eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ گاهی همین‌طوری یکدفعه به دل آدم می‌آید ؛ تسبیح را بردار و کن غم از دلت می‌رود 😌 برشی از کتابِ درس اخلاق آیت الله مجتهدی تهرانی
⛔شبهه:⛔ اگه فلان شخص مثل احمدی‌نژاد یا لاریجانی منحرف شده، پس چرا رهبری اونو به فلان سِمَت کشوری مثلاً عضویت در مجمع تشخیص منصوب میکنه؟🧐 *✅پاسخ:😊✅* *✅1️⃣مثال :👇👇👇* در تصویر فوق میبینید یک سرباز در جنگ جهانی دوم یک الاغ را در میدان مین کول کرده، سرباز از عشق اینکار را نکرده، اگر الاغ پایش روی مین برود کار همه سربازان تمام است! ازتصویر فوق این مفهوم تداعی میشود که بعضی از افراد را نظام بخاطر اینکه فاجعه ببار نیاورند بر کول خود تحمل میکند.... بعضی میگویند مثلا" چرا فلانی که منحرف است در مجمع تشخیصه یا در فلان نهاد و سازمانه و یا چرا نظام قلم دست و پاشو قطع نمیکنه داستان داستان این الاغه هست و میدان مین. در این اوضاع بهم ریخته و در این وانفسای مشکلات و بی وفایی یاران انقلاب، بهترین راه برای کنترل سرکشان، نگهداری در جایی است که در دید باشند نه رها کردن آن‌ها به حال خود...
🔹 خدا رحمت کند آقای مشکینی را؛ یکبار قبل از انتخاباتی در خطبه هایش انتخابات را تشبیه می کرد به و می فرمود: 🔻صحنه انتخابات است. ▪️کسی که در انتخابات شرکت نمی کند گویا دارد یزید را می کند. ▫️کسی که در انتخابات شرکت می کند ولی رای سفید می دهد انگار در کربلا است ولی تیر به سوی هدف خاصی نمی اندازد. 🔸کسی که به غیر صالح رأی می دهد گویا دارد علیه امام حسین شمشیر می زند. 🔹کسی که می گردد و اصلح را انتخاب می کند گویا دارد از امام حسین دفاع می کند. (اردیبهشت۱۳۸۴ نماز جمعه قم) 🔺رأی مسئولیت آور است. با دقت و بصیرت رأی دهیم.🤲 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🌱 دوست عزیز 🌱 در انتخابات شرکت کنی یا نکنی این مملکت بدون رئیس جمهور نمی ماند فقط تفاوتش در این است که یکی دیگر می رود پای صندوق و برای تو رئیس جمهور انتخاب می کند. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ روایت احمد توکلی از زمانی که «همتی مخالف سانسور! نبود» 🔹 احمد توکلی در واکنش به ادعای همتی نامزد ریاست جمهوری مبنی بر اعتراض به صدا و سیما و ادعای حذف فیلم مستند او با نقل خاطره ای از سال ۷۲ یادآوری کرد که چگونه آقای همتی در آن سال به عنوان معاون سیاسی صدا و سیما مانع پخش نطق انتخاباتی احمد توکلی شده و خواستار سانسور و اصلاح بخشهایی از آن بوده است . اما امروز مینویسد با سانسور مخالفم! 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سناریوی براندازی دیکته‌ی طرف غربی به معتادان مذاکره وقتی دولت روحانی به عمد اقتصاد رو رها میکنه تا با اعمال فشار به قشر متوسط و ضعیف جامعه، حکومت رو تحت فشار قرار بده تا به خودش پاسخ بده 🔻حالا با نداشتن کاندیدی از جبهه خود در انتخابات، و احتمال بهم ریختن زمین بازیشون توسط انقلابی‌ها، رویه جدیدی رو پیش گرفتند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻جهنم مسئولیت سخنان شهید در باب مسئولیت رئیس جمهور. پ.ن: ای کاش تمام مسئولین هر روز این صحبت های شهید رجایی رو یکبار با خودشون تکرار کنن.
📌کشورها برای خرید واکسن از ایران صف کشیده اند./ هـفـت کـشـور دنـیـا در صف خرید واکسن ایرانی ⭕آمریکای جنوبی، کشور‌های آفریقایی، چند کشور همسایه و دو کشور اروپایی برای خرید واکسن به ما درخواست دادند. 🔴لازم به ذکر است تمامی مراحل ساخت این واکسن با صبر و طی مراحل آزمایش بالینی بوده و بعد از ماه‌ها انتظار به تولید انبوه رسیده است 🇮🇷نیروی جوان و متخصص انقلابی همیشه باعث افتخار و غرور ایرانیست 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
▪️یادتان هست که در مورد وضعیت فضای فرهنگی قم مطالبی را عنوان کردیم. متمرکز بر وضعیت رسانه‌های بازتابی که گاهی غیرمستقیم به شهرداری قم می‌رسیدند. یعنی مثلا یک نیرو علاوه بر همکاری در بخش رسانه‌ای زیباسازی شهرداری، رسانه‌ای دارد که گاه و بی‌گاه تبلیغات بی سروسامانی را منتشر می‌کند. ▪️ از این گذشته نگاهی به وضعیت باشگاه‌های زنانه قم (تصاویر مربوط به این پست) بیاندازیم، واقعا یکی از مطالبات ما از دولت جوان انقلابی و شورای شهر در عرصه فرهنگی چه چیزی باید باشد؟ ▪️ مسئله فقط برخورد نیست، مسئله تاسیس و توسعه یک ادبیات فرهنگی جدید باید باشد. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰سخنان در دانشگاه : 🔹چطور داعیه‌دار امت اسلامی هستیم وقتی در تامین گوشت و مرغ و روغن مردم مانده‌ایم؟ اول باید دولت اسلامی تشکیل یاید‌ 🔹با عدم احراز صلاحیتم باید کنار بایستم و قهر کنم؟ نه اینطور نیست‌. ما دنبال تحول و جوان‌گرایی بودیم و با برنامه آمدیم و این برنامه را اکنون در اختیار رئیسی قرار دادیم. دنبال مشارکت حداکثری هستیم چراکه اگر مشارکت پایین باشد دولت آینده وجاهت داخلی و بین‌المللی نخواهد داشت‌ 🔹تا روز رای‌گیری همفکران آیت‌الله رئیسی کنار روند و اجازه دهند آرا جبهه انقلاب تجمیع شود‌. ۸ سال اقتصاد کشور و معیشت مردم را گروگان برجام کردند و هنوز هم وقتی مردم صبح از خواب پا می‌شوند قیمت دلار را چک می‌کنند 🔹سال‌ها وزیر بودند و یک پالایشگاه نساختند و معتقدند این کار توجیه اقتصادی ندارد‌. کشورهایی که نفت ندارند پالایشگاه ساخته‌اند و نفت ما را می‌خرند و با تبدیل به خودمان می‌فروشند. آمده‌اند می‌گویند ما اقتصاد را شکوفا می‌کنیم. ۸ سال کافی نبود؟ بلد بودید می‌کردید 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🔘مقام معظم رهبری: دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت و مدیریت با ایمان لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد . 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌🏻یک اتفاق خوب در این انتخابات 🔻 این انتخابات فصلی را ایجاد کرده برای یک انتخاب حقیقی‌تر 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
4_5884143949009914102.mp3
4.5M
⛅️ ملّتی که قرار است؛ جاده‌ی ظهور آخرین منجیِ زمین را، هموار کنند؛ نیاز به مدیرانی دارند؛ که شَرَف و عزّتی بالاتر از این مقام، این نعمت، این خستگی، این دویدن ... سراغ نداشته باشند. 💥 این ملّت، مدیری می‌خواهند، که روی آنها حساب کند، برای تغییر مسیر تاریخ، به سمت آن حادثه‌ی باشکوه.
ا┅═ঊঈ❁❀❁ঊঈ═┅ا 🌠سلام حضرت محبوب ، مهدی جان! میان اینهمه دغدغه ، دلم برای چهره دلربایت ، برای صوت داودی ات ، برای عطر زهرایی ات ، برای لبخند احمدی ات ، برای شکوه حیدری ات ... بال می زند ... خوب می دانم آرامش محض فقط در سایه سار امن توست که معنا می گیرد و زندگی در حریم بهاری توست که جان می یابد ... کی باز می رسی تا در زلال دیدارت آرام بگیرم ؟ [ تعجیل در ۳ صلوات ] 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
⭕️ برنامه ای برای نجات کشور ندارند. در ، سوء استفاده از زنان در قضیه شگرد همیشگی آنهاست ! 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سلامت منتظران
🌺《 🔸پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند :صدقه بلا را برطرف مى‏ كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى‏ گرداند و درد و بيمارى ‏ها را چيزى جز دعا و صدقه از بين نمى‏ برد. 📚بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 93، ص 137، ح 14 💌این یڪ دعوتنامه الهی است ✍🏻احتراما بدینوسیله ازشما دعوت می شود در طرح همراه ما باشید شماره حساب جهت واریز مستقیم کمک های مالی شما بزرگواران در طرح باران مهربانی👇👇 6037-6974-8208-1228 طاهره تنهائی حقوردی 👈🏻 درصورت تمایل برای ارسال فیش واریزی وپاسخ به سوال باآیدی زیرتماس بگیرید(خیرین گمنام)👇👇 @Sh2Barazandeh ومن الله توفیق اجرڪــــم عندالله
☝️نیت کنید یاعلی ع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 🔥دولت آقازاده ها ❌عبدالناصر کیست و چه اهداف و ارتباطات پشت پرده ای دارد؟ 💯افشاگری و معرفی صفر تا صد شخصیت دکتر همتی از زبان استاد پورآقایی ✅لطفاً با تمام قدرت در کشور منتشر کنید تا مردم آگاهانه انتخاب کنند. 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
✍️خانه‌ای که غبار گرفته است را خراب نمی‌کنند حجت الاسلام قرائتی: خانه‌ای که غبار گرفته است را خراب نمی‌کنند ، تمیز می‌کنند. ممکن است بی تدبیری مسئولان، چهره انقلاب را غبار آلود کرده باشند، اما علاجش، رای ندادن و تخریب انقلاب نیست. علاجش رای دادن و رای صحیح دادن است. در مملکت حاج قاسم هر رای دهنده یک مدافع حرم است. 🔰28 خرداد پای صندوق‌های رای 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
🔴 ‏آقای ‎ گفته به کسانیکه مسئولیت را نیمه‌کاره رها میکنند رای ندهید! به نظرم وقتش رسیده که ایشون پاسخگو باشه چرا سالهای دهه۷۰ با علم به "مخالفت رهبر انقلاب با استعفای وی از فرماندهی سپاه"، ولی چند بار برای ورود به سیاست استعفا می‌کرد؟ و هر بار رهبری نمی‌پذیرفت! بار آخر هم استعفای زوری کردید وقتی حضرت آقا مخالف بود؟! 🔹جناب رضایی، درباره جناب ، که رهبر انقلاب مخالفتی نداشته است، اینگونه تیکه انداختن ناجوانمردانه است! ✅