eitaa logo
نمیدونم چیچی!
192 دنبال‌کننده
611 عکس
159 ویدیو
0 فایل
اینجا صرفا جهت گفتن اتفاقات عجیبی که واسم افتاده و البته سوالات خیلی عجیب تر ذهن پریشان بنده بنا شده و البته کلی چیزای دیگه
مشاهده در ایتا
دانلود
۱.خب میدونی ما چون خیلی پولداریم به خاطر همین خانواده واسم آیفون ۱۷ پرومکس گرفتن بعد من‌گوشیم به ایتا حساسیت داره میدونی به خاطر همین زیاد نمیام😔(ننم بهم گوشیشو نمیده خودمم که احتمالا همه میدونن گوشیم پوکیده) ۲.زنده میمونیم خواهر نگران نباش ۳.خبرگذاری خانواده وای🤣 ۴.یه خواب پارتی بگیریم به نظرم دسته جمعی بریم توش ۲۴ ساعت بخوابیم
۱.سلامتی و دل خوش(گوه میخورم نه سلامتی دارم نه دل خوش) ۲.جسمی؟ ۳.فکر میکردم در ادامه ی سلام یه پیام دیگه دادی گفتم که جواب اونو بدم نمیدونستم یه آدم جداگانه ای در هر صورت سلامممقنضذاصننض۱ححضمنضنض چطوری سید ۴.گفتم دیگه آیفون پرومکسم حساسیت داره به ایتا😔ولی این اخیر چون هرکی یه جوری یه ناراحتیی داشت گفتم که من این وسط شاید حرف نامناسبی چیزی بزنم به خاطر همین‌گفتم شاید سکوت بهتر باشه
ای وای خودش سالمه؟ چیزیش که نشد؟
جوری که برنامه های داخلی میتونه برینه تو اعصابم هیچ چیز دیگه ای توانایی این کارو نداره
اذان شد و من سحر نخوردم با اینکه بیدار بودم
واقعا نمیدونم چرا
۱.خداروشکر که سالمه خدایا جنگ‌بس لطفا ۲.یه هفته و خورده ای دیگه دووم بیار ۳.یه داداش کوچیکتر(۱۳سالشه) ۴.عیزم دکتر لطفا
۱.ما چون خیلی پولداریم رفتیم رستورانمون توی برج خلیفه به پیشنهاد سر آشپز بیگیقولینا خوردیم😔 (امروز هیچی والا دیروزم یادم نیست) ۲.آخرین بار ۴۹ بود ولی تو‌بگیر ۵۰ ۳.من از یه حد گشنگی به بعد که میگذره اینجوریم که هه معده جان گشنگی بکش لذت میبرم از گشنگی کشیدنت
جوری که با لبخند بهش نگاه میکنم اما چشمام گویای همه چیزه
هدایت شده از „ ㄒ𝗂𝗄︎ ㄒ𝗈𝗄︎ .
464K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیا بریم بهت یادگاری بدم ♯𝖳︎𝗂𝗄︎𝖳︎𝗈𝗄︎ 𝗂𝗇︎ 𝖤︎𝗂𝗍𝖺𝖺? @TikTuk 🌀-
هدایت شده از „ ㄒ𝗂𝗄︎ ㄒ𝗈𝗄︎ .
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میمونم ♯𝖳︎𝗂𝗄︎𝖳︎𝗈𝗄︎ 𝗂𝗇︎ 𝖤︎𝗂𝗍𝖺𝖺? @TikTuk 🌀-
https://eitaa.com/Aruna_14/900 آره زن بندس خیلیم دچارشم(اونم رگ میزنه برام😔)