eitaa logo
نمیدونم چیچی!
192 دنبال‌کننده
611 عکس
159 ویدیو
0 فایل
اینجا صرفا جهت گفتن اتفاقات عجیبی که واسم افتاده و البته سوالات خیلی عجیب تر ذهن پریشان بنده بنا شده و البته کلی چیزای دیگه
مشاهده در ایتا
دانلود
موشتابا
موشتابا مسعودو عزل کن خواهش میکنم موشتابا
خیلی عاشقمینا کلی پیام دادین تو‌ ناشناس
۱.والا چه عرض کنم در اتاقم به سر میبرم بدون گوشی(ننم گوشی نمیده😭) ۲.اگه مولی مولی الان مشکله واست که داداش باید بگم یازدهم دوازدهم رو باختی. سعی کن درستش کنی من خودمم مشکل داشتم سرش هرچی سوال بیشتر حل کنی زودتر اوکی میشه جدی بگیر مشتی دهم پایه‌س درست نکنی سالای دیگه به مشکل میخوری ۳.دارم به این فکر میکنم دقیقا چه تایمی از زندگی میشه بدون دغدغه و راحت گرفت کپید
۱.ایشالا که به زودی تو‌مریضیو اربا اربا میکنی ۲.واکنش خدا: هه هه تازه کجاشو دیدی جیگر این شروعشه ۳.وا حتما عالیه دیگه عزیزم تو‌نمیفهمی😔 ۴.قربونت سید
۱.اینجور معلما رو واقعا... هوا چه خوبه ۲.لی لی لی لیییییی حوضک‌ میون سبزککک ۳.منم همینطور منم همینطور ۴.بعضی وقتا
۱.خب میدونی ما چون خیلی پولداریم به خاطر همین خانواده واسم آیفون ۱۷ پرومکس گرفتن بعد من‌گوشیم به ایتا حساسیت داره میدونی به خاطر همین زیاد نمیام😔(ننم بهم گوشیشو نمیده خودمم که احتمالا همه میدونن گوشیم پوکیده) ۲.زنده میمونیم خواهر نگران نباش ۳.خبرگذاری خانواده وای🤣 ۴.یه خواب پارتی بگیریم به نظرم دسته جمعی بریم توش ۲۴ ساعت بخوابیم
۱.سلامتی و دل خوش(گوه میخورم نه سلامتی دارم نه دل خوش) ۲.جسمی؟ ۳.فکر میکردم در ادامه ی سلام یه پیام دیگه دادی گفتم که جواب اونو بدم نمیدونستم یه آدم جداگانه ای در هر صورت سلامممقنضذاصننض۱ححضمنضنض چطوری سید ۴.گفتم دیگه آیفون پرومکسم حساسیت داره به ایتا😔ولی این اخیر چون هرکی یه جوری یه ناراحتیی داشت گفتم که من این وسط شاید حرف نامناسبی چیزی بزنم به خاطر همین‌گفتم شاید سکوت بهتر باشه
ای وای خودش سالمه؟ چیزیش که نشد؟
جوری که برنامه های داخلی میتونه برینه تو اعصابم هیچ چیز دیگه ای توانایی این کارو نداره
اذان شد و من سحر نخوردم با اینکه بیدار بودم
واقعا نمیدونم چرا