eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
امان از بی‌صبری و بی‌بصیرتی...
بی‌صبری و بی‌بصیرتی عاملی است برای نفهمیدن و یا کج‌فهمیدن...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝 طرح و نقشه‌ی کور دشمن پس از جنگ تحمیلی و فشار اقتصادی و محاصره‌ی تبلیغاتی و سیاسی، ایجاد تفرقه و تجزیه‌ی اجتماعی برای جبران شکست‌های میدان نظامی و به زانو درآوردن ملّت است. ۷ خرداد ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️هر کسی گیج شده و میخواهد منظومه فکری جمهوری اسلامی که در رأس ولایت فقیه است بداند این سخنان فوق مهم را گوش دهد 🚫در منظومه فکری نظام ما ایران و اسلام یکیست و منافع ایران شرط اول است 🚫در تصمیمات مهم و استراتژیک نظام اعم از جنگ و صلح و مذاکره و .... تصمیمات بر اساس منافع ملی گرفته میشود 📛حاج قاسم میگه هیچ تصمیمی در سطوح بالا گرفته نمیشه مگه منافع ایران باشه 📛نکته :گاهی یک تصمیم درست خساراتی هم دارد اما نگرفتن اون تصمیم خسارات بیشتری دارد بنابراین گاهی منافع ملی انتخاب بین دو خسارت تعریف می‌شود 🚫همانطور که رهبر ما با محاسبه گفت مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم بیشتر است این یعنی انتخاب بین دو هزینه 🚫در جایی مقاومت جنگ است در جای دیگر قوی تر کردن اقتصاد و گاهی مقاومت در میدان دیپلماسی است 🔶️شعار امسال چیست؟ 🔷️رهبر ما در ابتدای امسال که در جنگ هم بودیم اولین واژه را اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و بعد امنیت نامیدند( شخصا فکر میکردم رهبر شعار را جنگی تر انتخاب کند) یعنی راه مقاومت از اقتصاد مقاومتی و وحدت میگذرد تا به امنیت برسیم 🔶️عزیزان هدف برای رهبر ما مشخص است و ابزارها، جنگ و دیپلماسی واقتصادو .... همه این ابزارها رو در جهت رسیدن به اهداف در جای خود بکار میبرند 🔷️یک روز که بگویند امروز مذاکره نه ،معنی نیست دیگر هرگز مذاکره نمی‌کنیم. بگوید امروز بجنگیم ،معنی نیست تا ابد میجنگیم‌، بگوید امروز صلح معلوم نیست تا کی ادامه دارد ‼️ 🔷️این ابزارها را بر طبق مقتضای زمان استفاده می‌کنیم تا به هدف برسیم ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ پیشنهاد ویژه ، حتما ببینید... و بر روح پلند امام خمینی سلام و درود بفرستید... 🌹اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم 🌹 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پزشکیان: اگر همۀ مفاد تفاهم‌نامه به‌درستی عملیاتی شود، به‌عنوان سندی افتخارآمیز برای کشور تلقی می‌شود رئیس جمهور: 🔹اجرای کامل این تفاهم‌نامه می‌تواند بسیاری از مسائل را برطرف کند و شرایط تازه‌ای را در ایران و منطقه رقم بزند. این تفاهم‌نامه نه‌تنها برای داخل کشور، بلکه برای کل منطقه و نیروهای مقاومت نیز افتخاری بزرگ به شمار می‌رود. جزئیات آن نیز ان‌شاءالله در زمان مناسب ارائه خواهد شد. 🔹لازم می‌دانم از اعضای تیم مذاکره‌کننده تشکر کنم؛ از آقای قالیباف که زحمات زیادی کشیدند، از آقای عراقچی و همچنین از اعضای شورای‌عالی امنیت ملی و همۀ کسانی که در این مسیر نقش‌آفرینی کردند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔸پزشکیان: تیم مذاکره‌کننده به هیچ‌وجه از چارچوب‌ها و سیاست‌های تعیین‌شده از سوی رهبری عدول نخواهد کرد رئیس‌جمهور در همایش سراسری حکمرانی هم‌افزا: 🔹پیروزی دیپلماتیک اخیر، سند افتخار ملت ایران در برابر زورگویان جهان است. 🔹 سرمایه اجتماعی و همراهی مردم بزرگ‌ترین پشتوانه امنیت و پیشرفت کشور است. 🔹 هرچه انسجام داخلی بیشتر باشد، قدرت دفاع از حقوق ملت در مذاکرات افزایش می‌یابد. 🔹 آینده ایران در گرو هم‌افزایی همه ارکان حاکمیت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ملتی متحد و همدل ایستادگی کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔸نخست‌وزیر لبنان: تلاش‌ها برای خروج اسرائیل از کشورمان را افزایش خواهیم داد 🔹نواف سلام نخست‌وزیر لبنان ضمن قدردانی از کسانی که در حصول تفاهم بین آمریکا و ایران نقش داشتند، بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای تکمیل عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از خاک لبنان تأکید کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
الان دیگه فایده‌ای نداره که بیایید بگید «انتقاد با تخریب فرق داره»، «فحش ندید»، «تهمت نزنید»، «رفتارهای دیشب رو تأیید نمی‌کنیم» و از این حرف‌ها... اتفاقاً این حرف‌ها رو باید صد روز پیش می‌زدید. همان روزی‌ که از صبح تا شب، روزی سه وعده به مخاطبتان القا می‌کردید که «مسئولین خائن‌اند»، «دارن مردم رو دور می‌زنن»، «دارن خلاف نظر رهبری عمل می‌کنن»، «به رهبری تحمیل شده»، «کشور فروخته شده» و هر روز با یک شایعه و یک ابهام جدید، بذر بدبینی و بی‌اعتمادی می‌کاشتید. شما فکر کردید مخاطب فقط محتوا را می‌خواند و رد می‌شود؟ نه. مخاطب به مرور احساس می‌گیرد، خشم می‌گیرد، بدبین می‌شود و کم‌کم به این یقین می‌رسد که عده‌ای در داخل حاکمیت در حال خیانت به کشور هستند. وقتی صد روز به یک انسان بگویی فلانی خائن است، فلانی کشور را فروخته و فلانی برخلاف مصالح کشور عمل می‌کند، دیگر نباید تعجب کنی که روز صد و یکم، همان مخاطب در خیابان به آن مسئول فحش بدهد. شما آتش را روشن کردید؛ حالا از دیدن شعله‌هایش تعجب نکنید. این مردم، آتش زیر خاکسترند. شما با محتواهایتان هر روز به این آتش هیزم اضافه کردید و امروز که جرقه‌ای خورده، ناگهان یاد اخلاق و مرزبندی بین انتقاد و تخریب افتاده‌اید؟ رهبر انقلاب بارها روش درست انتقاد را گفته‌اند؛ بارها از تهمت، بدبینی، اختلاف‌افکنی و هم‌صدایی با دشمن نهی کرده‌اند؛ بارها تأکید کرده‌اند که هر حرفی زمان و مکان مناسب خودش را دارد و هر انتقادی هم باید به شیوه درست و بدون تخریب سرمایه اجتماعی کشور مطرح شود. اما آیا شما این خطوط را رعایت کردید؟ آیا وقتی هر روز بدون سند قطعی، مسئولین را خائن، ترسو، سازشکار یا عامل تحمیل معرفی می‌کردید، به عواقب اجتماعی آن فکر کردید؟ آیا لحظه‌ای با خودتان گفتید اگر تحلیل من اشتباه باشد و اگر این اتهامات نادرست باشد، چه حجمی از بی‌اعتمادی و نفرت را وارد جامعه کرده‌ام؟ در رفتارشناسی اجتماعی یک اصل وجود دارد؛ هیچ اغتشاش و هیچ رفتار هیجانی یک‌شبه به وجود نمی‌آید. قبل از هر انفجار اجتماعی، ماه‌ها و گاهی سال‌ها انباشت خشم، بدبینی، بی‌اعتمادی و احساس فریب‌خوردگی وجود دارد. وقتی شما شبانه‌روز به مردم القا می‌کنید که «به شما دروغ می‌گویند» و «کشور را دور می‌زنند»، در واقع در حال ساختن همان احساس فریب‌خوردگی هستید. نتیجه‌اش هم همین می‌شود که عده‌ای تصور می‌کنند دیگر هیچ راهی جز فریاد، توهین و رفتارهای خارج از چارچوب باقی نمانده است. بنابراین امروز دیگر دیر شده که فقط بگویید «فحش ندهید». شما باید از خودتان بپرسید در این صد روز چه چیزی تولید کردید؟ امید یا یأس؟ اعتماد یا بدبینی؟ وحدت یا شکاف؟ مطالبه‌گری یا نفرت؟ چون در نهایت، محتوا بی‌هزینه نیست. هر کلمه‌ای که در یک کانال منتشر می‌شود، روی ذهن و رفتار مخاطب اثر می‌گذارد. کسی که صد روز بذر سوءظن و اتهام بکارد، نباید روز صد و یکم از برداشت خشم و آشوب تعجب کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
دیدار رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی و کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر امور خارجه 🔹اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و کمیته دیپلماسی اقتصادی به ریاست شمس‌الدین حسینی و منوچهر متکی، عصر امروز با حضور در محل وزارت امور خارجه با سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه و تعدادی از معاونین و مدیران این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کردند. 🔹در این نشست، مهم‌ترین مسائل مرتبط با دیپلماسی اقتصادی، توسعه همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خارجی، راهکارهای گسترش صادرات غیرنفتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی استانی و دیپلماسی اقتصادی برای حمایت از اقتصاد ملی مورد بررسی قرار گرفت. 🔹وزیر امور خارجه در این نشست مشترک با تشریح اقدامات و برنامه‌های دستگاه دیپلماسی در حوزه دیپلماسی اقتصادی، بر آمادگی وزارت امور خارجه برای همکاری نزدیک با مجلس شورای اسلامی به منظور تحقق اهداف اقتصادی کشور و توسعه روابط اقتصادی بین‌المللی تأکید کرد. 🔹حاضران همچنین بر ضرورت هم‌افزایی میان مجلس و وزارت امور خارجه برای رفع موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی، تسهیل روابط تجاری با کشورهای منطقه و استفاده حداکثری از ظرفیت نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه اقتصادی تأکید کردند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯