eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
❌ نقد به پزشکیان بر اساس حرف خودش در دی ماه ۱۴۰۰ ! 👌جانا سخن از زبان ما می‌گویی. اینک سوال ما از جنابعالی نیز همین است؛ با آن تشکیلاتی که در بخش خصوصی دارد و حتی در بیمارستان تحت مدیریتش هم به برخی بیماران سرطانی نیز رحم نشده، چطور می‌تواند به عنوان معاون پارلمانی رییس‌جمهور و عضو هیات پیگیری قانون اساسی، در دولت و مجلس به فکر خدمت به مردم و محرومین و پیگیر اجرای قانون اساسی باشد؟ یا آن دیگری که در چندین شرکت خصوصی عمرانی و غیره سهیم است چگونه می‌تواند در سمت فعلی‌اش دچار تعارض منافع نشود و اگر شد، منافع فردی‌اش را بر وظایف و تعهدات حرفه‌ای‌ و دولتی‌اش ترجیح ندهد؟ و یا آن یکی...؟ کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
❌ دی ماه هم تمام شد ، همان دی ماهی که پیشگوهای مجازی که متاسفانه مذهبی های ما هم سمت آنها رفته اند ادعا داشتند قرار است در جهان تغییراتی رخ دهد و فلان شود و بهمان شود و... دیدیم که نشد ، مثل بقیه پیشگویی هایی که این سالها رخ داد مثل سال 98 که ادعا داشتند حسن روحانی تا آخر سال از کشور فرار می کند و فیلمی از یک امام جمعه پخش شده بود که ادعا داشت در بهمن 98 مسئول مهمی از ایران کشته می شود و... خلاصه در این سالها چه پیشگویی ها که یک عده نکردند و چه خطاها که نرفت... عاقلان عبرت می گیرند و جاهلان پی در پی همچنان دنبال این پیشگویی ها ‼️ کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
❌ رد پای انحراف در برخی برنامه های صداوسیما ❌ حضور در تلویزیون نه تائید فرد خاصی هست ، نه دلیل بر تائید او توسط رهبری ‼️ 💠 بارها شده وقتی کسی نقد می شود ، برخی می فرمایند اگر مورد تائید نیست پس چرا در صداوسیما حضور پیدا کرده ، آنجا هم زیر نظر رهبری هست پس همه چیزها مورد تائید ! 👇👇 متن کامل 👇👇 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
❌ حضور در تلویزیون نه تائید فرد خاصی هست ، نه دلیل بر تائید او توسط رهبری ‼️ 💠 بارها شده وقتی کسی نقد می شود ، برخی می فرمایند اگر مورد تائید نیست پس چرا در صداوسیما حضور پیدا کرده ، آنجا هم زیر نظر رهبری هست پس همه چیزها مورد تائید ! 👈 اولا رهبری فقط رئیس سازمان را انتخاب میکند، بقیه موارد طبق قوانین و بحثهای درون سازمانی است که رهبری بارها و بارها فرمودند هیچ دخالتی در آن ندارند. دعوت از کارشناس ها هم کاملا تابع نظر آن برنامه هست . ممکن است آن تهیه کننده از یک کارشناس قوی و خبره خوشش نیاید ! پس او را دعوت نمی کند !!! برعکس از یک نفر بیسواد خوشش بیاید و او را دعوت کند ! ❌❌ برای نمونه دو کلیپ بالا را مشاهده کنید که چطور در پی غفلت تهیه کننده اخبار و فلان برنامه صبحگاهی ، از محمدعلی طاهری ، رئیس انحرافی فرقه خطرناک تعریف و تمجید می شود و کتابش تبلیغ شده ‼️ 👈 دکتر سایان را هم فراموش نکردیم که چطور به عنوان یک انرژی درمانگر به صداوسیما دعوت شد و بعدا ادعای کرد تا جایی که در درگیری مسلحانه با عزیزان وزارت اطلاعات به درک واصل شد ‼️ 👈👈 در نتیجه ، دعوت افراد به صداوسیما به هیچ عنوان دلیل بر تائید علمی آنها نیست. 👈 ثانیا تائید علمی افراد بر اساس حرفها و اثبات مطالب و ادعاهایی هست که می کنند، نه حضورشان در صداوسیما ! 🌀 متاسفانه در پی غفلت برخی مسئولین ، یکی از همین روحانیونی که ادعاهای عجیب و غریب ماورایی مطرح می کند و بحثهایی مثل هاله درمانی و چاکراه درمانی و کلاسهایی درباره جن ، پاکسازی متافیزیکی اسلامی 😳😳 و... مطرح میکند ، چندباری به تلویزیون دعوت شد و در برخی نهادهای انقلابی هم سخنرانی کرده است. ❌❌ ادعاهای ایشان تا الان در هیچ نهاد رسمی و علمی تائید نشده ، ادعاهایش فقط در حد حرف است ، نه دین و نه علم تائید شده و مقالات و کتب علمی چیزی در تائید حرفهایش دارد. متاسفانه ابتدا می کنند ، سپس که مردم ترسیدند به آنها میگویند بیایید پکیج های ما را بخرید تا پاکسازی کنید ‼️‼️‼️ ❌❌ چیزی هم به اسم متافیزیک نوین اسلامی نداریم ، رهبری عزیز هم که بارها در بحث صحبت کردند به چنین چرندیاتی اشاره نداشتند ، این جماعت یاد گرفته اند یک چیز جدید اختراع کنند ، سپس آن را به تمدن اسلامی بچسبانند ‼️‼️ 👆👆 باز هم تاکید میکنیم ، ایشان و دیگر افرادی مثل ایشان که متاسفانه مثل قارچ در حال رشد هستند ، ادعاهایی دارند که هیچ منبع و سند علمی و دینی آن را تائید نمی کند ، هروقت در مقابل اساتید قوی فلسفه و عرفان نشستند و نظرات خود را اثبات کردند ، بعدا تابع آنها خواهیم بود.👆👆 ✅ خواهشا مراقب باشید ، خودتان و فرزندان و نزدیکان خود از حضور در چنین کلاسهایی حذر کنید. خدا می داند چقدر افرادی که درگیر مشکلات روحی شده اند، دیگر آن زندگی راحت را ندارند ، دچار روان پریشی شده اند و برخی هم جن زده. بله ، شاید حضور در کلاسهای این افراد و عمل به دستورات انحرافی آنان ابتدا یک حال خوشی به شما بدهد ، ولی بعدش مشکلات زیادی خواهد بود ، شبیه به حال معتاد که وقتی شروع می کند حال خوشی دارد اما بعدش... ❌ نه علامه حسن زاده ، نه علامه طباطبایی و نه هیچ عالم دیگری که استاد علوم غریبه بودند ، چنین چرندیات و حرفهای مفتی که این افراد می زنند را نمی زدند ، پس پیرو بزرگان باشید ، نه این افراد که حتی جرأت ندارند در محضر اساتید قوی فلسفه و عرفان قرار بگیرند و نظرات خود را اثبات کنند کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
25.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ظاهراً جناب پزشکیان فراموش کردند که اینجا سرزمینِ مغزها و اراده هاست ✅همان مغزها و اراده‌هایی که تفکرِ وارداتِ سیم‌خاردار رو به تولیدِ موشکِ بالستیک و نقطه‌زن تبدیل کردند ❌ظاهراً جناب دکتر فراموش کردند که جوانانِ مومن انقلابی و ولاییِ این مرز و بوم بدونِ گدایی از غرب و اروپا با وجودِ تحریم و تهدید با تکیه بر توانِ داخلی در عرصه‌های موشکی هسته‌ای پتروشیمی پزشکی و درمانی بنادر تسلیحات و تجهیزات لیزری و... شاهکارآفرینی کردند و باعث افتخار و اقتدار شدند.. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @NaebeMola313@Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
❌ دبی بدونِ تحریم و تهدید و با تکیه بر توانِ خارجی دبی شد و هر آن ممکن است بخاطر سرپیچی از اوامر غرب با تحریم جدی غرب روبرو شود ✅ ولی ایرانی جماعت با تکیه بر توانِ داخلی قله‌های پیشرفت و ترقی رو طی کرده ❌ ظاهراً جناب دکتر نمیدونند که وقتی جناب ظریف آستین‌ها رو بالا میزنه چیزی جز خسارت محض برای ملت و مملکت به بار نمیاره ⭕️ بله جناب دکتر رهبری هم موافق ارتباط گرفتن با خارج هستند ولی شما هم اینُ بدونید که خارج فقط آمریکا نیست خارج روسیه است چین و پاکستان است ونزوئلا و هند است ... ❌ ای کاش جناب دکتر بخاطر بیاورند که دوستان خودشون خوردند و بردند و FATF و برجامِ بی‌فرجام کلاه گشادی بیش نبودند ⭕️امیدواریم دولت جناب پزشکیان نخوره و نبره و کاسب تحریم هم نشه - هر چند که دولت ایشون در طی این ۶ ماه قیمت اقلام و اجناس رو بی‌سر و صدا افزایش داد و دادِ فرهنگیان و کارگران رو در اورد و مجبورشون کرد که تجمع کنند 🔴امیدواریم دولت جناب پزشکیان از کارشناسان و متخصصینی استفاده بکنه که غربگدا و خائنِ به منافع ملت و مملکت نباشند... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @NaebeMola313@Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
⭕️ امیدواریم جناب پزشکیان از نظرات کارشناسانِ کاربلد و دلسوز استفاده بکنند و تورم رو کاهش بدن نه اینکه بخاطر نابلدی در عرض ۶ ماه قیمت اجناس رو بی حد و اندازه افزایش بدن ❌ دولت پزشکیان در عرض ۶ ماه قیمت دلار و اجناس رو تا حدود زیادی افزایش داد... -با این روندی که دولت در پیش گرفته موج دوم گرانی‌ها در ایام منتهی به ماه مبارک رمضان و موج سوم گرانی‌ها در ایام نوروز در پیش است و موج چهار از اردیبهشت شروع خواهد شد... 🛑 جناب پزشکیان FaTF حل‌شدنی نیست بلکه باید این بسته‌ی خودتحریمی رو کنار زد ✅ قطعا و یقینا اگه به توان داخلی تکیه کنید موفق خواهید شد دقیقا مثل دولت شهید رئیسی که بدون توجه به برجام و FATF گره‌های کور اقتصادی رو باز کرد و پروژه‌های چند سال گذشته رو با تکیه به توان داخلی حل کرد ✅دولت شهید رئیسی با تبعیت از منویات امام امت گره‌های کور اقتصادی رو باز کرد - روابط خارجی رو گسترش داد و تقویت کرد -پول‌های بلوکه شده رو آزاد کرد -واحدهای تولیدی رو احیاء کرد -ابرپروژه‌های تعطیل شده رو افتتاح کرد - تحریم‌ها رو بی‌اثر کرد -هزاران شغل جدید ایجاد کرد -نرخ بیکاری رو در اکثر استانها صفر و یا تک‌رقمی کرد ♨️امیدواریم جناب پزشکیان بجای تکیه بر تفکرِ غربگدا و خیانت‌بارِ امثال ظریف به منویاتِ امام امت توجه کنند و از ظرفیت و توانِ داخلی بهره ببرند و مثل دولت گره‌های کور اقتصادی رو باز کنند نه اینکه با اعتماد به غربگداها گره‌های کوری به اقتصاد بزنند... ✅ ما ملتی هستیم که دولتِ هاشمی‌ خاتمی احمدی‌نژاد روحانی رو تجربه کردیم و در نهایت با دولت شهید رئیسی کم‌کاری‌ها و خسارت‌های گذشته جبران و حل شد - اگه دولت پزشکیان خطا بره دچار خسارت خواهیم شد ولی سقوطی در کار نخواهد بود... ✅ با درایتِ رهبری و بینشِ ملت به قله‌ی پیروزی خواهیم رسید... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @NaebeMola313@Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺رسانه عبری:هتل جین‌سفوت جانکشن با صدها سرباز در محل می‌سوزد 🔥در این آتش سوزی دو نفر بشدت زخمی شدند. باور کنید هیچ اتفافی اتفاقی نیست... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار👇 ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمت صدوسی‌وپنج: هر روز،سیصد کیلومتر راهِ بین روستا تا بهبهان را برود و برگردد. ****
قسمت صدوسی‌شش: گفتم:(( یاعلی.)) ******************* شش هفت‌ماه در اردوگاه بلاتکلیف بودیم. بعد یک خانم و دو آقا از صلیب‌سرخ آمدند و ما را ثبت‌نام کردند و شدم اسیر شماره۱۸۰۰. با ثبت‌نامم مطمئن شدم که لااقل خانواده‌ام از اسارتم مطلع خواهند شد و نگرانی‌ام در این زمینه برطرف شد. بعدها همسرم تعریف کرد وقتی اولین نامه مرا پاسگاه محمدآباد به آن‌ها تحویل داده کسی باور نمی‌کرده که من زنده باشم و آن‌ها بعد از نامه سوم و دیدن عکس من در نامه قبول کرده‌اند که من اسیر شده‌ام. اردوگاه یک درمانگاه کوچک بیشتر نداشت که در همان یک درمانگاه هم جز چند عدد قرص مسکن و آمپول خشک‌کننده که بعضاً تاریخ مصرف گذشته بودند،چیزی پیدا نمی‌شد. چهار پنج تخت برای بستری در آن وجود داشت که کفاف جمعیت اردوگاه را نمی‌داد،یک کلمه درمانگاه نبود،قتلگاه بود. یکی از دکترها تعریف می‌کرد که ابتدای اسارتش پاشنه‌ی پای یکی از دوستانش به‌نام فالحی ترکش می‌خورد. ظاهراً در درمانگاه داد و بیداد می‌کند و یکی از بعثی‌ها که از سروصدای آن رزمنده کلافه شده با قساوت و سنگدلی تمام با یک اره‌برقی پای او را از زانو قطع می‌کند. فالحی از حال می‌رود و آن پزشک عراقی با خنده می‌گوید:(( راحت شد،دیگر درد نمی‌کشد و داد و فریاد راه نمی‌اندازد.)) این خاطره تا مدت‌ها ذهنم را درگیر کرده بود. به‌طور حتم اگر من روز حادثه آنجا بودم اَره را به‌زور از دست پزشک می‌گرفتم و در ازای پای آن رزمنده سر او را قطع می‌کردم. دکتر موقع تعریف حادثه تنش میلرزید، می‌گفت:(( بعد از دیدن آن صحنه ماه‌هاست که هرشب کابوس می‌بینم.)) ساختمان مدیریت بیرون از اردوگاه بود و به‌شدت از آن محافظت می‌شد. یک روز به من،احمد و اسماعیل یک سطل آب و دوتا (( تی)) دادند و گفتند موظفید ساختمان فرماندهی را تمیز کنید. مشغول دستما کشیدن اتاق سرگرد محمودی بودم که صفحه اول مجله‌ی روی میزش نظرم را جلب کرد. روی صفحه عکسی از هاشمی رفسنجانی چاپ شده بود. تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝