eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
👌ویژگی مشترک او و همه سوپرانقلابیهای امروز 👆 👌دقیقا همان دو ویژگی که رهبری مدام تاکید می کنند ، نیروی انقلابی تا یک دور مطهری نخواند ، تا یک دور تاریخ اسلام تحلیلی نخواند ، تا مبانی آقا و امام را نداند ، به شدت در معرض لغزش هست. حواس خود را جمع کنیم. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
❌ هشداری که باید جدی بگیریم ❌ 🔰 عزیزان جریان انقلاب ، لطفا دقت کنید 👈 بنده به عنوان یک پژوهشگر ساده تاریخ ، مباحث تاریخ انقلاب را بارها و بارها از کتب مختلف خوانده ام ، از حوادث قبل انقلاب تا الان ، مخصوصا دوره اصلاح طلبان ( دوران خاتمی) فتنه 78 را موشکافانه و تحلیلی خوانده ام در فتنه سنگین 88 که تا آن زمان سنگین ترین فتنه علیه انقلاب بود ، به عنوان دانشجو و مسئول خوابگاه حضور داشته ام و با چشم خودم همه چیز را دیدم ، حتی می دانستیم قبل انتخابات که قرار است درگیری ها و شورش های خیابانی شود ، همه چیز مشخص بود فتنه بنزینی سال 98 و اغتشاشات سال 401 و... ❌ اما هیچ فتنه ای به اندازه فتنه ای که از سال 98 و 99 شروع شد و تا الان ادامه دارد ، سخت تر و سهمگین تر نبوده. ❌ فتنه زیر سوال بردن حجیت رهبری و توجیه و تحریف حرفهای ایشان ❌ آن هم توسط افرادی با ادعای انقلابی گری !!! چون این کار باعث می شود دیگران هم با دیدن این افراد به شک و تردید دچار شوند. ⬅️ در زمان واکسن که دیگر اوج آن را شاهد بودیم ، رسما حرفهای رهبری توجیه میشد ، رسما آقا را دست بسته و دارای اطلاعات غلط معرفی می کردند ، چه افرادی ؟ اصلاح طلبان ؟ خیر ، نه ، اصلا ! 👈 بلکه افرادی به اسم انقلابی ! آقا میفرمود مصوبات ستاد کرونا لازم الاجراست ، اما این جماعت می رفتند جلوی دفتر ریاست جمهوری حتی در دوران شهید رئیسی تجمع می کردند و آن را صهیونیستی می نامیدند !!! 👈 آقا می فرمودند مرزهای اربعین به خاطر کرونا بسته هست ، نروید !! اینها می گفتند نه ، نمی شود ! امام حسین است ! آنجا کرونا نیست ! و رفتند و چند نفر در آن ازدحام کشته شدند و چند نفر هم چون از طریق مرز غیرقانونی رفتند اسیر مین‌های جنگی مناطق پاک سازی نشده شدند ! ❌ در طول تاریخ انقلاب ، سراغ نداشتیم اینگونه چنین افرادی به اسم اسلام و انقلابیگری علیه صحبت‌های رهبری بایستند و مخالفت کنند و برای اینکه متهم نشوند ، حرف آقا را توجیه یا تحریف می کنند ❌ 👈 الان هم رهبر این مملکت صریحا میفرمایند مسئولین کوتاهی ندارند ، دو بار با قاطعیت فرمودند ، سردار باقری در صفحه رسمی ویراستی خود نوشتند در وعده صادق 3 صورت می گیرد ، اما باز یک عده باور ندارند و مسئولین را به کوتاهی متهم می کنند. واقعا انسان تعجب می‌کند از این همه مخالفت این جماعت با رهبری ، آن هم در لباس انقلابی !!! ✅ نکته قابل توجه اینکه هر کسی که آن زمان در قضایای واکسن زیر بار حرفهای رهبری نرفته بود ، الان هم نرفته و مشغول زیر سوال بردن فرماندهان نظامی و کشوری است !!! یعنی در همچنان روی همان پاشنه غلط می چرخد ‼️ 👈 راه بیرون آمدن از این فتنه ، قوی کردن مبانی خودمان با کتب شهید مطهری ، و همچنین پیگیری سخنان و منویات رهبری است . باید آنقدر قوی شویم تا قبل اینکه آقا در یک موضوعی فرمایشات داشته باشند ، خودمان طبق مبانی ایشان متوجه شویم حرف ایشان چه خواهد بود کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ شاهد مطالبه ( شما بخوانید تهمت و توهین) این افراد در قبال وعده صادق 3 هستیم ❌ 🔰 این افراد که گوش فلک را پر کرده اند که ما در حال مطالبه هستیم و رهبری هم مطالبه گری خواسته ، پای عمل که می رسد متوجه می شویم که مطالبه آنها به نوعی تهمت زدن به مسئولین و توهین به آنهاست و در حقیقت مطالبه ای در کار نیست جز زیر پا گذاشتن فرمایشات صریح آقا 👇👇 ادامه 👇👇 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
✅ رهبری معظم بعضی‌ها خیال میکنند که راه تذکّر دادن این است که تند و تیز وارد بشوند، انتقاد کنند، دعوا کنند، سر و صدا کنند؛ نه، هیچ لزومی ندارد... میتوان منطقی و هوشمندانه و کاملاً جدّی وارد میدان مطالبه‌گری شد و مطالبه‌گری کرد... در مطالبه‌گری‌ها ــ که من به شما توصیه‌ی مطالبه‌گری میکنم ــ مراقبت کنید دشمن نتواند از مطالبه‌ی بحقّ شما سوء استفاده کند .در مطالبه‌گری‌ها منطقی و بدونِ مخرجِ مشترک با دشمن عمل کنید. 6 / 2 / 401 👆👆 زیر سوال بردن مسئولین ، نفوذی و منافق خواندن آنها و تهمت تعلل به آنها زدن ، مخرج مشترک با دشمن نیست ⁉️⁉️ آقا گفت اینطوری مطالبه کنید ⁉️ کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
اصلا حواسمون هست داریم پازل دشمنان رو تکمیل میکنیم⁉️⁉️
اصلا حواسمون هست داریم رهبری رو زیر سئوال میبریم⁉️⁉️
وقتی رهبر مملکت با قاطعیت و با تاکید موکد میفرمایند نه تعلل میکنیم و نه شتابزده عمل میکنیم وقتی رهبر مملکت به صراحت میفرمایند وعده صادق ۲ در زمان خود انجام شد بعد از این هم اگر نیاز به پاسخ باشد در زمان خودش انجام میشود وقتی رهبر مملکت میفرمایند مسئولین الحمدلله مشغول کارند و در این زمینه تعلل و کوتاهی نیست مطمئن باشید چرا اصرار دارید فرمایشات صریح و روشن امام جامعه رو زیر سئوال ببرید و حرف‌های مفت یه عده مغرض و احمق رو حجت قرار بدید⁉️⁉️⁉️
وعده صادق ۱ و ۲ توسط کی انجام شد⁉️⁉️ توسط من و شما یا فرماندهان جان بر کف نظامی⁉️⁉️⁉️ من و شما وسط معرکه هستیم یا سپاه داره میجنگه و شهید میده⁉️⁉️⁉️ من و شما بهتر میدونیم و میفهمیم یا فرماندهان جان بر کف سپاهی⁉️⁉️⁉️⁉️
من و شما هر روز به یک بهانه‌ای برای عدم اجرای فرمایشات رهبری مبنی بر و ... ان‌قلت میاریم ولی اونی که همیشه و همه‌جا و همه‌وقت تحت امر و مطیع اوامر رهبری بوده و هست فرماندهان سپاه هستند که هر وقت و هر کجا رهبری دستوری صادر فرمودند فرماندهان سپاه سمعاً و طاعتا گفتند ولی من و شما هر سری داریم این فرماندهان جان بر کف رو متهم میکنیم و میگیم تعلل شده کوتاه میکنند دستور رهبری رو اجرا نمیکنند
دشمن به هر دری میزنه که جنگ رو به داخل مرزهای ایران سوق بده و همین نیروهای جان بر کف سپاهی در وسط میدان معرکه دارند میجنگد که امنیت من و شما تضمین بشه و دشمن نتونه جنگ رو به داخل مرزهای ما سوق بده
حواستون هست از سال گذشته اسرائیل تهدید کرد و گفت میخوایم جنگ رو به داخل مرزهای ایران بکشونیم و جیس‌الظلم با تمام توان و قوا در مرز سیستان مستقر شد⁉️⁉️ حواستون هست نیروهای سردار پاکپور قریب به دو ماهه که به بهانه‌ی رزمایش دارند تهدیدات جنگ علیه ایران رو در سیستان خنثی میکنند⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
سپاه در وسط میدان معرکه قرار داره و نه تنها با تروریست‌های تحت حمایت اسرائیل و ترکیه بلکه داره با کل ناتو در خاورمیانه میجنگه