مخبر در حال مبارزه با تورم.
گل به خودی زدن یعنی همین!
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
44.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سید محمد حسین طباطبایی را
به یاد دارید ؟!!!!!
🔷 حتما بیننده باشید
🌷👌👌👌 ❤️
🔴 درایت عجیب رهبری
🔸️ عطاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد خاتمی در کانالش نوشته: «طارق متری» وزیر فرهنگ لبنان ( ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸)، دقیق و خوش سخن و دانشمند هست. دیدار با او همیشه غنیمت است!
گفت: داستان ملاقات با آیت الله خامنه ای را برایت بگویم. حتما تازه است.
🔸️همراه «سعد حریری» به تهران سفر کردیم. قرار ملاقات با« آیت الله خامنه ای» بود. -این دیدار در آذرماه ۱۳۸۹ انجام شد- قبل از دیدار قرار شد، جلسه ای با سعد حریری به عنوان نخست وزیر داشته باشیم. شش وزیر همراه بودیم.
جلسه در محل اقامت حریری در کاخ سعد آباد برگزار شد.
«سعد حریری» گفت:
باید مساله خلع سلاح حزب الله را به عنوان مساله اصلی لبنان مطرح کنیم. من سخنی نگفتم، اما همه تایید کردند.
🔹وقتی وارد دفتر «آیت الله خامنه ای» شدیم، ایشان بسیار گرم و صمیمانه سعد حریری را در آغوش گرفت. جوانی و هوشمندی اش را تحسین کرد. از مرحوم رفیق حریری ذکر خیری به میان آورد. از لبنان بسیار تعریف کردند.
ناگاه از سعد حریری پرسیدند، آقای نخست وزیر شما « رمان گوژپشت نتردام» را خوانده اید !؟ خب پیداست که نخوانده بود! سری تکان داد که معلوم نبود خوانده یا نه. گفت. در این رمان یک زن بسیار زیبایی تصویر شده است. او زیباترین زن پاریس است. طبیعی است که قدرتمندان در صدد دستیابی به این زن هستند.
لات های پاریس، قداره کشان، با نفوذ ها. اما همه می دانند که آن زن زیبا، اسمش چی بود!؟ طارق گفت، من گفتم: ازمیریلدا ! آیت الله خامنه ای با تمام چشمانش خندید و گفت احسنت! شما وزیر فرهنگ بودید!
همه میدانستند که ازمیریلدا یک دشنه ظریف دسته صدف سپید بسیار تیز و کارا به همراه دارد. هر کس به او سوء نظری داشته باشد، ازمیریلدا از استفاده از آن دشنه تردید نمی کند.
اقای نخست وزیر! لبنان مثل همان زن زیباست. لبنان عروس خاورمیانه است. خیلیها به کشور شما نظر دارند. اسرايیل خطری است که شما را تهدید می کند.
مگر تا خیابان های بیروت نیامدند؟ مگر مردم را نکشتند؟ ویران نکردند؟
🔸️« سلاح مقاومت» مثل همان دشنه ازمیریلداست. دشمن را نومید می کند و امکان عمل را از او میگیرد.
گفتگوها ادامه پیدا کرد. اما سعد حریری کلمهای در باره سلاح حزبالله سخنی نگفت. بعد از جلسه پرسیدم: چرا چیزی در مورد خلع سلاح حزب الله نگفتی؟
گفت: دیدی جلسه را چگونه اداره کرد و بحث را پیش برد. آیا میشد در آن فضا و با آن مثال بحث را مطرح کرد؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔆 در انتشار مطالب سهیم باشید.
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
و پدیدهی این انتخابات هم
منوچهر متکی بود😅
یه فهرست داد و نفر اول اون فهرست بود
بعد خودش رفت به جریان رائفیپور پیوست. خودش یه نفر رای آورد، از فهرستش هیچکس رای نیاورد😬
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
خلاصه که
ترکیب مجلس انقلابیِ یازدهم از هم پاشید؛
حالا یا دوستان تازهوارد موفق میشن یه مجلس انقلابیتر تشکیل بدن، یا خداییناکرده میزنن بجای اصلاح ابرو، چشم مجلس رو هم کور میکنن.
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
چه کسی پیروز شد؟
(با توجه به نتایج غیرقطعی)
سی نفری که در تهران رای آوردن، برآمده از سه تا فهرست انتخاباتی هستن؛
▫️فهرست جبهه مثلا انقلاب (قالیباف)
▫️فهرست امنا(رسائی)
▫️فهرست صبح صادق (رائفیپور)
▫️فهرست شمیم(شبکه مردمی یاران مردم)
از منتخبین سی نفرهی تهران
۱۲ نفر از فهرست قالیباف هستن
۱۸ نفرِ دیگه هم افرادی هستن که در فهرست «رائفیپور و رسایی» مشترک بودن.
حالا برای اینکه بفهمیم وزن فهرست آقای رسایی در انتخاب این هجده نفر سنگینتر بوده یا وزن فهرست آقای رائفی، به انتخاب نشدهها نگاه میکنیم؛
از فهرست رائفیپور نه نفر انتخاب نشدن در حالیکه از فهرست رسایی، سیزده نفر انتخاب نشدن. ضمن اینکه مثلا نفر دوم فهرست آقای رسایی (نظامالدین) حتی به عنوان نفر سیام هم رای نیاورده. و خیلی قاطعانه میشه گفت برندهی انتخابات این دوره کسی نیست جز فهرست علیاکبر رائفیپور🤷♂
#شبکه_تحول
#شبکه_مردمی_یاران_مردم
#شمیم
#حسین_مهدیزاده
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
واژه فرقه یا کالت عبارتی برای اشاره به جنبشهای نوپدید دینی یا دیگر گروههایی است که اعتقادات آنها یا رفتارهایشان از نظر عموم مردم غیرعادی یا غریب محسوب میشود. از واژه فرقه به عنوان ابزاری برای تخریب علیه گروههایی استفاده میشود که اعتقادات یا رفتارهایی غیر منطقی دارند، بدون آن که تعریف دقیق و ثابتی از واژه فرقه ارائه شود. فرقهها در دهه ۱۹۳۰ مورد توجه پژوهشهای علوم اجتماعی در حوزه مطالعه رفتارهای مذهبی قرار گرفتند. این گروهها مورد انتقاد جریان غالب مسیحیت قرار داشتند چرا که اعتقاداتشان با قرائت رسمی مسیحیت متفاوت بود. در دهه ۱۹۷۰ جنبشهای ضد فرقهای به وجود آمدند.
#فرقه
#شبکه_تحول
#شبکه_مردمی_یاران_مردم
#شمیم
#حسین_مهدیزاده
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
پیدایش جنبشهای ضد فرقهای تا اندازهای محصول اعمال خشونتآمیز و رفتارهای مجرمانهای بود که توسط اعضای برخی از فرقهها صورت گرفته بود.
#شبکه_تحول
#شبکه_مردمی_یاران_مردم
#شمیم
#حسین_مهدیزاده
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
جامعه شناسان معتقدند که بر خلاف اقلیتهای مذهبی که محصول یک انشعاب مذهبی هستند و از این رو پیوستگی خود را با اعتقادات و رفتارهای سنتی حفظ میکنند، فرقهها به شکل ناگهانی و پیرامون عقاید و مناسک بدیع شکل میگیرند.
#شبکه_تحول
#شبکه_مردمی_یاران_مردم
#شمیم
#حسین_مهدیزاده
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
منتقدان فرقهها، مانند اعضای جنبش ضد فرقه، تمایل به این دارند که فرقه را به عنوان گروهی تعریف کنند که گرایش به دستکاری، استثمار یا کنترل اعضایشان دارند. فاکتورهای ویژهای که برای رفتارهای فرقهای برشمرده میشوند عبارتند از، کنترل ذهنی اعضا از طریق دستکاری ساختار ذهنی و به شکل اقتدارگرایانه، ساختار کمونی (ایزوله شده از جهان خارج) و توتالیتر، تبلیغ ایدئولوژیک شدید، برنامههای سیستماتیک تلقین، و بقا در طبقه متوسط جامعه.
#شبکه_تحول
#شبکه_مردمی_یاران_مردم
#شمیم
#حسین_مهدیزاده
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
در اواخر دهه ۱۹۸۰ روانشناسان و جامعه شناسان شروع به کنار گذاشتن تئورهایی چون شستشوی مغزی و کنترل ذهن کردند. هرچند آنها ممکن است معتقد باشند که مکانیزمهای کمتر اجباری برای تأثیرگزاری بر ذهن اعضای این گروهها وجود دارد، با این حال به این نتیجه رسیدند که عضویت در جنبشهای نوپدید دینی در اصل محصول یک انتخاب آگاهانه و منطقی است.
#شبکه_تحول
#شبکه_مردمی_یاران_مردم
#شمیم
#حسین_مهدیزاده
https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh