حقیقا هیئت بودم بعدشم زدیم به جاده
خستگی و بیخوابی به شدت بهم غلبه میکنه
ولی گفتم این روزا
#جهاد_تبیین از هر چیزی واجبتره
خیلی از مخاطبین گرامی سئوال پرسیدند که جنگ چی شد⁉️
آیا بازم حمله میشه یا نه⁉️⁉️⁉️
بچها
ما ۴۷ ساله که درگیر انواع و اقسام جنگ بوده و هستیم
فقط در این ۱۲ روز
جنگ یکم ملموستر شد
و الا جنگ همیشه بوده و هست
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
اصلا بحث خیلی فراتر از شخصی مثل روحانی است متاسفانه بحث سر یه مسئله مهمتره مسئلهای که فکر ما عوام
بچها در جریاناید که آیتالله سیستانی چه کار مهم و بزرگی انجام داد ⁉️
آیتالله سیستانی در طی این دو سال نسبت به قبل
عالیتر از عالی عمل کرد
دشمن دید هیچ رقمه نمیتونه مانع گسترش نفوذ ایران بشه
به هم دلیل طرح ساقط کردن دولت سوریه رو به اجرا در اورد که چند ماه قبل
رهبری از طریق سپاه قدس
به اسد گوشزد کردند
و در چندین نوبت به اسد پیغام دادند
ولی اسد دیگه کم اورد و قافیه رو باخت
البته که با سقوط سوریه
دشمن میخواست ایرانُ در عرض دو سه ماه متلاشی بکنه
ولی درایت امام خامنهای و حمایتها و بصیرت آیتالله سیستانی مانع شد
اسرائیل با عملیات پیجری
میخواست شاکله حزبالله رو از هم بپاشه
ولی سپاه با دستور مستقیم امام خامنهای ورود و از حزبالله حمایت کرد
و
سردار قالیباف هم حامل پیغام محرمانه امام خامنهای به نبیه بری شد
و هم اینکه سوغاتی سپاه رو به دست حزبالله رسوند
و
از طرفی
آیتالله سیستانی به حشدالشعبی حکم جهاد داد و نیروهای حشدالشعبی در مرزهای سوریه مستقر شدند
چون در عملیات پیجری
۷۰۰۰ نیروی حزبالله شهید و جانباز شدند و اگه حمایتهای ما و حکم آیتالله سیستانی نبود
واقعا دشمن به هدفش میرسید و شاکله حزبالله از هم میپاشید
الانم که مقتدی صدر خائن میخواد هر طوری شده
حشدالشعبی رو خلع سلاح بکنه که حکم آیتالله سیستانی برای دفاع از مرجعیت و امام امت اسلامی تا حدودی خنثی بشه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حالا یه عده نگن اگه ما آماده بودیم پس چرا اینهمه خسارت دیدیم ببین باباجان دشمن برنامه داشت که طی ۴
دشمن خیال کرد میتونه طی چهار روز نظام مقدس ما رو ساقط بکنه
ولی حال که متوجه توهمش شد
رفت سراغ عراق
چرا⁉️⁉️
چون میخواد با ایجاد درگیری در عراق
نیروهای حشدالشعبی رو به اتفاقات داخلی سرگرم بکنه
که مثلا به ایران کمک نکنند