eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
راستی‌آزمایی یک ادعا ▪️آیا رهبر انقلاب به مبارزه و محور مقاومت، بیش از اقتصاد داخلی پرداخته‌اند؟ 🔸ابتدای هفته جاری بود که علینقی مشایخی کارشناس برنامه تلویزیونی «شیوه» اظهاراتی را مبنی بر اینکه اگر واقعاً ذهنیت توسعه در ایران جدی بود، به‌جای تمرکز بر موضوعاتی نظیر مبارزه و حمایت از مقاومت در منطقه، می‌بایست عمدتاً پیرامون مسائل اقتصادی سخن گفته می‌شد، مطرح کرد و مخاطب نقد خود را مستقیما رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داد. محسن ردادی پژوهشگر مسائل سیاسی و اجتماعی در یادداشتی به این مغالطه و مدعای غیر علمی پاسخ داده و نوشت: 🔹بررسی‌های علمی نشان می‌دهد که رهبر انقلاب اسلامی، ۳۸۹۵ بار کلمات مرتبط با دشمن و تحسین مبارزان خارج از کشور و... را به کار برده‌اند و در مقابل ۵۴۶۸ بار کلمات مرتبط با اقتصاد را در سخنرانی‌های خود تکرار کرده‌اند. 🔹یعنی توجه ایشان به موضوع اقتصاد حدوداً ۲۹ درصد بیش از توجه به موضوع‌های مرتبط با محور مقاومت است. بنابراین فرضیه و ادعای آقای مشایخی ابطال می‌شود که گفتند: «من فکر کنم[کلام رهبر انقلاب] بیشتر متوجه مبارزه، مقابله با دشمن و فتنه و از این بحث‌هاست بیشتر و تمجید و تحسین مبارزینی که در خارج از کشور دارند کار می‌کنند». وی در ادامه این یادداشت به نکته مهمی اشاره کرده و نوشته‌است: 🔹بررسی‌های این یادداشت نشان می‌دهد که رهبر انقلاب اسلامی در بیان اصول و سیاست‌های اقتصادی کشور، کوتاهی نکرده‌اند. اما وقتی مشاور والامقام و استادی همچون دکتر مشایخی از این محتواها بی‌خبر هستند، می‌توان چنین نتیجه گرفت که در این سه دهه، دستگاه اجرایی و دولتی کشور، با اصول و راهبردهای دیگری هدایت شده است. 🔹اغلب تصمیم‌سازان در نظام جمهوری اسلامی تحصیل‌کرده دانشگاه‌های غربی هستند. مثلا جناب آقای دکتر مشایخی، از دانشگاه ام‌آی‌تی فارغ‌التحصیل هستند و قاعدتاً در نظریات خود متأثر از همان اندیشه‌هایی هستند که در آن دانشگاه آموخته‌اند. 🔹وضعیت امروز نظام اقتصادی و حکمرانی را باید حاصل همان اندیشه‌هایی دانست که این بزرگواران در آن کشورها آموخته‌اند و به نظام حکمرانی ارائه می‌کنند، نه نتیجه راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
ای کاش جنابان جبلی و وحید جلیلی به خودشون بیان و بفهمند که چه بلایی سر رسانه ملی اوردند... متاسفانه در این مدت عده‌ای نادان به اسم متخصص و کارشناس به رسانه ملی دعوت میشن و حرف مفت تحویل مخاطبین میدن
آماده‌سازی مکان برگزاری اعلام توافق آتش‌بس غزه 🔹آمادگی‌ها برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر در دوحه با هدف اعلام رسمی توافق آتش بس در نوار غزه آغاز شد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
حماس: موافقت خود را با توافق آتش‌بس اعلام کردیم جنبش حماس: 🔹هیئت جنبش، موافقت خود با توافق آتش بس و مبادله اسیران را به میانجیگران(قطری و مصری) ابلاغ کرد. 🔹هیئت ما به ریاست خلیل الحیه، موافقت حماس با توافق آتش بس و مبادله اسیران را به میانجیگران(قطری و مصری) ابلاغ کرد. 🔹ما با مسئولیت پذیری و روحیه مثبت بر اساس مسئولیت خود در قبال مردم صبورمان برای توقف تجاوزات و پایان دادن به جنایات علیه آنها عمل کردیم. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴اسرائیل هیوم :اسرائیل رسما امضای توافقنامه آتش بس و تبادل اسرا را تایید کرد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدایا به حرمت  این شب معنوی تو را به آبروی زینب به بی‌قراری رقیه به غیرت اباالفضل به حرمت موی سپید ارباب هر دستی به سوی تو بلند شد، خالی برنگردان... شهادت حضرت زینب تسلیت باد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝ ‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‎‌‌‎‌‎‌‌
هیأت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام4_396993121478508898.mp3
زمان: حجم: 9.9M
دیدی آخر بی برادر شدم... ▪️با حال مناسب گوش کنید (س) کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
@Maddahionlinمداحی آنلاین - قیامت کردی - حسین طاهری.mp3
زمان: حجم: 6M
قیامت کردی خیال یه بنی‌هاشم راحت کردی (س)🏴 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
@Maddahionlinمداحی آنلاین - چاره ساز عالم زینب کبری - حجت الاسلام رفیعی.mp3
زمان: حجم: 607.8K
چاره ساز عالم زینب کبری(س) (س)🏴 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
هیأت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام4_396993121478508898.mp3
زمان: حجم: 9.9M
دیدی آخر بی برادر شدم... ▪️با حال مناسب گوش کنید (س) کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمت صد و بیست و هفت: در منطقه گچساران بهبهان مشغول به‌کار شدم. ***************** او
قسمت صد و بیست و هشت: از ۲۰شهریور به بعد صدای تیراندازی و انفجارهای پراکنده بیشتر شد. *************** مرحله لوله‌گذاری چاه بود و به‌سختی کار می‌کردیم. آمد و رفت مهندسان و ناظران هم بیشتر شده بود. کمپ با فاصله کمی از چاه قرار داشت. شب سی و یکم شهریور با این امید به رختخواب رفتم که فردا صبح برگردم روستای خودمان و فرزندانم را در آغوش بگیرم. دلتنگ نصرت‌اللّه،دلتنگ لبخندهای پروین و گریه‌های خدیجه‌ی تازه متولد شده بودم،ولی سرنوشت چیز دیگری را برایم رقم زده بود و من نمی‌دانستم. روز اول مهرماه۱۳۵۹،سر و صدای انفجار و شلیک گلوله زیاد شد. گروه جدید،مشغول به‌کار شد. منتظر سرویس ماندیم،نیامد. راننده‌ی(( جیم‌پل )) گفت:(( لطف‌اللّه! وضعیت جنگی است،من دارم دستگاه را برمی‌گردانم اهواز،توهم سوار شو. هم من تنها نمی‌مانم و هم تو به مقصد می‌رسی.)) سوار شدیم و به‌سرعت به سمت خوزستان حرکت کردیم. جیم‌پل نوعی جرثقیل است که در نصب دکل‌های مخابراتی از آن استفاده می‌شود. در راه شنیدیم که عراقی‌ها موسیان را تصرف کرده‌اند.در منطقه عین‌خوش همه چیز ب‌هم ریخته بود. یک وانت در آتش می‌سوخت. آمبولانس‌ها آژیرکشان از کنارمان می‌گذشتند. چندکیلومتر جلوتر یک پیکان‌بار از جاده پایین رفته بود. ایستادیم. راننده پایش شکسته بود. شال دور کمرش را باز کردم و محل شکستگی را بستم. او را سوار کردیم و به پاسگاه عین‌خوش رساندیم. در پاسگاه سنگر بسته بودند. خواستیم حرکت کنیم. گفتند که عراقی‌ها جاده را بسته‌اند. درک درستی از بسته شدنِ راه نداشتیم. با خودمان گفتیم یک گشت ایست بازرسی است که بعد از یک یا دو ساعت می‌روند و جاده باز می‌شود. تا بعدازظهر پاسگاه عین‌خوش ماندیم. فرمانده پاسگاه اصرار داشت که بمانیم،گفتم:(( ما اصلحه داریم،مهم نیست،راه خودمان را باز می‌کنیم.)) مانع شد. یک ساعت بعد صدای شلیک گلوله‌ها کم شد. سکوت عجیبی دشت را فرا گرفته بود. افکار مغشوشی به ذهنم می‌رسید. دوست داشتم زودتر از منطقه خارج شوم. به راننده گفتم:(( بمانیم کشته می‌شویم.)) گفت:(( چه‌کار کنیم؟رئیس پاسگاه نمی‌گذارد حرکت کنیم.)) در حال بحث و گفتگو بودیم که صدای مهیبی بلند شد. تیربار روی پشت‌بام پاسگاه شروع به شلیک کرد. دو هواپیمای عراقی بی‌اعتنا به شلیک تیرباز از روی سرمان گذشتند و به‌سرعت دور شدند. اوضاع پاسگاه به‌هم ریخت. تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝