۱.والا چه عرض کنم
در اتاقم به سر میبرم بدون گوشی(ننم گوشی نمیده😭)
۲.اگه مولی مولی الان مشکله واست که داداش باید بگم یازدهم دوازدهم رو باختی. سعی کن درستش کنی من خودمم مشکل داشتم سرش هرچی سوال بیشتر حل کنی زودتر اوکی میشه
جدی بگیر مشتی دهم پایهس درست نکنی سالای دیگه به مشکل میخوری
۳.دارم به این فکر میکنم دقیقا چه تایمی از زندگی میشه بدون دغدغه و راحت گرفت کپید
۱.خب میدونی ما چون خیلی پولداریم به خاطر همین خانواده واسم آیفون ۱۷ پرومکس گرفتن بعد منگوشیم به ایتا حساسیت داره میدونی به خاطر همین زیاد نمیام😔(ننم بهم گوشیشو نمیده خودمم که احتمالا همه میدونن گوشیم پوکیده)
۲.زنده میمونیم خواهر نگران نباش
۳.خبرگذاری خانواده وای🤣
۴.یه خواب پارتی بگیریم به نظرم دسته جمعی بریم توش ۲۴ ساعت بخوابیم
۱.سلامتی و دل خوش(گوه میخورم نه سلامتی دارم نه دل خوش)
۲.جسمی؟
۳.فکر میکردم در ادامه ی سلام یه پیام دیگه دادی گفتم که جواب اونو بدم نمیدونستم یه آدم جداگانه ای در هر صورت سلامممقنضذاصننض۱ححضمنضنض چطوری سید
۴.گفتم دیگه آیفون پرومکسم حساسیت داره به ایتا😔ولی این اخیر چون هرکی یه جوری یه ناراحتیی داشت گفتم که من این وسط شاید حرف نامناسبی چیزی بزنم به خاطر همینگفتم شاید سکوت بهتر باشه
جوری که برنامه های داخلی میتونه برینه تو اعصابم هیچ چیز دیگه ای توانایی این کارو نداره