eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: هسته سخت جمهوری اسلامی امروز ۹۰ میلیون نفر است؛ انسجام ملی مهم‌ترین دستاورد جنگ بود رئیس‌ مجلس: 🔹 آهنگ «بوم بوم تل‌آویو» نماد دیپلماسی عمومی ملت ایران شد؛ یک میلیارد بیننده یعنی پیروزی در جنگ روایت‌ها 🔹 مراجع شیعه و علمای اهل سنت نیز از ایران حمایت کردند گویا بار دیگر حکم تحریم تنباکو صادر شده بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: جنگ تحمیلی را نمی‌پذیریم، صلح تحمیلی را هم نخواهیم پذیرفت رئیس مجلس: 🔹 دیپلماسی هم روش مبارزه است. مذاکره برای آمریکایی‌ها به این مفهوم است که هرچه آنها می گویند را انجام دهیم و این همان یکجانبه گرایی است که آن را قبول نداریم. 🔹 ما مذاکره را نیز یک روش مبارزه می دانیم تا به دنیا نشان دهیم آمریکا اهل صلح یا مذاکره نیست. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴🔴دکتر قالیباف: یک اتوبان از ایران به رژیم صهیونیستی باز کرده بودیم 🔻یک اتوبان شهید همت از ایران به رژیم صهیونیستی باز کرده بودیم و موشک‌ها مرتب در آن شلیک می‌شدند 🔻آسمان و زمین رژيم صهيونيستي دست ایران بود. از شمال تا جنوب هر کجا را خواستیم نقطه‌زنی کرديم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴قالیباف: اسرائیل یعنی ایالت پنجاه‌ویکم آمریکا 🔻رژیم صهیونیستی هيچگاه چنین آتشی به خود ندیده بود | آمریکا ورود کرد تا اسرائیل را زیر دست و پا در بیاورد. 🔻بعد از ناتواني اسرائیل در رسیدن به اهداف خود، آمریکا ناگذیر به ورود مستقیم به جنگ شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴قالیباف: اگر رژیم صهیونیستی توان ادامه جنگ را داشت، لحظه‌ای توقف نمی‌کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
باباجان مطالب مربوط به صحبت‌های آقای عارف و سردار قالیباف رو با دقت مطالعه کردی⁉️⁉️⁉️
خب متوجه شدید که ما در یک جنگ ترکیبی بودیم⁉️ متوجه شدید که جنگ صرفا نظامی نبود⁉️⁉️ متوجه شدید که جنگ همه جانبه بود و هم دیپلماسی و هم میدان نقش‌آفرینی کردند⁉️ متوجه شدید که مردم چه نقش به سزایی رو‌ ایفا کردند⁉️⁉️
آره باباجان جنگ اخیر ترکیبی بود همه جانبه و کامل بود
باباجان دشمن از صدها سال پیش بنای نابودی این کشور رو داشت ولی از وقتی که این کشور با انقلاب اسلامی جون گرفت نوع‌ جنگیدن‌‌ دشمن تغییر کرد همه جانبه شد وسیع شد شدید شد چرا چون میدونست این انقلاب برای کشور و ملت یک سد مستحکم است