مسئولین رو بر حسب انصاف و عدالت نقد کنیم
ولی کسی رو تخریب نکنیم
بهش برچسب نزنیم
طبق فرموده امام جامعه
کمک کنیم که دولت موفق بشه
چرا که موفقیت دولت
موفقیت همه ماست
من و شما شاید نتونیم کمک خاصی انجام بدیم
ولی میتونیم که از جلس و قوه قضائیه حمایت کنیم
همین
نقد کنیم
ولی تکفیر و تخریب نکنیم تا دشمن نتونه نفاق ایجاد کنه
این نباشه که اگه مسئولین دولتی و مجلسی و نظامی
کاری خلاف تصورات مجازی ما انجام دادند
بگیم خائن و نفوذیه
کسی که خیانت کنه
به سرنوشت میرحسین موسوی دچار میشه
درسته⁉️⁉️
ولی کسی هم که غفلت کرده باشه و خطایی انجام داده باشه
مثل لاریجانی و ...
آقا بهش فرصت میده که جبران کنه و الحق در این مدت
شمخانی
رضایی
لاریجانی و... خوب عمل کردند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
❌داستان همیشگی منابع مطلع «بی وطن اینترنشنال»! ✖️روی فریب مخاطب حساب ویژه ای باز کردن... #وعده_صاد
کی گفت سردار قاآنی نفوذیه⁉️⁉️
دشمن
درسته⁉️⁉️
چرا ⁉️⁉️
چون میخواد ما رو نسبت به مسئولین بدبین و ناامید و در نهایت دو قطبی ایجاد کنه که بتونه آشوب راه بندازه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
کی گفت سردار قاآنی نفوذیه⁉️⁉️ دشمن درسته⁉️⁉️ چرا ⁉️⁉️ چون میخواد ما رو نسبت به مسئولین بدبین و نا
همین دشمن
هر سری یه کدوم از مسئولین دولتی و نظامی رو خائن و نفوذی تلقی میکنه چون میخواد نفاق ایجاد کنه
ماها باید چشممون به این باشه که ببینیم
امام خامنهای به مسئولین چه حکمی میدن
همین
امام خامنهای به عملکرد مسئولین واقفاند و بر حسب مصلحت و درایت بهشون مسئولیت میدن
مسئولیت میدن که فلان مسئول مجلس دیگه خطا نره
اصلا مسئولیت میدن«نماینده ویژه» که یکی مثل عراقچی بهتر عمل کنه
بچها
باید به این باور و یقین برسیم که
امام خامنهای مثل من و شما
زمان حال رو نمیبینند
بلکه سالهای بعد رو میبینند و با درایت
مصلحتاندیشی میکنند