eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش وال استریت ژورنال از بی‌اثر شدن محاصره و تحریم آمریکا با تاکتیک موفق ایران 🔹️نظام ایران موفق شده علی‌رغم محاصره و تحریم‌های آمریکا، با استفاده از یک شبکه مخفی از نفت‌کش‌های قدیمی میلیاردها دلار نفت خام به چین بفروشد. 🔹️نفت‌کش‌های غول‌پیکر بارگیری‌شده با نفت تحریم‌شده ایران، در سواحل مالزی محموله خود را به شناورهای عازم پالایشگاه‌های چین تحویل می‌دهند. 🔹️آنها نام بدنه کشتی را با برزنت یا رنگ می‌پوشانند تا فرآیند «انتقال کشتی‌به‌کشتی» را انجام دهند و مبدأ محموله خود را پنهان کنند. 🔹️این نقل‌وانتقالات نشان می‌دهد ایران چطور توانسته در برابر فشارهای اقتصادی دوام بیاورد. 🔹️خبرنگاران وال استریت ژورنال اخیراً در یک بازدید میدانی، نفت‌کش قدیمی Catalina 7 را (که توسط آمریکا تحریم شده است) مشاهده کردند که از طریق یک لوله قطور در حال انتقال نفت به کشتی کوچکتری بود که نامش با رنگ سیاه پوشانده شده بود. 🔹️چین به عنوان شریان حیاتی ایران، با ثبت شرکت‌های صوری در شهرهای خود به بقای این ناوگان کمک می‌کند. دولت چین حتی به شرکت‌های داخلی دستور داده که از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا تبعیت نکنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔺بر خلاف آنچه به ناحق درباره قالیباف ترویج میکنند، من در این پیام رئیس مجلس حقیقتا وادادگی نمیبینم؛
🟩 اگر می خواهید فرق بین مذاکرات برجامی و مذاکرات اسلام آبادی را متوجه شوید به توییت بالا نگاه کنید: 🟥 مذاکره کنندگان ایرانیِ برجام بخاطر کم اطلاعی از فنون مذاکره مدام از دست بروبچه های هوافضای سپاه اظهار نگرانی می کردند که بابا ! وقتی ما در وین در حال مذاکره ایم اینا چیه ( شعارهای ضد اسراییلی ) که روی موشک می نویسید؟! 🔴 حالا کار به جایی رسیده که رئیس مذاکره کننده خودش سردار سپاهه و رسما میگه ما حقمون رو با شلیک موشک می گیریم ؛ ببینید : "ما امتیازات را نه با گفت وگو ، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم!" 🔻 رهبر ما را کُشتید ؟ خون ایرانیان بجوش آمده و فقط با زور موشکی با شما وحشی ها مذاکره می کنند ؛ در هر نقطه ای دبّه کنید تنگه را با موشک با مین با پهپاد با شهپاد می بندیم ؛ تمام کابل های زیر دریا را هم قطع می کنیم ! ضمن اینکه ترامپ هم تا آخر عمر نحس باید مثل سلمان رشدی زندگی کند ! نکته مهم پیام دکتر قالیباف درست در زمانی است که ترامپ ذوق مرگ شده!! ولی رییس تیم مذاکره کننده ایران مقتدر و صبور و محکم توئیتی میزند که هیچ نشانه ای از خوشحالی بابت توافق احتمالی در ان دیده نمیشود. به امریکا پیامی میدهد تا مشخص کند بد عهدی های امریکا را فراموش نمیکنیم!! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیباترین خوابی که گاهی می بینم ... برآورده شدن آرزوی بزرگ زندگیم برگشت روح به جان خسته ام ...! رفع دلتنگی ... اشک ها و لبخندها... تبریک به هم که : چشممان روشن...! یار سفر کرده برگشت... عزیز سفر کرده ام ... روزهای بسیاری است که هجرت کرده ای... و ما... روزها را شب می کنیم و نامش را گذاشته ایم زندگی... !!! یا الله ... کاش دیدارها به زودی تازه شود ... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و عرض ادب خدمت مخاطبین گرامی
حمیدجان میدونید مشکل از کجاست⁉️⁉️ مشکل از خواصی است که مدام مسئولین رو تخریب و تکفیر میکنند اطلاعات و اخبار کذب به خورد ملتِ ناآگاه میدن
حمیدجان ملت ما جانفدا ولایتمدار انقلابی و وطن‌پرست هستند ولی متاسفانه عده‌ای از خواص مغرض کذبیاتی رو به زبان میارن که باعث دو دستگی در بین ملت ولایتمدار میشه
یه روزی میگفتند رئیسی خائنه میگفتند امیراللهیان نفوذیه بعدش گفتند لاریجانی خائنه پایه ثابت همه هم که قالیباف بود
خب مردمم که نمیدونند چی به چیه میگن پس فلان خواص داره درست میگه غافل از اینکه این خواص بی‌بصیرت مدام از امام شهیدمان تذکر گرفتند و اعتنایی نکردند و در عین حال شاهد تعریف و تمجید امام شهیدمان از شهید رئیسی شهید امیرعبداللهیان شهید لاریجانی "شهید" قالیباف بودیم ولی یک جریان مغرض که مدام با منافقین لندن‌نشین ارتباط "گفتگو و مصاحبه" دارند سران و مسئولین دولتی-مجلسی و فرماندهان نظامی رو تخریب و تکفیر میکنند خب طبیعیه که بین ملت شده دو دستگی بوجود بیاد
اختلافات موجه و غیرموجه هستند و ولی‌امرمان امام سیدمجتبی خامنه‌ای عزیزجانمان توصیه فرمودند که این اختلافات رو به تنازع تبدیل نکنید ولی خب جریان خاصی داره بین ملت-مسئولین و ملت-ملت دو دوستگی ایجاد میکنه
متاسفانه متاسفانه متاسفانه برخی‌های چنان مطیع و مقلد فلانی‌ها شدند که حاضرند بخاطر دفاع از فلانی‌ها از امام سیدمجتبی خامنه‌ای عبور کنند همانطور که برای دفاع از فلانی از امام شهیدمان نیز عبور کرده بودند و گفتند امام خامنه‌ای معصوم نیست که😐
فلانی میاد یه کلیپ و مطلب راجع‌به جایگاه رهبری میذاره که حاوی شبهاتی بود"که البته امیدوار بودیم سهوی باشه که نبود" بعد بجای اینکه عذرخواهی بکنه منتقدین رو خناس خطاب میکنه طرفدارانش هم ما رو به رگبار میبندند و کلی ناسزا نثارمون میکنند
کاری نداریم که فلانی قبلا در رابطه با امام سیدمجتبی خامنه‌ای عزیزجانمان چی گفت و چه موضعی داشت ما فقط یک سئوال ساده داریم که این جناب در این شرایط چرا و به چه دلیل اون مطلب رو منتشر و امام سیدمجتبی خامنه‌ای عزیزجانمان رو با پسر نوح مقایسه کرد⁉️⁉️⁉️