اگه میدونی رسیدن بهش آرزوی محاله اینو واسش بفرست یا بزار استوری :
همیشه کنجِ خیالی
نه بودنی، نه وصالی
چگونه از تو بگویم
که آرزوی محالی...
#مریم_قهرمانلو
@Kheial
اگه نمیتونی فراموشش کنی مثل طارق خراسانی بهش بگو که :
از تو فرار میکنم باز تویی مقابلم...
#طارق_خراسانی
@Kheial
بعضی وقتا خیلی بهت فشار میاد هی با خودت میگی برم پیش یکی یکم حرف بزنم خالی شم خلاصه واسه همون موقع ها این شعر اقبال لاهوری رو اویزه گوشت کن :
غم دل نگفته بهتر، همه کس جگر ندارد.
#اقبال_لاهوری
@Kheial
با بعضی از شعرها می شود مرد؛ مثل این شعر از نزار قبانی:
"رفتنت؛
آنقدرها هم که فکر میکنی فاجعه نیست
من مثل بیدهای مجنون
ایستاده میمیرم..."
#نزار_قبانی
@Kheial
الان وقتشه که با این بیت قند تو دل دلبر آب کنی :
من از ترس زمستان سمت آغوش تو میآیم
که باتو گل کند مفصل به مفصل استخوانهایم
#فرشته_خدابنده
@Kheial
دیدی میگن فلانی با خودشم قهره؟ عباس کیارستمی یه جمله داره براش که میگه:
«بلاخره من ماندم و من، من از من رنجیده است و هیچ کس نیست پا در میانی کند..»
#عباس_کیارستمی
@Kheial