eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🚨🚨🚨#فوری | محسن رضایی: 🔻مردم عزیز پایان جنگ دست رهبر عزیز انقلاب و شماست؛ گوش به هیچ‌ چیز دیگری ند
نکنه سردار رضائی هم دروغ میگن که پایان جنگ دست رهبری است⁉️⁉️ ای کاش بلاگران ایتای کمی به مطالعه قانون و اصل ۱۱۰ قانون میپرداختند تا یک بار برای همیشه میفمیدند قبول و یا رد آتش‌بس و پایان دادن به جنگ جزو سیاست‌های کلان نظام و حوزه‌ی اختیارات رهبری است و در نهایت به وزارت‌خارجه ابلاغ میشود و وزارت‌خارجه مامور به اجرا و نیروهای مسلح مامور به اقدام میشن
در همان ایام نیز سرلشکر شهید باقری عزیزمان نیز در کلیپی گفته بودند که رهبری با مذاکرات مستقیم موافقت کردند
این مطالب رو جستجو و مطالعه کنید لطفا
بله در دولت روحانی نیز تصمیم‌گیرنده شعام و تائید کننده‌ی نهائی رهبری بودند که خب رهبری شروطی رو اتخاذ کردند ولی دولت اهمیت نداد به همین دلیل در دو دور از مذاکرات اخیر عراقچی نه به عنوان وزیر امورخارجه بلکه به عنوان نماینده ویژه رهبری وارد مذاکرات شدند و حرف و مواضع نظام رو ابلاغ کرد
مثلا قرار بود ماها تبیین کنیم ولی خودمون درگیر ابتدائی‌ترین مسائل و حواشی و شایعات شدیم و بر خلاف امر صریح امام شهیدمان که فرمودند راضی نیستیم مسئولین رو تخریب بکنید و نهی میکنم از این کار داریم مسئولین رو بخاطر کذبیات دشمنان مبنی بر مذاکره با دشمنان تخریب میکنیم آیا این است ولایتمداری⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
و همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند تصمیات کلان در مجامع بالادستی اتخاذ و صرفا توسط وزارت‌خارجه اجرا
امام شهیدمان فرمودندسیاست‌های کلان نظام در مجامع بالادستی اتخاذ و به وزارت‌خارجه ابلاغ میشه ولی ماها همچنان درگیر حواشی هستیم و داریم مسئولین رو تخریب میکنیم
یک منبع آگاه به خبرنگار فارس گفت: آمریکا در تاریخ ۱۳ فروردین از طریق یکی از کشورهای دوست، پیشنهاد آتش‌بس ۴۸ ساعته را مطرح کرد. 🔷ارزیابی‌ها حاکی از آن است که این پیشنهاد پس از تشدید بحران در منطقه و بروز مشکلات جدی برای نیروهای نظامی آمریکا درپی برآورد نادرست از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران، صورت گرفته است. 🔶پاسخ ایران به این پیشنهاد نه به صورت مکتوب، بلکه با پاسخ میدانی و با ادامهٔ حملات سنگین، داده شده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
❌یک منبع آگاه به خبرنگار فارس گفت: آمریکا در تاریخ ۱۳ فروردین از طریق یکی از کشورهای دوست، پیشنهاد آ
بله بحث آتش‌بس از همان روزهای اول جنگ مطرح شد چون دشمنان برنامه داشتند بعد از شهادت امام شهیدمان نظام رو در عرض ۷۲ساعت ساقط و کشور رو تجزیه بکنند که خب معادلاتشون بهم خورد و مجبور شدند به آتش‌بس متوسل بشن که خب شعام قبول نکرد و وزارت خارجه این مسئله رو به میانجی‌ها ابلاغ کرد
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
ما حتما یک روزی مذاکره میکنیم ولی زمانی مذاکره میکنیم که تمام اهداف و شروط ما تحقق پیدا بکنه اونم د
بله ما حتما و قطعا یک روزی مذاکره میکنیم ولی نه برای پذیریش آتش‌بس بلکه برای تحمیل قطعنامه به دشمنان بر مبانی پایان دادن به جنگ اونم طبق شروط ایران نه شروط دشمنان...
بچها باور کنید آتش‌بس ی در کار نیست و همانطور که امام سیدمجتبی خامنه‌ای عزیز جانمان فرمودند به دشمنان پاسخ پشیمان‌کننده خواهیم داد و این فرمان داره توسط نیروهای مسلح دلاور و در راس اونا سپاه مقتدر اجرا میشه اونم با شدت و قدرت هر چه تمام‌تر
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🚨🚨🚨🚨نماینده رهبری در شورای دفاع: 🔻 به‌دنبال اخراج آمریکا از منطقه‌ایم‼️ #نبرد_آخر #فتح_خیبر #مرگ
ما به دنبال اخراج کامل آمریکا از منطقه غرب‌آسیا هستیم و الحمدلله رب‌العالمین نیروهای مسلح و در راس همه سپاه مقتدرمون دارند اقدامات لازم رو انجام میدن و تمام زیرساخت‌های آمریکا رو در منطقه هدف قرار دادند و ضربات سخت و سنگین و البته جبران‌ناپذیری به دشمنان وارد کردند که به زودی باعث اخراج کامل آمریکا از منطقه خواهد شد باذن‌الله