مامانجونم نشست خاطراتش از انقلاب و جنگ هشت ساله رو برام تعریف کرد.
آخرش گفت خلاصه دخترم، اونوقتا دست خدا و امام زمان همراهمون بود که این سختیها رو رد کردیم. الان هم حتما دست خودشون هست.
مردمی که صدای انفجار بغل گوششون، فقط خشمشون از دشمن رو تندتر میکنه نه پای فرارشون رو...
من تا ابد به هموطن بودن با چنین مردمی افتخار میکنم!
هدایت شده از هویجوری...🇮🇷
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای دکتر پزشکیان؛ خدا عزتت بده که مایه عزت نظام جمهوری اسلامی شدی
این رییسجمهوری هست که مردم ما میخوان، ببین چطوری بهت احترام میذارن، ببین چه عزتمندانه قدم برمیداری، این مردم ازت صلابت و اقتدار ببینن جوری عاشقت میشن که رییسی و رجایی شهید رو عاشق شدن
دمت گرم حقیقتا، تصویری که این حضور شما به جهان مخابره میکنه از هزاران موشک و پهپاد قویتره، خدا ثابتقدم نگهت داره
- یک عدد خوددرگیر -
30سال دیگه میشینیم که برا نوههامون از خاطرات دوران نوجوونیمون بگیم ولی غیر از کرونا و مدرسهی غیر ح
ولی الان چیزهای زیادی برای تعریف کردن دارم...
هدایت شده از معلم روزهای آبی
برائت می جویم از آن ها که فریاد نمی زنند، که نمی جنگند و مبارزه نمی کنند! از آن ها که مرا به گوشه نشینی و عزلت می خوانند. از آن ها که سعی می کنند ریشه های ترس را در قلبم بدوانند. من تکه ای از این پیکره ی بی آرامم. ما موجیم که آسودگی ما عدم ماست!
این تجمعهای شبانه رسما جزوی از زندگیمون شده!
یه شب که نمیتونیم بریم حالمون گرفته است :))