کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴قالیباف: دشمنان ایران با پشتیبانی یکی از کشورهای منطقه، در حال تدارک عملیات اشغال یکی از جزایر ایرا
آمریکا داره تلاش میکنه که با کمک عربستان
حملاتی رو علیه جزایر ما شروع بکنه
که خب سپاه آماده و منتظره که به این بهانه
علاوه بر منافع آمریکا
تمام زیرساختهای عربستان رو نابود بکنه
نیروهای مسلح ما نه تنها نگران نیستند
بلکه آماده و منتظر کوچیکترین خطا از سوی عربستان شیرده هستند
یه بلایی سر عربستان بیارند شیرش برای همیشه خشک بشه و شیشه شیرِ گدایی دست بگیره...
بچها
بهتون اطمینان خاطر میدم که
اگه حملات زمینی آغاز بشه
سپاه دشمنان رو به خاک سیاه میکشونه
اصلا سپاه منتظر بهانه است که
طبق دستور صریح قران
مقابله به مثل و به طور قانونی
یکبار برای همیشه
عربستان رو تنبیه و تادیب بکنه
پس دعا میکنیم که دشمنان حملات زمینی رو شروع بکنند
تا یک برای همیشه
درس فراموش نشدنی بهشون بدیم...
وقتی نیروهای مسلح
علیالخصوص سپاه مقتدرمون
در بحث پدافندی-موشکی
عالی ظاهر شدند و در اینمدت
بیش از ۲۰۰هواگرد دشمنان رو ساقط و منهدم و شکار کردند
یعنی شک نکنید
در بحث زمینی بهتر عمل میکنه
چون تخصص ما در حوزه زمینی خیلی بیشتر از هوایی است...
پس
به هیچ وجه
تحت تاثیر جنگ روانی دشمان قرار نگیرید و نگران حملات زمینی نباشید
و مطمئن باشید
نیروهای مسلح شجاع ما
در این میدان نیز
دست برتر رو خواهند داشت و شگفتانههای بسیاری رو رقم خواهند زد
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
برخی از مخاطبین گرامی دو سئول عمده داشتند اینکه 1⃣احتمال داره دشمنان حملات زمینی رو شروع بکنند⁉️⁉️
خب حالا بریم سراغ پاسخِ سئوال بعدی
برخی از مخاطبین گرامی
پیام دادند و پرسیدند
ممکنه صلح امام حسنی تکرار و بر امام سیدمجتبی تحمیل و آتشبس بشه⁉️⁉️
ببینید باباجان
امام حسن
به این دلیل تن به صلح تحمیلی دادند
چون
بییار و یاور بودند
هم از لحاظ خواص
هم از لحاظ عوام
خب⁉️
ولی آیا امام خامنهای
عزیزِ جان ما
یادگارِ امام شهید ما
تنها و بییار و یاور هستند⁉️⁉️⁉️
قطعا خیر
امامحسن جانمان
مظلوم واقع شدند
چون مردمِ زمانه
بیبصیرت بودند
ولی الان چی⁉️⁉️
با وجود تماماختلافات و سلایقِ سیاسی
امروزه شاهدیم که
ملت ما در هر جایگاهی
با هر تیپ و قیافهای
با هر نوع نگرش و ذهنیتی
بصیر و آگاه و پشتیبان ولایتفقیه است
و تمجعات شبانه
گواه این ادعاست
یک ایران
از پیر و جوان
دختر و پسر
زن و مرد
مذهبی و تیپ امروزی
همه و همه
قیام کردند و به ندای امامِ امت
لبیکِ جانانه گفتند
اونی هم که تا دیروز
منتقد و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود
با خونِ امام شهیدمان
بیدار شد
و الان به هر نوع نگرشی میگه
هر چی امام سیدمجتبی خامنهای بفرمایند
میگیم
سمعا و طاعتا...
بچها
امام حسن جانمان
مظلوم واقع شدند
چون مردم بصیرت نداشتند
ولی الان
خون امام شهیدمان
خیلیها رو بصیر و البته متحد کرده و
امتِ واحده رو پررنگتر از همیشه کرده
اصلا هیچی به غیر از خون پاک و مطهر امام شهیدمان
نمیتونست امت اسلامی رو متحد بکنه
پس
امام سیدمجتبی خامنهای
عزیزِ جانمان
از لحاظ عوام
تنها نیستند