eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
پزشکیان: ایران باید در منطقه بهترین باشد رئیس‌جمهور در نشست با فعالان اقتصادی خوزستان: 🔹ما اختیاراتی که لازم است به استان‌ها خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد از همه کسانی که هستند بر اساس تقوا و برتریت از آنها استفاده خواهیم کرد. 🔹مشکلاتی که وجود دارد قادر به حل آن هستیم. نیت‌مان باید خدمت به مردم عزیز کشورمان باشد. به هیچ وجه در خودم احساس برتریت نسبت به کسی دیگر ندارم. 🔹کشور، مردم و سرزمین ما لیاقتش چشم‌اندازی است که مقام معظم رهبری تعیین کردند و باید در منطقه بهترین باشیم. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف اصلی بیانات رهبر انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشاره صبح امروز رهبر انقلاب به حضور سال گذشته شهید رئیسی در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعالان اقتصادی، از دغدغه‌ها و مشکلاتشان به رهبر انقلاب گفتند کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان: کسی از بیرون مشکلات ما را حل نمی‌کند رئیس‌جمهور در نشست فعالان سیاسی و فرهنگی خوزستان: 🔹سیاستمداران و روشنفکران هم رفع مشکلات و هم ایجاد مشکلات استان به دست‌شان است. 🔹اگر فکر می‌کنید کسی از بیرون بیاید و مشکلات‌مان را حل کند سخت در اشتباه هستید. دشمنان منتظرند ما با هم دعوا کنیم تا دیگر چیزی از کشور نماند. 🔹در جنگ تحمیلی همه آمدند و از ایران دفاع کردند. امروز با جنگ بدتری مواجهیم. دشمن به اختلافات ما طمع کرده. نباید اجازه دهیم بتواند از این اختلافات سواستفاده کند. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرمانده گردان بیت‌حانون زنده است ▪️تکذیب دروغ صهیونیست‌ها 🔹در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی قبلا مدعی ترور «حسن فیاض» ملقب به «ابوحمزه» فرمانده گردان بیت حانون در گردان‌های قسام شده بود، تصاویری که امروز منتشر شده، کذب این ادعا را ثابت کرد. 🔹چنان که در فیلم بالا دیده می‌شود، این فرمانده قسامی امروز در جمع مردم در نوار غزه ظاهر شده و سخنرانی کرده است. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای گلایه دبیر انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی در دیدار با رهبر انقلاب چه بود؟ کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴 دولت انگلیس با صدور اطلاعیه ای از اتباع خود خواست از هرگونه سفر به فاصله ۵ کیلومتری کل نوار مرزی باکو با ارمنستان خودداری کنند و در مورد سفر به بقیه نقاط ارمنستان هم ابتدا توصیه های مسافرتی را ببینند. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمت صدوسی‌هفت: عکسی از هاشمی‌رفسنجانی چاپ شده بود. *************************** نام
قسمت صدوسی‌وهشت: در برابر اقدامات عراقی‌ها دسته‌بندی‌شان می‌کردم. ****************** بعدها این سرگرمی به یک مسئله جدی در ذهنم تبدیل شد و ذهنم را به‌شدت درگیر خود ساخت. با خیلی از بچه‌های که چیزفهم بودند هم در این زمینه صحبت کردم و در پایان،اسرای اردوگاه رمادی را به چهار دسته تقسیم کردم: یک دسته از بچه‌ها توی خودشان بودند؛یعنی اسارات و شکنجه به‌شدت روحشان را آزرده کرده بود و مرعوب اقدامات عراقی‌ها شده بودند. این دسته خودشان به دو گروه فرعی تقسیم می‌شدند؛یک دسته منفعل می‌شدند و سعی می‌کردند فقط خودشان را در برابر حوادث و اتفاقات احتمالی اردوگاه حفظ کنند. گروه دوم کسانی بودند که کم آورده بودند و به خبرچینی و همکاری با مسئولان اردوگاه تن می‌دادند. اسم این گروه را سیب‌‌زمینی گذاشتم. دسته دوم کسانی بودند که تحت تاثیر تبلیغات مسموم گروه‌های مختلف امام،مثل منافقین به تمام چیزهایی که به‌خاطر آن به جبهه آمده بودند،پشت می‌کردند. چندروز درباره اسم این گروه فکر کردم و بعد از چند روز تنها اسمی که به‌نظرم خوب آمد،گروه بوقلمون بود. دسته سوم با ما،یعنی طرفداران امام مشکل داشتند،اما وطن‌فروش نبودند. یعنی هروقت قرار بود بین یک ایرانی و یک عراقی را انتخاب کنند،به‌طور حتم به کمک ما می‌آمدند. دسته چهارم طرفدارهای امام بودند که لحظه‌ای به درستی کاری که انجام داده بودند شک نمی‌کردند و در دفاع از حق کوتاهی نمی‌آمدند. من خوشحال بودم که این گروه مرا از خودشان می‌دانستند. در این گروه که بیشترشان جوان بودند همه چیز با گفته‌های امام محک می‌خورد. اگر امام چیزی را درست می‌دانست،می‌پذیرفتند اگر نه،مقاومت می‌کردند و زیربار نمی‌رفتند. عراقی‌ها از دسته چهارم هراس داشتند و بیشترین دشمنیشان با اعضای همین گروه بود و به آن‌ها ابوالمشاکل می‌گفتند. البته چیزی که عجیب بود و من در زندان از کشف آن لذت بردم،این بود که در طول مدت اسارت و اتفاقات و مسائل پیش آمده ممکن بود یک نفر به‌خاطر تغییر مواضع فکری،از گروه سوم به دوم و یا اول و بلعکس برود،اما هیچ‌گاه یا بهتر بگویم در ده سال اسارتم من ندیدم که اعضای گروه چهارم یعنی شیرمردان خمینی به گروه‌های دیگر بپیوندند. تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
زمینه اول|کربلایی مصطفی مروانیHaftegi1403_10_27 (3).mp3
زمان: حجم: 13.8M
🖋 زمینه|من اینجا تو شام توعراقی 🎤 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
♥️ السلام علیک یا صاحب الزمان عج پدر مهربانم مهدےجان فرموده‌ايد كه امان اهل زمين هستيد، اے امان زمين و زمان! زندگی‌هامان به هم پيچيده است و گرفتارےها و... بيشمار؛ ظالمین صهیونیست ظلم را از حد گذرانده‌اند... می‌خواهيم از تمام سختی‌ها فرار كنيم، و به امن‌ترين آغوش دنيا بياييم؛ به شما پناه می‌آوريم، ما را دريابيد... اے بُرده امان از دل عشاق کجایی💚 به حق حضرت زینب کبری ســـــلام اللـــه علیــــهـا🤲 کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗               @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝