جنگ مثلا متوقف شده
ولی هر دو طرف در حال برنامهریزی و اجرای عملیات هستند
قطعا دشمن در هر سطحی که حمله بکنه
ما ده برابر پاسخ میدیم و در این جنگ ۱۲ روزه ثابت کردیم که همچین توانائی رو داریم
ما الان با اسرائیل طرف نیستیم
با کل ناتو و شاید بیشتر طرف هستیم
در این جنگ ۱۲ روزه کل ناتو و سایر کشورهای اروپایی_غربی دخیل بودند
ولی فکرشُ نمیکردند که ایران به طور معجزه آسایی
سناریوی شکست تحمیلی رو به پیروزی قطعی بدل کنه
برخی از مخاطبین گرامی پرسیدند و گفتند
شما میگفتید دشمن جرات نداره حتی یک تیر به سمت ما شلیک بکنه
پس چی شد که حملات موشکی انجام داد⁉️⁉️
کو اون اقتدار پدافندی نیروهای مسلح⁉️⁉️
چرا جنگندههای دشمن به راحتی اومدند
زدند
و
رفتند...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
برخی از مخاطبین گرامی پرسیدند و گفتند شما میگفتید دشمن جرات نداره حتی یک تیر به سمت ما شلیک بکنه پس
الانممیگم
دشمن جرات نداشت تیری به سمت ما شلیک کنه
اینی که وارد درگیری مستقیم با ایران شد
از سر استیصال بود
نه بخاطر جرات...
دشمن دید هیچ رقمه حریف ایران نمیشه
زد به سیم آخر
به قول خودشون
یه راه بیبرگشت رو شروع کردند
پدافند ما به هیچ وجه ضعیف عمل نکرد
دشمن پدافند ما رو هک کرد
درسته
۲۰ ساعت اول هم حملات سنگینی علیه ما انجام داد
خیال میکرد سقوط ایران فرار رسیده
ولی
به یکباره دید ورق برگشته و در اوج ناباوری
پدافند ایران به حالت اولیه برگشت و بیش از ۹۰ درصد حملات رو در مرز و البته خارج از مرز خنثی میکنه
البته هم پدافند موثر بود و هم جنگ سایبری
که کمتر به اقدامات سایبری پرداخته شد
دشمن اعتراف کرد و گفت موشکهای ما قبل از رسیدن به مرز ایران منهدم میشن و ما نمیدونیم از چه مبدای این اقدامات صورت میگیره
هیچ کجای دنیا
پدافند به طور صد در صد
حملات رو دفع نمیکنه
ولی پافند ما عالی عمل کرد و اگه عملکرد پدافند ما نابود
دشمن تهران
اصفهان
قم
تبریز
لرستان
خوزستان
تبریز و ... رو با خاک یکسان میکرد
ولی آیا همچین اتفاق افتاد⁉️⁉️⁉️