▪️پاسخ به این دو سوال و سوال های بیشتر در این دو فایل👆🏻
#تحقیق_شخصی
#جهاد_تبیین
🔚 به پایان آمد این دفتر
🗂 #پرونده_ویژه | پیوند سلسله درسگفتارهای مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت)
مباحث مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت) را به صورت موضوعی بشنوید. 👇
🔗 منظومه فکری مبانی اندیشه اسلامی
1⃣ معرفتشناسی
2⃣ خداشناسی
3⃣ انسانشناسی
4⃣ فلسفه اخلاق
5⃣ فلسفه حقوق
6⃣ فلسفه سیاست
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
#یادداشت
✅ در مساله حجاب، نزدیک قله ایم
▫️زن مسلمان ایرانی، باحجاب خود پرچم استقلال هویتی خودرا در مقابل زن غربی به چشم می آورد. زن غربیای که درچارچوب تمدنی، به ابزاری برای مصرف بیشتر وتهییج شهوات مردان جامعه، تعریف شده بود وحالا این در کشور ایران درعمل، توسط زن ایرانی انکار میشد. زنان محجبهای که علیرغم داشتن حجاب اسلامی ازموثرین تحولات اجتماعی بودند.
▫️به همین خاطر، حمله به حجاب و زن ایرانی ازهمان ابتدای انقلاب در دستور کارشان قرار گرفت.
مقطع #تهاجم_فرهنگی شاید یکی از شبیخونهای جدی دشمن در ماجرای حجاب بود که البته عقیم ماند.
باظهور رسانه های جدیدی مثل ماهواره و ویدئو یکی از خطهای جدی این رسانه ها، تضعیف اعتقاد به حجاب در میان زنان بود. خوب از زنان محجبه زخم خورده بودند، این واکنش دشمن طبیعی بود.
▫️عجیب بود درایران، طراحیهایشان جواب نمیداد، درکشورهای دیگر اعم از اسلامی و غیر اسلامی این طراحی ها به خوبی جواب میداد. تجربه مصروترکیه و الجزایر وحتی کشورهای اروپایی به خوبی این مطلب را نشان میدهد.
حال یک کشوری چهل و اندی سال است که در برابر این نقشه های پیچیده و ترکیبی دشمن، تاب می آورد و از پای نمی نشیند. قاعده و سنت خداوند برای همچون جامعه ای، نصرت و یاری معجزه گونه است.
قرآن، یاری خداوند نسبت به بنیاسرائیل را در بحبوحه رسیدن سپاه فرعون پشت رود نیل از زبان موسی این طور بیان می کند که : «قال كَلاَّ إِنَّ مَعي رَبِّي سَيَهْدين». و دریا شکافته میشود.
▫️در انقلاب اسلامی، اگر چند هفته قبل از حادثه ۱۹ دی ۵۶، بخواهیم دشمن و نهضت انقلاب را روایت کنیم، امام در نجف، گرفتار #متحجرین شده و جریان انقلاب اسلامی در داخل هم یک اقلیتی است که در بند رژیم گرفتار شده و در نقطه مقابل، ایران به روایت کارتر جزیره ثبات شده و در اوج قدرت اقتصادی و سیاسی مست قدرت است و اصلا مقاله رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات به دستور شاه نوشته می شود که پرونده امام و نیروهای انقلاب، جمع شود.
محمدرضاشاه ذرهای احتمال واکنش از سوی امام و مردم را نمیداد. درخاطراتش هست که وقتی مردم شهرهای مختلف، به خیابانها ریختند، برای او معمایی شکل گرفت که این مردم چه میخواهند؟! چرا بایداعتراض کنند و به خیابان بریزند؟! در کمتراز چند ماه طومار رژیم دیکتاتوری #محمدرضای_آمریکایی پیچیده شد.
▫️اساسا دشمن، از تحلیل تحولات جامعه و مسیر رشدو پیشرفت آن، عاجز است چرا که ازسنتهای الهی، غافل است.
سبک هدایت ونصرت خداوند متعال نسبت به انسان و جامعه مومن، این طور است که انسان همه تلاش خودرا میکند، از همه اسباب و علل ظاهری هم ناامید می شود و به مقام اضطرار می رسد به این نقطه که رسید، نصرت خدا بر جامعه تعلق می گیرد. "أمَّن يُجيبُ المُضطَرَ إذَا دَعَاهُ وَيَكشفُ ٱلسُّوء وَيَجعَلُكُم خُلَفآءَ ٱلأرض)
▫️درماجرای حجاب، و به خصوص در این سالی که گذشت، دشمن به جرات تمامی نیروهای خود درسرتاسر دنیا را جمع کرد تا حجاب رااز سر دختر و زن ایرانی بردارد. در برخی مقاطع و برای جان باختگان اغتشاشات صدها مراسم و تجمع درچندین کشور برگزار می کردند.
چند اتفاق رقم خورد که ما را از این گردنه عبور داد و ما را به قله در این مسأله نزدیک کرد
▫️اولا به جز یک اقلیتی، کسی با این طراحیها همراهی نکرد وملت در برابر این حمله تاب آورد. اینبار نه فقط زنان محجبه ما بلکه حتی همان خانمهای #ضعیف_الحجاب هم به آنها یک «نه » بلند گفتند.
▫️ثانیا اکثر همین خانمهای بیحجاب هم به تعبیر رهبرانقلاب، اهل معنویت واحیاء و دیانت هستند که اگر از اراده پشت صحنه این جریان، مطلع بشوند،بیحجابی را کنار خواهند گذاشت، یعنی در همین جمعیت حداقلی هم، نتوانستند، نفوذ هویتی کنند، این همان #بنیه_محکم ایرانی ملت ایران است که حتی در جامعه بی حجاب هم به شکل جدی وجود دارد.
▫️ثالثا عموم مردم را نسبت به خطر بیحجابی در کشور حساس و مسئولیت پذیر کرد، این اراده و عزم عمومی، یکی از مهمترین عوامل ایجاد یک تحول در جامعه است. شاید تاقبل اغتشاشات، ما دچار یک روزمرگی در قبال طراحی های دشمن نسبت به حجاب شده بودیم، این فتنه، اراده مردم را به صحنه آورد.
▫️در منطق #انقلاب_اسلامی، زمانیکه اراده های ایمانی مردم درکنار هم قرار میگیرد، نیروی عظیم و بی نهایتی را ایجاد می کند که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد. شاید سر اینکه رهبرانقلاب در دیدار امسال کارگزاران جمهوری اسلامی، با یقین فرمودند، این قضیه قطعا حل خواهد شد، ریشه در همین نگاه به ایمانهای به صحنه آمده مردم است.
▫️در مجموع، این تابآوری مردم در این اغتشاشات اخیر ازیک سو و ایجاد یک اراده ایمانی در میان مردم، دو عامل جدی برای نزدیک شدن به قله ماجرای حجاب درایران است. ان شاء الله
✍ نویسنده: حجتالاسلام کاظم زاده
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببينيد | رهبر انقلاب: همه ائمه از امام باقر(علیهالسلام) به بعد از نسل امام حسن(علیهالسلام) هستند
🏴 شعرخوانی آقای محمد سهرابی در ديدار شاعران درباره امام حسن(علیهالسلام)
🗓 انتشار به مناسبت هفتم صفر؛ سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیهالسلام
🏴 سالروز شهادت امام حسن مجتبی(علیهالسلام) بر تمام محبان و شیعیان آن امام همام تسلیت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#انگیزشی
🔸فقط انسان های ضعیف به اندازه امکاناتشون کار میکنند.
#شهید_طهرانی_مقدم
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 کلیپی مهم برای طلاب
♨️ مرجع تفسیر سخنان و سیره حضرات معصومنین علیهمالسلام در غیر از فقه مصطلح کیست؟ اگر فقهاء، پس چرا به آن نمیپردازند؟
♨️ آرام آرام روش فهم دین، سنت و احادیثی که غربیها در دامن مسلمین گذاشتهاند، دارد همهگیر میشود!
♨️ نکند «از علوم انسانی باید اسلامی شود» برسیم به «نگذارید علوم اسلامی غربی شود»!
♨️ نتیجه حضور پررنگ چنین تفسیرهایی از دین در مجامع علمی مانند دانشگاهها، تنزل حوزه علمیه از عنوان «مرجع رسمی و علمی تفسیر دین» به «قرائت دین از منظر حوزه علمیه» خواهد بود!
⚠️ چند سال قبل درباره مرجعیت علوم دینی و توضیح و تبیین دین، هشدارهایی عرض شد که میتوانید از اینجا(کلیککنید) بشنوید.
🔗 نقد حجةالاسلام محمدامین رضایی بر گفتههای مطرح شده در کلیپ.
┄┅┅❅l مَدرَس l❅┅┅┄
📲 @Lakaliabadi
روایتینو 🇵🇸 | سید سعید زهرایی
🚨 کلیپی مهم برای طلاب ♨️ مرجع تفسیر سخنان و سیره حضرات معصومنین علیهمالسلام در غیر از فقه مصطلح کی
♦️پاسخی به شبهه طرفداران اقتصاد بازار آزاد؛ قیمت ها دست خداست!
چرا از روایات باب تسعیر نمیتوان "دست پنهان بازار آدم اسمیت" و "رها سازی قیمت در بازار" را نتیجه گرفت؟
eitaa.com/m_amin_rezai/3749
▪️بعد از تشکیل بازار در مدینه بعضی از پیامبر ص خواستند قیمت هم مشخص ایشان این کار را انجام نداد و در بعضی روایت هست که بدعت خواند( روایات باب تسعیر) بعضی از معتقدین به بازار آزاد از این استفاده کردند که ببینید پیامبر ص مثل آدم اسمیت کشف قیمتها را برعهده دست پنهان بازار گذاشته و خودش ورود نکرده است! #جواب این شبهه این است
1⃣ اسلام برای بایع، مبیع، بیع شرایطی مقرر کرده است.
🔻۱: بایع و مشتری( متبایعین) که بلوغ، رشد و سفیه نبودن شرط است
🔻۲:ثمن و مثمن( مبیع، کالا)
یکی از شرایط معامله صحیح این است مبیع مالیت داشته باشد یعنی برایش منفعت حلال عقلایی بشود تصور کرد( رجوع کنید به مکاسب شیخ انصاری) لذا در اقتصاد اسلامی شراب، خوک، مواد الکلی و...اساسا مالیت ندارند و داخل بازار اسلامی قرار نمیگیرند.
🔸شراب و مواد الکلی بخش قابل توجهی از اقتصاد دنیا را در بر میگیرد( در اروپای شرقی میانگین۱۷ لیتر برای هر نفر در سال)
صنعت پورن در ۲۰۱۲ در جهان گردش مالی آن ۱۸۶ ملیارد دلار بوده، سهم آن در اقتصادهای اول دنیا مثل چین و آمریکا و.. بالاست.( آمار b2n.ir/f27025)
لذا در اقتصاد اسلامی علاوه بر نظارت بر بازار( مخالف نظر آدام اسمیت) اساسا اجازه نمیدهد بعضی از جنس ها به عنوان کالا وارد باز شود و اساسا برایش مالیت قائل نیست. شیخ انصاری در مکاسب محرمه( ج۱ مکاسب شیخ انصاری) فهرستی از این امور را ذکر کرده است.علاوه بر این بر خلاف نئولیرالیسم که همه چیز را سرمایه ای میکند اسلام(قانون اساسی)بخشی از خدمات اجتماعی مثل آموزش و درمان را به جای واگذار کردن به بازار وظیفه حاکمیت میداند.
🔻۳: بیع( فرایند خرید فروش) اسلام بعضی بیع ها مثل معامله ربوی، غرری در اشکال مختلف مثل قمار و...اساسا باطل میداند. درباره معاملات ربوی که در اقتصاد امروز جهان بخاطر اینکه بدهی قبل از تولید قرار گرفته ( رجوع به کتاب نامه های اقتصادی به دخترم) ربا اصل و اساس اقتصاد دنیا را تشکیل داده در نگاه اسلامی معامله ربوی معادل زنا با محارم در خانه خداست! قمار که امروز بخش قابل توجهی از اقتصاد جهان را شامل میشود در اسلام کاملا مذموم است. اقتصاد لیبرال که معالمه ربوی را می پذیرید یا شراب، خوک و... را کالا میداند که تاثیر زیادی در gdp تولید ناخالص ملی کشورها دارد با اقتصادی که اساسا اینها را جز بازار خود نمیداند این بازار هر دو یکی هستند؟ یا ماهیتا ما دو بازار داریم؟
2⃣پیامبر بر بازار نظارت داشت. از غش نهی شدید میکرد و با احتکار مبارزه میکرد.
امیرالمؤمنین ع:فَامْنَعْ [مِنَ] اَلاِحْتِكَارِ فَإِنَّ رَسُولَ اَللَّهِ صَ مَنَعَ مِنْهُ»؛ از احتكار جلوگیری کن چرا که پیامبر از آن منع کرد
پيامبر ص: مَن جَمعَ طَعاما يَتَربّصُ بهِ الغَلاءَ أربَعينَ يَوما فقد بَرِئَ من اللّه ِ و بَرِئَ اللّه ُ مِنهُ
هر کس خوراكى را به اميد گران شدن چهل روز انبار كند از خداوند برى شده و خدا نيز از او برى و بيزار است
3⃣ بخشی از فقها فتوا دادند اگر رها شدن بازاربواسطه احتکار و...به اجحاف به مشتری بینجامد باید حاکمیت ورود کند
🔻 صاحب مفتاح الکرامه: اگر فروشنده قیمت را ظالمانه تعیین کند؛ حاکم شرع، به قیمتگذارى میپردازد، زیرا این کار فروشنده موجب ضرررسانى به دیگران است که شرع، آنرا نپذیرفته است. (مفتاح الکرامه، ج ۴، ص ۱۰۹.)
🔻امام خمینى: قیمتگذارى، در ابتدا جایز نیست؛ لیکن اگر فروشنده اجحاف کند، به ناچار باید قیمت را کاهش دهد، وگرنه حاکم شرع، او را ناچار میکند که کالا را به قیمت آن سرزمین یا به صلاحدید حاکم، بفروشد. پس روایات دلالت کننده بر جایز نبودن قیمتگذارى، شامل این قبیل نمونهها نمیشوند؛ زیرا در این حال، قیمت نگذاشتن، به احتکار منجر میشود، همان گونه که اگر فروشنده براى فرار از فروش کالا، قیمت را چنان تعیین کند که هیچ کس نتواند آنرا بخرد، بدون اشکال حاکم شرع، حقّ تصمیمگیرى دارد و آن روایات، شامل این حالت نمیشود. (کتاب البیع، ج ۳، ص ۶۱۳)
⬅️با در نظر گرفتن همه این موارد در بازار اسلامی قیمت به خریدار و فروشنده واگذار شده است. لذا پیامبر در قیمت گذاری ورود نمیکرد. ببینید چه فاصله ای است بین آنچه در روایات باب تسعیر و منع قیمت گذاری ذکر شده با آنچه آدم اسمیت و طرفداران بازار آزاد طرح میکنند. همسان دیدن این دو و سو استفاده از آن خصوصا در جامعه سرمایه داری حقیقتا ظلم به پیامبر ص و مردم است.
✍ #محمدامین_رضایی
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
روشنفکران و مرجعیت در دین.mp3
4.63M
♨️روشنفکران دینی و جایگاه مرجعیت در دین♨️
🎙 حجةالاسلام لک علیآبادی
📆 برشی از #سخنرانی آذر 1400
🔥 نکاتی مهم پیرامون مرجعیت دینِ مردم
🚨تلاش روشنفکران دینی برای تصاحب مرجعیت در دین
⚠️نقدی بر عملکرد حوزویان.
🎧 4.4Mb
┄┅┅❅l مَدرَس l❅┅┅
🔴پـژوهـش، تـبـلـیـغ نـیـست.
➖رهیافتی به نگاه امام خامنهای در جدایی پژوهش از تبلیغ...
▪️مگر ما گفتیم به جنگلهای آمازون بروید و تبلیغ کنید!؟ ... من واللَّه این را الهی نمیدانم! ۳۰ بهمن
▪️حضرت آقا در بیان ۵ رسالت و کار اصلی حوزه علمیه شیعه، پژوهش را یک رسالت و تبلیغ را رسالتی دیگر بیان میدارند.
پنج کار اصلی حوزه از نظر رهبر انقلاب:
۱. مرجعیت و افتاء ۲. تربیت مدرس ۳. تحقیق و تالیف ۴. مسئله قضا(قضاوت) ۵. تبلیغ
۷ آذر ۱۳۶۸
▪️سخنی دیگر که رهبر انقلاب، با صراحت تبلیغ را از پژوهش جدا میکنند:
تبلیغ وظیفه اصلی روحانیون و علمای دین است، درس خواندن ما، فکر کردن ما، تحقیق کردن ما، مقدمه تبلیغ دین خدا و تبلیغ حق است، تبلیغ یعنی رساندن ۲۳ آذر ۱۳۷۷
▪️در ضمن یکی از آسیبهای حوزه، قمنشینی و جدایی از جامعه به اسم پژوهش و علمیت است، و رهبر انقلاب در اعتراض به این روند میفرمایند:
در قم انسان میتواند به عنوان یک ملای راحت فارغ مدرس موجه و مورد توجه و خوشنام و بیدردسر و بیمعارضه و بی بگومگو زندگی کند، قم، اینگونه است. ۱ آذر ۱۳۷۵
▪️یا در مقام گلایه از قمنشینی، میفرمایند:
مگر ما گفتیم به جنگلهای آمازون بروید و تبلیغ کنید!؟ آقایان نمیروند؛ میگوییم چرا نمیروید، میگویند میخواهیم درس بخوانیم! برادران! من این روش را قبول ندارم؛ حالا شما هرچه میخواهید بگویید، بگویید؛ من واللَّه این را الهی نمیدانم!
۳۰ بهمن ۱۳۷۰
#رهبر_حوزه
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
🔸اومدم مسجد امیرالمومنین(ع) مسجد شهیدپرور و فعال؛
مسجدی که ثمره فعالیت تربیتی اش، شد سه تا شهید مدافع حرم و دوتا جانباز مدافع حریم حضرت زینب(س)
🔸خادم با صفایی داشت؛ میگفت از بعد شهادت آقا مصطفی(صدرزاده) مسجد شلوغ تر و فعالیتش گسترده تر هم شده.
میگفت: امام حسین بُنجل خره؛ جنس های بد هم میخره، فقط لازمه خودتو بفروش بزاری، میخره و میبره!
🔸از حاج آقای بهرامی هم که چیزی نگم، گرما و محبتشون آدم رو به خودش جذب میکنه.
◾پیشنهاد میکنم، مستند عابدان کهنز رو تماشا کنید.
#شهریار
#کهنز
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ #فاطمه_صدرزاده دل سنگ رو آب میکنه...😭😭😭
بارهای پای این کلیپ اشک ریختم؛
خدا توفیق بده بتوانیم قدردان شهداء و خانوادههایشان باشیم
عضو کانال تازهتأسیس #مثل_مصطفی با مدیریت همسر شهید صدرزاده شوید👇
@mesle_mostafa
🔹هرزمان بهتون گفتن مردم از دین زده شدن، این عکس رو بهشون نشون بدین!
🔸برآورد هزینهای که برای سفر اربعین وجود دارد،حدود۳تا۴میلیون تومان هستش.
_میشه حدود یک کامیون #ساندیس😉
ولی این مردم این قدر هزینه میکنند برای پیاده روی در هوای گرم...
▪️عشق #حسین، سختی نمیشناسد.
#خسروی
#اربعین
🔴https://eitaa.com/J_T_zahraii135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ بالاخره ما طلبه ها توی جامعه چهکاره هستیم ؟
✍️ چرا نمیتونیم خودمون رو توضیح بدیم ؟
✍️ چرا و تا کی باید درس بخونیم ؟
✍️ کی بریم سراغ یه کار تخصصی ؟
✍️ چرا مردم اینقدر از ما انتظار دارن ؟
✳️ در این پادکست، بر روی مساله ی هویت و سبک زندگی طلبه عصر انقلاب تمرکز کرده ایم.
✋ به لطف خدا و حمایت های شما، تا اینجای کار رو اومدیم و انشالا ادامه خواهیم داد...
🔰🔰 با ضربه برروی هر قسمت، به آن قسمت از پادکست منتقل میشوید:
0️⃣ فصل اول | قسمت صفرم | "کی، چی، چرا ؟ "
1️⃣ فصل اول | قسمت یکم | " دَردمون چیه ؟ "
2️⃣ فصل اول | قسمت دوم | " نگاهت به کیه ؟ "
3️⃣ فصل اول | قسمت سوم | " سرباز کی هستی ؟ "
این مجموعه ادامه دارد...
📻 پادکست حجره - کاری از رادیو روایت
🌀 به حجره ما خوش آمدید 🌀
.
آقای ثابتی عزیز؛
اینکه یک مشت ورّاج سیاسی از قبیله ضد انقلاب و اصلاح طلبان از حضور شما سوختند و هجمه کردند
.
.
و اینکه این هجمه ها شما را برای تحقق رسالتتان مصمم تر از پیش کرده ، یعنی حضور شما در دانشگاه شریف یک تصمیم و اقدام انقلابی بوده است.
#بازگشت_به_انقلاب
#حذف_عناصر_مسمم
🔴 https://eitaa.com/J_T_zahraii135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اطلاع_رسانی
🔰 تماشای رایگان مستند سینمایی «آقامصطفی» جدیدترین مستند از شهید مصطفی صدرزاده
🔸 مستند سینمایی «آقا مصطفی»، روایتی متفاوت از بخش مهم زندگی و زمانه شهید مدافع حرم، آقا مصطفی صدرزاده است که میتواند الگویی برای همه فعالان فرهنگی باشد. در این مستند، بستگان و آشنایان شهید خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی وی روایت میکنند که در خلال آن با مجاهدتها و فعالیتهای فرهنگی آقامصطفی آشنا میشوید. شهید صدرزاده با مدل جذب قوی که داشته توانست در محله کهنز شهریار انقلابی به پا کند که حتی لاتهای منطقه هم مجذوبش شدند.
🔻 تماشای رایگان با بلیت اختیاری:
b۲n.ir/amste
🔴https://eitaa.com/J_T_zahraii135