۱.سلامتی و دل خوش(گوه میخورم نه سلامتی دارم نه دل خوش)
۲.جسمی؟
۳.فکر میکردم در ادامه ی سلام یه پیام دیگه دادی گفتم که جواب اونو بدم نمیدونستم یه آدم جداگانه ای در هر صورت سلامممقنضذاصننض۱ححضمنضنض چطوری سید
۴.گفتم دیگه آیفون پرومکسم حساسیت داره به ایتا😔ولی این اخیر چون هرکی یه جوری یه ناراحتیی داشت گفتم که من این وسط شاید حرف نامناسبی چیزی بزنم به خاطر همینگفتم شاید سکوت بهتر باشه
جوری که برنامه های داخلی میتونه برینه تو اعصابم هیچ چیز دیگه ای توانایی این کارو نداره
هدایت شده از „ ㄒ𝗂𝗄︎ ㄒ𝗈𝗄︎ .
464K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیا بریم بهت یادگاری بدم
♯𝖳︎𝗂𝗄︎𝖳︎𝗈𝗄︎ 𝗂𝗇︎ 𝖤︎𝗂𝗍𝖺𝖺? @TikTuk 🌀-
هدایت شده از „ ㄒ𝗂𝗄︎ ㄒ𝗈𝗄︎ .
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میمونم
♯𝖳︎𝗂𝗄︎𝖳︎𝗈𝗄︎ 𝗂𝗇︎ 𝖤︎𝗂𝗍𝖺𝖺? @TikTuk 🌀-