разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5768 بالاخره استرنجر تینگز و شروع کردم و واقعا قشنگهه
نیک
-
بهبه خوش بگذره
разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5769 جدااا؟ایولللل
نیک
-
اره وای
разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5770 ممنونم کههه ، تو چیکار میکنیی
-
تازه از پانسیون برگشتم و بازی پرتغالو میبینم
разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5776 خب رونالد یا مسی؟؟
نیک
-
معلومه که رونالدو😐😐😐
разлюбить
For talking with me .
https://eitaa.com/Jima_xa/5780 ایوللل بزن قدش
-
دوست خوب من
разлюбить
https://eitaa.com/Jima_xa/5776 خب رونالد یا مسی؟؟ نیک - معلومه که رونالدو😐😐😐
یه وقتایی حس نفهم بودن بهم دست میده