eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
پدافند ما به هیچ وجه ضعیف عمل نکرد دشمن پدافند ما رو هک کرد درسته ۲۰ ساعت اول هم حملات سنگینی علیه ما انجام داد خیال میکرد سقوط ایران فرار رسیده ولی به یکباره دید ورق برگشته و در اوج ناباوری پدافند ایران به حالت اولیه برگشت و بیش از ۹۰ درصد حملات رو در مرز و البته خارج از مرز خنثی میکنه
البته هم پدافند موثر بود و هم جنگ سایبری که کمتر به اقدامات سایبری پرداخته شد
دشمن اعتراف کرد و گفت موشک‌های ما قبل از رسیدن به مرز ایران منهدم میشن و ما نمیدونیم از چه مبدای این اقدامات صورت میگیره
هیچ کجای دنیا پدافند به طور صد در صد حملات رو دفع نمیکنه ولی پافند ما عالی عمل کرد و اگه عملکرد پدافند ما نابود دشمن تهران اصفهان قم تبریز لرستان خوزستان تبریز و ... رو با خاک یکسان میکرد ولی آیا همچین اتفاق افتاد⁉️⁉️⁉️
بله ما خسارت دیدیم که یک اتفاق کاملا طبیعی در شرایط جنگی بود و هر کشور بجای ایران بود بلاشک سقوط میکرد چون ناتو به تمام توان و قوا به ایران حمله کرد
دشمن خیال کرد وقتی سوریه رو در عرض ۵ ساعت ساقط کرد میتونه اینجا رو در عرض ۵۰ ساعت ساقط بکنه ولی دست از پا درازتر برگشت چرا⁉️⁉️ چون در راس اقدامات نیروهای مسلح درایت امام خامنه‌ای قرار داشت ...
دشمن‌ به ما خسارت زد منکر نیستیم ولی دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اومده بود ولی چی شده⁉️⁉️ هیچی حقانیت ایران به دنیا ثابت شد و دنیا به طور زنده قدرت موشکی سپاه رو به چشم دید ...
الان کل دنیا داره به حمایت از ایرانِ مظلوم ولی مقتدر راهپیمایی انجام میده راهپیمایی‌ای که نشات گرفته از بیداری اسلامی است
بچها ما ۴۷ ساله که درگیر جنگ هستیم و هر سری به بهانه آشوب کلی خسارت متحمل میشیدم ولی اینبار تونستیم به طور رسمی و‌ قانونی دهها برابر به دشمن خسارت وارد بکنیم
دشمن به تاسیسات هسته‌ای ما حمله کرد و خسارات سنگینی رو به ما تحمیل کرد ولی ما با حمله به وایزمن ده برابر به دشمن خسارت وارد کردیم با این تفاوت که ما از قبل مواد و تجهیزات مهم رو از فردو خارج و به محل امن و نامشخصی منتقل کردیم
من نمیدونم یه هفته دیگه یه ماه دیگه یه سال دیگه دشمن چه اقدامی انجام‌ میده ولی میدونم هر اقدامی که انجام بده نه تنها به ساقط شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر نمیشه بلکه هر اتفاقی بیوفته با درایت امام خامنه‌ای ما پیروز میدان خواهیم شد
بچها این نظام و انقلاب زمینه‌ساز ظهور است پس نگران ساقط شدن نظام نباشید چون همچین اتفاقی نمیوفته...