eitaa logo
خیال
34.1هزار دنبال‌کننده
646 عکس
1 ویدیو
0 فایل
ما زنده ایم به سرودن از خیال تو .. .💙 ! • تکستایِ مود : @Docharat • تبلیغاتمون💌‌ https://eitaa.com/joinchat/48432620C7665069dbf • Cr :
مشاهده در ایتا
دانلود
دیدی میگن فلانی با خودشم قهره؟ عباس کیارستمی یه جمله داره براش که میگه: «بلاخره من ماندم و من، من از من رنجیده است و هیچ کس نیست پا در میانی کند..» @Kheial
اگر میخوای از آه و دردت بهش بگی و اون رو آگاه کنی،این شعر غزل رو برایش بفرست: تو بر رقص موی مشت مفتخر بودی و من به آه دلم! چرا که فرق این دو زمین تا آسمان است... @Kheial
اگه دلتنگش هستی و اون حتی نمیدونه تو دوستش داری این شعر مخصوص خودته: دکتر، هم، فهمید که دردم در پی درمان توست تو که خود، دردی و درمانی، نمی‌فهمی چرا؟
برا وقتایی که رفته پا حرفاش نمونده این بیت باید براش بفرستی : وعده دادی تا ابد باشی کنارم، ماه من مرد رویایم نبودی، وعده‌ات ارزانی‌ات   ‌ @Kheial
اگه زیادی دلبری میکنه و قند تو دلت آب میکنه اینو براش بفرست : اگر زلفت به هر تاری اسیر تازه ای دارد  مبارك باشد اما، دلبری اندازه ای دارد @Kheial
اگه نیستش اما خبرشو میگیرن ازت و تو نمیدونی دیگه چی بگی این بیت برا اونه : با رقیبان تو نشستی و به من طعنه زدند: از وفاداری آن دلبر زیبا چخبر؟! @Kheial
اگه اذیتت میکنه و بعد ازت معذرت خواهی کرد تو مثل سعدی بهش بگو که : هزار تلخ بگویی، هنوز شیرینی. @Kheial
به دلبر اینطوری صبح بخیر بگو قند تو دلش آب کن : هر که هر صبح دلش خوش به نگاه یاری است بهترینم ، تو همان دلخوشی اول هر صبح منی @Kheial
برا وقتایی که دیگه هیچی آرومت نمیکنه جز بغلش اینو براش بفرست : بوسه هم دیگر نمی‌بخشد به دل آرامشی دست بگشا و مرا در کنج آغوشت نشان... @Kheial
اگه قهر کرده و رفته این بیت سعدی رو براش بفرست آشتیتون صد در صد تضمینی : اگر از کمندِ عشقت بروم کجا گریزم؟! که خلاص بی‌تو بند است و حیات بی‌تو زندان. @Kheial