eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادرانِ شهید، همیشه قهرمان‌ سازند... 🔹صحبت‌های تکان دهنده مادر شهید یگان‌های ویژه به زبان مازندرانی خطاب به رهبر معظم انقلاب کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴خشم شدید رژیم صهیونیستی از تعلیق همکاری ایران با آژانس 🔻وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: جامعه بین المللی همین الان باید جلوی برنامه هسته ای جمهوری اسلامی جاه طلب را بگیرد و تمامی تحریم ها را برگرداند، همین الان مکانیسم ماشه فعال شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بحث سر اون پیام‌ جعلیه که میگن روحانی میخواسته کودتا کنه😐
خداوکیلی دین ما چیه⁉️⁉️ منش ما از کی و کجا نشات گرفته⁉️⁉️
وقتی منابع امنیتی هیچ اسمی از کسی نیاوردند ماها بر چه اساس و‌ مستنداتی میگیم روحانی میخواسته کودتا کنه⁉️⁉️⁉️
اصل ماجرا این بود که دشمن برای ۴ روز برنامه ریخته بود و‌ خیال میکرد تو‌ این چهار روز میتونه نظام رو‌سرکوب کنه و‌ وقتی به هدفش نرسید به یکی از مقامات سابق پیشنهاد کودتا داد که بنده خدا هم مردونگی به خرج داد و‌ قبول نکرد😅
بله روحانی بیش از حد تصور به کشور و‌ ملت خسارت وارد کرد ولی آیا ما حق داریم بدون هیچ مستنداتی ایشون رو‌ محکوم و‌ تخریب کنیم⁉️⁉️⁉️
حقیر در دولت روحانی عرض کردم که روحانی احمق نیست بلکه از هوش و ذکاوت بالایی برخورداره مخصوصا اونجایی که در رابطه با فتنه بنزینی گفت من خودم صبح شنبه متوجه شدم یا اونجا که بین دو نماز صحنه رو‌ ترک کرد و‌ حقیر عرض کردم این حرکات کاملا هوشمندانه است چون روحانی میخواست با یه شوخی من خودم صبح شنبه خبردار شدم جوی رو که علیه‌اش بود متوجه رهبر بکنه و‌ بچه مذهبیا به رهبر هجمه وارد کنند
روحانی بیشتر و بهتر از هر کسی به قدرت نظامی ایران واقف بود و مطمئن بود که با این حملات نظام سقوط نمیکنه پس امکان نداشت روحانی دست به کودتا بزنه مگر اینکه عقلش رو از دست داده باشه
دشمن داره از روحانی به عنوان کودتاچی اسم میبره چون میخواد نفاق بپا کنه
اصلا بحث خیلی فراتر از شخصی مثل روحانی است متاسفانه بحث سر یه مسئله مهمتره مسئله‌ای که فکر ما عوام سمت اون نمیره فقط میتونم بگم درود و‌ رحمت خدا بر آیت‌الله سیستانی که به موقع وارد عرصه شد... ولایتمدار واقعی یعنی آیت‌الله سیدعلی سیستانی...
نگید بحث سر چی و کیه که من هیچی 😅