روز چهارم #نوشتن 🌀
✧یک کتاب.
در هر ژانری که خوندم میگم:
فانتزی:اصلا آدم فانتزیخونی نیستم اما جلد یک کاراوال محشر بود.🎠
جنایی:کتاب های هالیجکسون محشرن،زماناشتباه مکاناشتباه هم خیلی جالب بود.🔪
درام:برای هر دو کتاب آدام سیلورا(هردو در نهایت میمیرند+اولین نفری که در نهایت میمیرد) و آخرای دختر خوب خون بد(اینم مال هالی جکسونه،اول باید راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب رو بخونید) تا یه مدت افسرده بودم...⚰
عاشقانه:عاشقانه خیلی کم خوندم و از هیچ کدوم خوشم نیومد آنچنان،شاید صدای آرچر؟💍
روانشناسی:از قبلی هم کمتر خوندم، ولی کتابخانهی نیمه شب شاهکار بود 🕯
با اختلاف زیاد از بقیه؛مجموعه کتاب
«راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب»
-هالی جکسون
موردعلاقهمه