جنگ یه خوبیای که داشت
این بود که دیگه یه عده نیستن که در جواب هر بحثی به مسخره بگن "عوضش امنیت داریم!"
حالا متوجه شدید امنیت مهمترین چیزیه که یه مملکت داره و اگه نباشه کوچیکترین اهداف و کارهای آدم هم متوقف میشن یا نه؟
هدایت شده از الوُجوم ؛
به همین برکت اگه امروز دست کسی ترقه ببینم دست میندازم مثل دستمال پوسیده پاره اش میکنم
حمالای بدرد نخور تخم جن
اگه زندگیِ بعدی وجود داشت،
آرزو میکردم یه خانواده خونسرد و بیاسترس داشته باشم.
کاش حداقل شهادت ایشون باعث بشه یک عده که فکر میکنن همهچیزدان هستن دست از قضاوت و هر نسبتی به کسی دادن بردارن..