eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی‌اعتمادی ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رئیس‌جمهور در مصاحبه با «تاکر کارلسون»، مجری آمریکایی: 🔹در زمینه اعتماد به آژانس، به‌دلیل اقداماتی که رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از اطلاعات بازرسی‌ها انجام داد، بدبینی‌هایی به وجود آمد. 🔹 با این حال، ما همیشه آماده همکاری بودیم و اجازه دادیم آژانس از تمام مراکزی که تحت نظرش بودند، بازدید کند. 🔹 بی‌اعتمادی زمانی تشدید شد که گزارش اخیر آژانس به اسرائیل بهانه داد تا بدون هیچ مجوزی به مراکز هسته‌ای ما حمله کند. متأسفانه، آژانس حتی حمله به مراکزی که تحت نظارت خودش بود را محکوم نکرد. 🔹 این مسئله از منظر حقوق بین‌الملل قابل‌قبول نیست و باعث بی‌اعتمادیِ مردم و قانون‌گذاران جمهوری اسلامی ایران نسبت به آژانس شده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان: ایران با اصل مذاکره مشکلی ندارد رئیس‌جمهور در مصاحبه با «تاکر کارلسون»، مجری آمریکایی: 🔹 با مذاکره مشکلی نداریم اما جنایات جنگی که اسرائیل در منطقه و کشور ما رقم زده، از جمله ترور فرماندهان، به شهادت رساندن دانشمندان‌ همراه با خانواده‌هایشان و بمباران زنان باردار وضعیت را بحرانی کرده است. 🔹 صهیونیست‌ها برای هدف قرار دادن یک نفر، یک ساختمان‌ را بر سر مردم آوار کرده‌اند! امیدواریم پس از عبور از این بحران، باز بتوان به میز مذاکره بازگشت. 🔹 البته این نیازمند یک شرط است: اعتماد به روند گفتگو. نباید در میانه گفتگو، مجدداً به اسرائیل اجازه حمله داده شود. ❌ اصل حرف دکتر پزشکیان مبنی بر اینکه ایران با اصل مذاکره مشکلی ندارد کاملا درست هست ولی باید قاطعانه‌تر صحبت میکرد... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان: ایران هرگز به کشوری حمله نکرده است رئیس‌جمهور در مصاحبه با «تاکر کارلسون»، مجری آمریکایی: 🔹 در ۲۰۰ سال گذشته، حتی یک‌بار هم ایران به کشوری حمله نکرده است. شعار «مرگ بر آمریکا» هم به‌هیچ‌وجه به معنای مرگ بر مردم یا حتی مسئولان آمریکا نیست. 🔹 این شعار یعنی «مرگ بر جنایت» و «مرگ بر سیاست‌هایی که منطقه را ناامن می‌کنند». تا حالا ایرانی‌ای دیده‌اید که در آمریکا دست به ترور زده باشد؟ 🔹 تروریست‌هایی در منطقه بودند که رئیس‌جمهور آمریکا اذعان کرده خودِ آمریکا آن‌ها را تربیت کرده؛ همان داعشی‌ها که باعث ناامنی و جنایت در منطقه و حتی در آمریکا شدند و نگاه منفی در دنیا نسبت به دین و باورهای ما ایجاد کردند. 🔹 تا جایی که من اطلاع دارم، علما علیه هیچ فرد خاصی از جمله رئیس‌جمهور آمریکا فتوا صادر نکرده‌اند. 🔹 فتوایی منتشر شده که البته ارتباطی به دولت یا رهبری ندارد، اعلام می‌کند: توهین به مذهب یا شخصیت‌های مذهبی، از نظر اعتقادی، محکوم و غیرقابل‌قبول است. دانشمندان دینی نظرات علمی خود را بیان کرده‌اند اما این فتوا معنای قتل ندارد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
این مرگ بر آمریکا گفتن مقصود همان مرگ بر مسئولان مستکبر آمریکا که ترامپ هم مصداق این مسئله است ترامپی که حامی و عامل جنایت علیه بشریت است اینجا پزشکیان هم گفته 👇👇👇 ❌مرگ بر جنایت❌ ❌ مرگ بر سیاست‌هایی که منطقه رو ناامن میکنند❌ خب پزشکیان نه تنها بد نگفت بلکه عالی گفت مجری میخواست زیرکی به خرج بده و دولت و ملت ما رو‌ جنگ‌طلب و خواهان ترور نشون بده ولی پزشکیان با زیرکی جواب داد و گفت منظور ما از مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر جنایت و‌ سیاستی که منطقه رو ناامن میکنه خب الان کل دنیا میدونند که سیاست ترامپ داره منطقه رو ناامن میکنه
مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست ظالمانه و مستکبرانه آمریکا که توسط مسئولان دولتی وضع و اجرا شده که ترامپ نیز یکی از اونا محسوب میشه
البته مرگ بر آمریکا هم صرفا به منزله قتل فلان شخص رئیس‌جمهور و مسئول آمریکایی نیست بلکه نابودی کلی این تفکر و سلطه است... خب اینجا هم پزشکیان خیلی عالی گفت گفت مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر جنایت و‌ سیاستی که منطقه رو ناامن میکنه...
مواظبت کنیم که بی‌انصافی رخ نده تخریب نکنیم و تهمت نزنیم...
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست اما نتانیاهو به دنبال القای گزاره‌ای غلط است رئیس‌جمهور در مصاحبه با «تاکر کارلسون»، مجری آمریکایی: 🔹 آنچه برای ما اهمیت دارد، باور به خداوند و اعتقاداتمان است. ما توانایی دفاع از خود را داریم و اگر لازم باشد تا پای جان برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی‌مان ایستادگی خواهیم کرد. همزمان تاکید داریم که به‌دنبال جنگ هم نیستیم. 🔹بارها گفته‌ایم که دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم. ولی تصوری غلط در ذهن برخی سیاستمداران آمریکایی شکل گرفته است؛ تصوری که نتانیاهو با جنگ‌طلبی‌هایش همچنان تقویت می‌کند. 🔹 وقوع هرگونه جنگ در این منطقه، آتش و ناامنی را در سراسر غرب‌آسیا شعله‌ور خواهد کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بی‌اعتمادی ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رئیس‌جمهور در مصاحبه با «تاکر کارلسون»، مجری آمریکا
انصاف رو رعایت کنیم اکثر مواضع و صحبت‌های دکتر پزشکیان خوب بود الا اون یک مورد که در رابطه با شعار مرگ بر آمریکا بود... پزشکیان نباید غیرمستقیم ترامپ رو مورد خطاب قرار میداد بلکه باید مستقیما میگفت که شخص رئیس‌جهور ترامپ عامل جنایت و ناامنی در منطقه است صحبت‌های دکتر پزشکیان درست و عالی بود ولی متاسفانه نوع بیان کمی ایراد داشت
«وایزمن» پس از حمله موشکی ایران ▪️بازوی علمی ماشین جنگی اسرائیل چگونه فروپاشید؟ 🔹ایران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان و در سلسله حملات موشکی و مرگبار خود به بانک اهداف این رژیم، یکی از مراکز کلیدی علمی-نظامی اسرائیل را هدف گرفت؛ مؤسسه‌ای که پشت نقاب تحقیقاتی، دهه‌ها در خدمت برنامه‌های موشکی، هسته‌ای و روان‌پزشکی نظامی تل‌آویو فعالیت کرده و به‌نوعی مغز متفکر جنگ‌های فناورانه رژیم صهیونیستی است. 🔹وایزمن فقط یک مرکز علمی نیست؛ آزمایشگاه‌های آن با ارتش اسرائیل و صنایع تسلیحاتی مثل رافائل پیوند مستقیم دارند. از توسعه سامانه‌های لیزری گرفته تا پروژه‌های بیولوژیک، رد پای این موسسه در اغلب عملیات‌های تهاجمی و نظامی و امنیتی رژیم دیده می‌شود. 🔹اگر قرار باشد نهادهای علمی براساس اثرگذاری واقعی‌شان در آینده بشریت سنجیده شوند، تاریخ، مؤسساتی را به یاد خواهد داشت که علم را نه در خدمت جنگ که در مسیر حیات به‌کار گرفتند. وایزمن، شاید نامش در مقالات علمی زیاد تکرار شود، اما در حافظه ملت‌ها، بیشتر به‌عنوان بخشی از ماشین جنگی رژیم اشغالگر باقی خواهد ماند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯