دشمن خیال کرد وقتی سوریه رو در عرض ۵ ساعت ساقط کرد میتونه اینجا رو در عرض ۵۰ ساعت ساقط بکنه
ولی دست از پا درازتر برگشت
چرا⁉️⁉️
چون در راس اقدامات نیروهای مسلح
درایت امام خامنهای قرار داشت ...
دشمن به ما خسارت زد
منکر نیستیم
ولی دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اومده بود
ولی چی شده⁉️⁉️
هیچی
حقانیت ایران به دنیا ثابت شد
و
دنیا به طور زنده قدرت موشکی سپاه رو به چشم دید ...
الان کل دنیا داره به حمایت از ایرانِ مظلوم ولی مقتدر
راهپیمایی انجام میده
راهپیماییای که نشات گرفته از بیداری اسلامی است
بچها
ما ۴۷ ساله که درگیر جنگ هستیم و هر سری به بهانه آشوب
کلی خسارت متحمل میشیدم
ولی اینبار تونستیم به طور رسمی و قانونی
دهها برابر به دشمن خسارت وارد بکنیم
دشمن به تاسیسات هستهای ما حمله کرد و خسارات سنگینی رو به ما تحمیل کرد
ولی ما با حمله به وایزمن
ده برابر به دشمن خسارت وارد کردیم
با این تفاوت که ما از قبل مواد و تجهیزات مهم رو از فردو خارج و به محل امن و نامشخصی منتقل کردیم
من نمیدونم یه هفته دیگه
یه ماه دیگه
یه سال دیگه
دشمن چه اقدامی انجام میده
ولی میدونم هر اقدامی که انجام بده
نه تنها به ساقط شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر نمیشه
بلکه هر اتفاقی بیوفته
با درایت امام خامنهای
ما پیروز میدان خواهیم شد
بچها
این نظام و انقلاب
زمینهساز ظهور است
پس نگران ساقط شدن نظام نباشید
چون همچین اتفاقی نمیوفته...
بچها
نگران هیچی نباشید
و
مطمئن باشید
هر اتفاقی که بیوفته
پیروزی حتمی و قطعی با ماست...
بچها
آقای مقتدر ما این روزا به شدت مشغول هستند
برای سلامتیشون سیل صلوات راه بندازید...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🎥 فیلم کامل سومین پیام تلویزیونی امام خامنه ای خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونی #وعده_صاد
داشتم این کلیپ رو مجدد نگاه میکردم
ثانیه به ثانیه سخنان امام مقتدر ما
از موضع صلابت و اقتدار و شجاعت بود
و ذرهای ضعف در کلام امام ما وجود نداشت
بچها این آقایی که
تو این ۴۷ سال
ایران رو به این نقطه از اقتدار رسوند
مطمئن باشید که نمیذاره ایران ساقط بشه
ایرانی که دوران جنگ تحمیلی ساقط نشد
پس مطمئن باشید الان که در اوج اقتدار است
به هیچ وجه شکست نمیخوره...