توی تمامی مراحل زندگیم دلم میخواست و میخواد و خواهد خواست که بدون هیچ غداب وجدانی ۲۴ ساعت کامل بخوابم و بازم بخوابم و انقد بخوابم که خفه شم
۱.والا چه عرض کنم
در اتاقم به سر میبرم بدون گوشی(ننم گوشی نمیده😭)
۲.اگه مولی مولی الان مشکله واست که داداش باید بگم یازدهم دوازدهم رو باختی. سعی کن درستش کنی من خودمم مشکل داشتم سرش هرچی سوال بیشتر حل کنی زودتر اوکی میشه
جدی بگیر مشتی دهم پایهس درست نکنی سالای دیگه به مشکل میخوری
۳.دارم به این فکر میکنم دقیقا چه تایمی از زندگی میشه بدون دغدغه و راحت گرفت کپید