eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨 فعالیت پهپادی ایران در خلیج فارس همچنان ادامه دارد... ⛔️به احتمال زیاد حرکت ناوهای آمریکایی در منطقه رو زیر نظر گرفته... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴حمله پهپادی حزب الله به دو شهرک صهیونیستی دیگر 🔻حزب الله لبنان شهرک سعسع در شمال فلسطین اشغالی را با دو پهپاد انتحاری هدف قرار داد. 🔻حزب الله در عملیاتی دیگر شهرک زرعیت را هم هدف حمله پهپادی دقیقی قرار داد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🏴آیین تشییع و تدفین شهدای قدس نیروی پدافند هوایی ارتش فردا در شهرهای محل سکونت این عزیزان، برگزار می شود./حضور حداکثری مردمی ▪ مراسم تشییع و تدفین چهار تن از شهدای پدافند هوایی ارتش در تجاوز رژیم صهیونیستی، هفتم آبان ماه ۱۴۰۳ ساعت ۳۰: ۰۹ صبح با حضور مسئولان لشکری، کشوری و ملت شهید پرور ایران اسلامی در شهرستان های محل سکونت این عزیزان  برگزار می شود. ▪آیین تشییع شهید سرگرد منصوری در  کرمانشاه، شهید سرگرد جهاندیده در  رامهرمز، شهید استوار یکم شاهرخی فر در شوشتر و شهید استواریکم نقوی در بروجرد برگزار خواهد شد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمت نود و شش: پیرمرد مهربان و مودبی بود و خیلی باوقار رفتار می‌کرد. ***************
قسمت نود و هفت: چرا حاجی‌ها محرم می‌شوند؟ ******* گفت:((مُحرِم شدن نوعی دل کندن از دنیاست.حاجی‌ها با پوشیدندلباس احرام با زبان بی‌زبانی اعلام می‌کنند که از دنیا و هر آنچه به مسائل دنیوی هست دل بُریده‌اند و مشتاق زیارتدپروردگارشان هستند.)) یک قسمت از صحبت‌هایش برایم تعجب‌آمیز بود. گفت که در مکه چهار وپنج خانه روی هم ساخته می‌شود. باورم نشد. با تعجب پرسیدم:(( مهندس شما با چشم خودتان دیدید یا شنیدید؟ مگر می‌شود پنج خانه روی هم ساخت؟)) خندید و گفت:(( در تهران خودمان هم چندطبقه زیاد هست.)) مهندس بعضی شب‌ها که فرصت پیش می‌آمد از فساد سیاسی و مالی رژیم پهلوی صحبت می‌کرد. می‌گفت:(( چندسال پیش که در بانک ملی شاغل بودم،قرار شد ماشین‌های مدیران بانک را درحضور مردم به حراج بگذارند.یکی از مسئولان بانک به نام خدابنده‌لو با شوفر ماشین‌ها روی هم می‌ریزد و ماشین‌ها را نشُسته و کثیف به حراج می‌آورد.شوفرها برای خراب نشان دادن ماشین‌ها چندین بار هندل می‌زنند تا نشان دهند که موتور ماشین‌ها هم ایراد دارد،نتیجه آنکه کسی ماشین‌ها را نمی‌خرد و واسطه‌ی خدابنده‌لو ماشین‌های چهارهزارتومنی را هر دستگاه دوهزارتومانی می‌خرد و سود کلانی به جیب می‌زند.)) تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
قسمت نود و هشت: ((سود کلانی به جیب می‌زند.)) ************** می‌گفت:(( دولت از کالاهای ایرانی حمایت نمی‌کند و بازار تهران پُر شده از کالاهای فرنگ.من یک خیاط ایرانی می‌شناسم که در تهران مشتری نداشت،الان در نجف از بیروت و مصر سفارش می‌گیرد و بابت هردست کت‌وشلوار هم هفت دینار اجرت دریافت می‌کند.)) می‌گفت:((در نگاه رژیم خدمت و خیانت معنا ندارد.در واقعه حمله متفقین و متجاوزین به ایران،سرلشکر شاه‌بختی فرمانده نظامیان خوزستان که روبه‌روی متفقین و متجاوزین ایستادگی کرد،به‌جای دریافت نشان افتخار توبیخ شد و سرتیپ بایندر فرمانده نیروی دریایی را در خرمشهر با تیر زدند چون حاظر نبود تسلیم نیروهای انگلیسی بشود.به افسران وطن‌پرست اسلحه و مهمات نرسید و در مقابل دشمن بی‌دفاع ماندند.)) یک روز نظرش را درباره امام پرسیدم. با احترام گفت:((من و آیت‌اللّه طالقانی از مقلدان آیت‌اللّه خمینی هستیم و ایشان در اطلاعیه‌ای که به مناسبت دستگیری بنده و آیت‌اللّه طالقانی صادر فرمودند،دستگیری ما را جائرانه توصیف نمودند.)) آن موقع معنی کلمه جائرانه را نفهمیدم،اما خجالت کشیدم از مهندس بپرسم. حداقل فایده آن گفتگو این بود که از ارتباط مهندس با امام بیشتر آگاه شدم و محبتش در دلم بیشتر شد. پایان سال بود که اسمم را صدا کردند و گفتند ملاقاتی دارم. با شوق رفتم. در سالن کوچک ملاقات مهندس بازرگان را هم دیدم. اوهم ملاقاتی داشت. سلام کردم. جواب داد. عمو و یکی از برادرهایم آمده بودند. گرم صحبت شدیم. عمو گفت:((اینجا آب نیست خیلی تشنه هستم.)) بلند شدم. گفتم:((یک حُبانه آخر سالن هست.آبش خنک است.)) سالن شلوغ بود. تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلت گرفته(((:💔 🔸دنبال کانالی میگردی که تورو به شهدا نزدیک کنه ✅ زودی بیا اینجا 👇👇 🥀 جمع شهیدانم ارزوست 🥀 👇اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است👇 https://eitaa.com/joinchat/1434779652C5643b82bb4 رزور تبادلات @MZ_171
🔰دورهمی بانوان انقلابی ✅گروه سیاسی عماریون گفتمان محور است و به مسائل سیاسی روز میپردازد و به شبهات و سئوالات در حد توان پاسخ داده میشود... ✅ از شما دعوت‌می شود به گروه سیاسی عماریون بپیوندید... ♨️گروه سیاسی عماریون👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
السلام علیکَ فی اللیل اذا یَغشی و النَّهار اذا تجلّی سلام بر تو ای مولایی که در شب ظلمانی غیبت، مومنان چشم به راه طلوعت هستند و در صبح ظهور، شکرگزار آمدنت... سلام بر تو و بر صبح ظهورت... 📚زیارت آل یاسین_مفاتیح الجنان کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🚨🚨رسانه عبری: "سانسور نظامی به ما اجازه نمی دهد آزادانه گزارش دهیم، اما وضعیت در جنوب لبنان فاجعه بار است - کابینه جنگ به دنبال بهانه ای برای اعلام پیروزی است!! " کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴حزب الله از شهرک نشینان در کریات شمونا خواسته تا فورا شهر را تخلیه کنند . کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴 کریات شمونا به شدت موشک باران شد... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝