برخی از مخاطبین گرامی
پیام دادند و پرسیدند
ممکنه صلح امام حسنی تکرار و بر امام سیدمجتبی تحمیل و آتشبس بشه⁉️⁉️
ببینید باباجان
امام حسن
به این دلیل تن به صلح تحمیلی دادند
چون
بییار و یاور بودند
هم از لحاظ خواص
هم از لحاظ عوام
خب⁉️
ولی آیا امام خامنهای
عزیزِ جان ما
یادگارِ امام شهید ما
تنها و بییار و یاور هستند⁉️⁉️⁉️
قطعا خیر
امامحسن جانمان
مظلوم واقع شدند
چون مردمِ زمانه
بیبصیرت بودند
ولی الان چی⁉️⁉️
با وجود تماماختلافات و سلایقِ سیاسی
امروزه شاهدیم که
ملت ما در هر جایگاهی
با هر تیپ و قیافهای
با هر نوع نگرش و ذهنیتی
بصیر و آگاه و پشتیبان ولایتفقیه است
و تمجعات شبانه
گواه این ادعاست
یک ایران
از پیر و جوان
دختر و پسر
زن و مرد
مذهبی و تیپ امروزی
همه و همه
قیام کردند و به ندای امامِ امت
لبیکِ جانانه گفتند
اونی هم که تا دیروز
منتقد و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود
با خونِ امام شهیدمان
بیدار شد
و الان به هر نوع نگرشی میگه
هر چی امام سیدمجتبی خامنهای بفرمایند
میگیم
سمعا و طاعتا...
بچها
امام حسن جانمان
مظلوم واقع شدند
چون مردم بصیرت نداشتند
ولی الان
خون امام شهیدمان
خیلیها رو بصیر و البته متحد کرده و
امتِ واحده رو پررنگتر از همیشه کرده
اصلا هیچی به غیر از خون پاک و مطهر امام شهیدمان
نمیتونست امت اسلامی رو متحد بکنه
پس
امام سیدمجتبی خامنهای
عزیزِ جانمان
از لحاظ عوام
تنها نیستند
و اما از طرف خواص
اولا
مسئولین دولتی
با مواضع امام خامنهای همسو و هماهنگ هستند و بر فرض محال هم که یکی دو نفر
همسو نباشند
دارمتاکید میکنمآ
بر فرض محال
که خب
خیالی نیست
مهم اینه که فرماندهان و نیروهای مسلح
تمام قد پشتیبان ولایتفقیه و مطیع امر ایشون هستند
درسته⁉️⁉️⁉️
پس
جای نگرانی وجود نداره و احدالناسی
نمیتونه
آتشبس رو به آقای مقتدر و شجاع ما تحمیل بکنه
مگر ما مرده باشیم که
مسئولی بخواد
چیزی رو به آقای مقتدر و شجاع ما
تحمیل بکنه
حالا یک عده میگن
نه
امامسیدمجتبی خامنهای
تازه کار هستند و اطلاع دقیقی از سیاست و سیاسون ندارند😐
باباجان
نگو این حرفا رو
امامسیدمجتبی خامنهای
دست پرورده و آموزش دیده امام شهیدمان هستند
امامسیدمجتبی خامنهای کارکشته حوزه نظامی هستند
علیالخصوص اینکه ایشون
سالها در اتاق فکر محور مقاومت بودند
یادگارِ امامِ شهیدمان در حوزهی سیاست
اقتصاد
و
نظامی
یک نخبه و خبرهی به تمام معنا هستند
که متاسفانه ما شناخت کافی نسبت به ایشون نداریم
که خب کاملا طبیعیه
ولی انشاءالله در آیندهای نه چندان دور
درایت و دوراندیشی امام جوان ما
بر عالم و آدم عیان خواهد شد
باذنالله...
بچها
هیچرقمه
هیچرقمه
هیچرقمه
نگرانِ تحمیلِ آتشبس به امام خامنهای
عزیزِ جانمان نباشید
چون ایشون
از حمایت قاطع خواص و عوام
برخودار هستند
علیالخصوص که ما عوام و خواص
داغ دیدیم و میخوایم و هر کاری میکنیم که
ولی امرمان
ولی دم بشن و انتقام امام شهیدمان رو بگیرند
این نکته رو هم عرض بکنم که
انتقام امام شهیدمان
به معنای به درک واصل شدن نتانیاهو و ترامپ نیستند
چون در برابر امام شهید ما
اصلا وزنهای ندارند
انتقام امام شهیدمان
یعنی اخراج آمریکای جنایتکار کار و محاصره اسرائیل و زمینهسازی برای فتح قدس...