eitaa logo
- کفیـل‌ !(:
2هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1هزار ویدیو
5 فایل
- بسمِ‌خالقِ‌ماهـ " . . - در‌سَرم‌نیست‌بِه‌جزحال‌‌وهَوایِ‌تووعِشق شادَم‌ازاینکِه‌هَمه‌حال‌وهَوایم‌شُده‌ای(:!' #ماه‌عشیره . . . - اینجا ؟ برگرفته‌ازحرفای‌چندتادختردهه‌هشتادی * . . - کفیل ؟ ضمانت کننده ^^ . . - وقف‌ِآقای‌بی‌حرم .
مشاهده در ایتا
دانلود
بی نیازی در نفس انسان است ؛ نه جیب انسان .. - مقام‌معظم‌رهبری
تو را در مسجد کوفه نه، بابا.. تو را بین در و دیوار کشتند💔
هدایت شده از - حمّاد ؛
فیلم نامه ی این سریال بر اساس تاکید وگفته های مقام معظم رهبری ساخته شده.. حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ در دیدار با فرماندهان و کارکنان ارتش به فساد اقتصادی اشاره کردند و افزودند:(فساد مثل اژدهای هفت سر افسانه هاست. یک سرش راکه میزنی با شش سر دیگرش حرکت می کند .از بین بردنش آسان نیست.آن کسانی که متنفع از فساد هاستندبرخورد با اینها کار بسیار سختی است.ولی حتما باید انجام بگیرد). از این رو میتوان فهمید که نام این سریال هم از روی صحبت های رهبر انقلاب انتخاب شده است ... و همچنین اهمیت پرداخت به این مسائل را میتوان ازبیانات رهبر انقلاب در دیدار با ۱۰۰۰ نفر از کارگران اعضای تشکل های کارگری و مسئولان وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی در سال جاری متوجه شد.... رهبر انقلاب در این سخنرانی ها اشاره بر مبارزه ی همه جانبه با هفت سر فساد داشتند. یکی از بخش های این مبارزه ی همه جانبه جهاد تبیین و روشن گری برای مردم است .. که ساخت سریال با چنین فیلمنامه ای بهترین راه برای تبیین بین مردم است.
ای اهل حرم .. سیر ببینید پدر را 💔
گویند علی (ع) میزده صد وصله به کفش‌اش ای کاش دل خسته‌ی ما کفش علی بود...
ضربه ای زد عدو فرق سرش ریخت بهم .. رستگار شد علی (ع) هستی ما ریخت بهم ..🖤
علی اجازه نداد آبرویِ ما برود ، چه دِین ها که ندارد گدا به مولایش ؛ سرش شکسته ولی عاشقانه می‌خندد ! نمانده فاصله‌ای تا وصالِ زهرایش 💔(:
آقا امیرالمومنین(علیه‌السلام): كمترين حقِ به گردن شما این است که از نعمت هاي الهي در گناهان ياري نگيريد! | نهج‌البلاغه،حکمت۳۳۰
با توجه به اینکه از مو تا کف پای ما نعمت خداست؛ این حدیث ممنوعیت صد درصدی از گناه است!
بعد از افطار، دوباره به نماز ایستاد! آن‌شب مرتب نماز می‌خواند، و حال عجیبی داشت. ام‌کلثوم دخترش به ایشان گفت: پدر؛ این چه حالی است که امشب در شما می‌بینم؟! فرمود: _وَ اللَّهِ مَا کَذَبتُ وَ لَا کُذِبتُ _وَ إِنَّهَا اللَّیلَهُ الَّتِی وُعِدتُ به خدا قسم! هرگز دروغ نگفتم؛ و کسی به من دروغ نگفت!! و امشب همان شبی است که به من وعده داده شده است...! و بعد دعا کرد و فرمود: " خداوندا؛ مرگ را بر علی مبارک کن " بعد فرمود: دخترم؛ صبحِ امشب پدرت شهید خواهد شد... | منتهی‌الامال،ج۱،ص۱۷۲
شب اول قدرو ، قدر بدونید (: التماس دعا ..
من وقتی میفهمم امشب شهید گمنام میارن ((:
حال خوب ؟ فقط اونجا که زیر تابوتِ شهیدو میگیری (((:
خدایا مرسی که این لیاقتو نصیب ما کردی ((:
خب .. یه حلالیتم بگیریم ، از همه کسایی که آشنان ، غریبن حالا خلاصه که .. حلال کنید التماس دعا ((:
طبق معمولِ هر شبِ قدر 😂🕶
به به جای من خالی
شما تو مراسمای تهران حالشو ببر
یه حالِ خوبِ دیگه (:
ای وای خبر رسید😅
بعله
حي‌ علي‌ العَزا ..