از کسانی که سالها است مسجد سوزاندن یکی از کنشهای معمول سیاسیشان است لشکرکشی رسانهای برابر مسجد ساختن در امالقرا را عجیب ندانید...
#پارک_قیطریه
بنیادگرایی واکنش به عرفیسازی است. تونس به همآن دلیل بزرگترین گسیلکنندهی جنگجو برای داعش بود که افسارگسیختهترین سکولارها را بر مسند دارد...
این سکولارهای ایرانی که به مسجد ساختن و قرآن خواندن و افطاری دادن لگد میزنند، دستشان نمیرسد اگر نه مصحف و مسجد و مدرسه را هم میسوزانند؛ که سوزاندهاند...
سکولارها، حتا نسخهی ریشو|چادریشان، دین بیرون از پستو آزارشان میدهد؛ این منطق سادهی مخالفت آنها با اقامهی حجاب یا بنای مسجد یا دادن افطاری است...
زدن حجاب شرعی به هوای حکومت شرعی یا زدن حکومت شرعی به هوای حجاب شرعی رویهی کسانی است که باورشان به شریعت موردی و موضعی است...
اقامهی شریعت سکولارهای درنده و شرمنده و حتا نهفته را به درد میآورد؛ میخواهد اقامهی حجاب باشد یا اقامهی قرآن باشد یا اقامهی نماز باشد یا اقامهی حج باشد یا اقامهی مسجد باشد...
حجاب تنها پرچم جنگ تمامعیار امت احمد و امت ابلیس کف ملت ایران است. آن سادهدلهایی که فکر میکردند مشکل دو نخ مو است نمیفهمیدند که سکولارهای شرمنده و درنده تا انهدام مسجدهای مسلمین و فرستادن اذان و اقامهی آنها به پستو کوتاه نخواهند آمد...
از سالها مسجد سوزاندنتان دیده بودیم که با اسلام میانهیی ندارید. نیازی نبود که مخالفتان با مسجد ساختن را به چشم ببینیم...
اصلاحطلب در گام نخست پی اصلاح دینی است: پروتستانتیسم. و هماین در محیط اسلامی برای ملحد دانستن این جریان کفایت میکند. اگر نه میتوان نشست و شمشیر کشیدنشان بر حجاب و قصاص و افطار و اربعین و مسجد را به چشم دید...
در فقرهی اقامهی حجاب و نهی از منکر و ساخت مسجد، این چیزی که پیش چشم ما است روند دگردیسی سکولارهای نهفتهی ایرانی به سکولارهای شرمنده و دگردیسی سکولارهای شرمندهی ایرانی به سکولارهای درنده است...
اگر میخواهید کف سنت/جمهوری رسوب کنید با خودتان است اما نام خودتان و نهادتان را نهضت/انقلاب نگزارید...
بیداری شریعتمدارها، از الطاف خفیهی غائلهی ژینا و افسار گسیختن سکولارهای ایرانی در پسآی آن بود...
اسلام منطقهی فراغ ندارد؛ آن که میگوید: اقتصاد اسلامی و طب اسلامی و معماری اسلامی نداریم، درکش از اسلام دچار تسهیم است...
فلسطین اشغالی اگر با موشک زدن به کردستان عراق آزاد میشد، مسجدالاقصی هم با پیادهروی به مصلای شهرهامان آزاد میشود...
برای رسیدن به بیتالمقدس بدیهی است که به طرف مسجد اقصا باید پیاده رفت، نه مصلای شهر...
مصلا جایی است که مسجد نیست اما نماز در آن خوانده میشود، در خانه یا جاده یا بیآبان. مصلا ساختن بی آن که مسجد باشد اما از ابداعهای عجیب از سنخ حسینیه و مهدیه است...
مسجد سنگر شریعت است. پایگاههای بسیج و کانونهای فرهنگی اگر میخواهند سنگر قدرت منهای شریعت باشند درستش آن است که از مسجد بیرون بروند...
فقه شرح روایت نیست، درک شریعت است. هماین است که اگر در مصحف محمد هیچ آیهیی برای برپایی اقتصاد وحیانی وجود نداشت هنوز هماین سه کلمه کافی بود: و استعمرکم فیها...