واسه وقتایی که دلبرجان عکسشو میده مثل صائب این بیت رو بهش بگو :
در تماشایِ تو از بَس کردهام قالب تهی
هر که میبیند مرا بیجان تصوّر میکند
#صائب_تبریزی
@Kheial
اگه خیلی سخت به دستش آوردی پس این بیت بشدت توصیف حالته:
لذت وصل نداند مگر آن سوختهای
که پس از دوری بسیار به یاری برسد
#امیرخسرو_دهلوی
@Kheial
اینطوری بهش بگو که مثل او دیگه برات نمیاد و دیگه نیست به قول کاظم بهمنی که میگه :
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را...!
#کاظم_بهمنی
@Kheial