دیدی میگن فلانی با خودشم قهره؟ عباس کیارستمی یه جمله داره براش که میگه:
«بلاخره من ماندم و من، من از من رنجیده است و هیچ کس نیست پا در میانی کند..»
#عباس_کیارستمی
@Kheial
اگه دلتنگش هستی و اون حتی نمیدونه تو دوستش داری این شعر مخصوص خودته:
دکتر، هم، فهمید که دردم در پی درمان توست
تو که خود، دردی و درمانی، نمیفهمی چرا؟
#فاطمه_عدلو
برا وقتایی که رفته پا حرفاش نمونده این بیت باید براش بفرستی :
وعده دادی تا ابد باشی کنارم، ماه من
مرد رویایم نبودی، وعدهات ارزانیات
#زهرا_عسگری
@Kheial
اگه زیادی دلبری میکنه و قند تو دلت آب میکنه اینو براش بفرست :
اگر زلفت به هر تاری اسیر تازه ای دارد
مبارك باشد اما، دلبری اندازه ای دارد
#مجذوب_تبریزی
@Kheial
اگه نیستش اما خبرشو میگیرن ازت و تو نمیدونی دیگه چی بگی این بیت برا اونه :
با رقیبان تو نشستی و به من طعنه زدند:
از وفاداری آن دلبر زیبا چخبر؟!
#مهران_فلاح
@Kheial
به دلبر اینطوری صبح بخیر بگو قند تو دلش آب کن :
هر که هر صبح دلش خوش به نگاه یاری است
بهترینم ، تو همان دلخوشی اول هر صبح منی
#نگار_حسینی
@Kheial
برا وقتایی که دیگه هیچی آرومت نمیکنه جز بغلش اینو براش بفرست :
بوسه هم دیگر نمیبخشد به دل آرامشی
دست بگشا و مرا در کنج آغوشت نشان...
#شاهد_سنقری
@Kheial